Meny

Nortel omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 37 innen
mobilselskap
71%
anbefaler
Nortel

"Umulig å få tak i selger etter avtaleinngåelse"

Omtale om Nortel skrevet av Berit for 30.09.2020 14.25

Nortel har totalt 80 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Umulig å få tak i selger etter avtaleinngåelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger var diffus rundt innholdet i abonnementet samt pris før avtalen ble inngått. Det ble tatt kontakt med nortel rett etter at abonnementet ble igangsatt og det tok 2 måneder før vi kom i dialog med dem. Abonnementet ble avsluttet da.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.21
Hei Berit,

Beklager å høre at du har hatt en slik opplevelse som kunde hos oss. Kundeservice er åpent mandag til fredag kl 08:00 til 17:00, men vi har også vakttelefon som er åpen 24/7.
Bytt.no
"Umulig å få tak i selger etter avtaleinngåelse" skrev Berit om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Berit og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindelselskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Svindelselskap som baserer seg på å tjene penger på avbruddsgebyr som ikke blir opplyst om når de ringer og selger deg abonnement. Styr unna

Svar fra Nortel
12.10.2020 12.17
Hei Vidar,

Nortel har en standard bindingstid på 24 måneder dersom ikke noe annet er avtalt. Vi synes det er trist å høre at du ikke var fornøyd med oss som kunde.
Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss, slik at vi kan få sjekket opp i hva som har skjedd.

Mvh Sophie
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Uhøflige telefonselgere."
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger fra Nortel ringer og tilbyr meg et kundeforhold, noe jeg høflig avslo et par ganger, hvorpå selger bare blir sur og legger på. Utrolig uprofesjonelt. Hold dere unna Nortel.

Svar fra Nortel
13.10.2020 14.31
Hei Morten,

Vi takker for din tilbakemelding, og vi beklager at du har hatt denne opplevelsen. Dette er på ingen måte et inntrykk vi ønsker å gi.

Mvh Sophie
Nortel
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Strålende fornøyd med god Telenor dekning og fornuftige priser!! Sparte meg masse penger

Svar fra Nortel
13.10.2020 14.30
Hei Christian,

Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med både dekning og priser. Vi ser fram til å fortsette samarbeidet med deg!

Mvh Sophie
Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel og bedrag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble svindlet av disse. Virket som de representerte telenor. Prøvde å kansellere men fikk da et gebyr på over 3000..

Svar fra Nortel
01.10.2020 09.46
Hei,

Synes det er veldig trist å høre at du føler deg svindlet. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på support@nortel.no slik at vi kan finne ut hva som har skjedd.
Nortel har totalt 80 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR