Se titel ovenfor. Overgangen fra Telenor gikk smertefritt bortsett fra at både saksbehandler og jeg "glemte" bindingsgebyret på kr. 3.000,- som jeg måtte betale. Beløpet blir over tid refundert av Nortel.

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Ola S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg har meget gode erfaringer med Nortel. Servicen er upåklagelig. Svært vennlige og hjelpsomme. Jeg anbefaler Nortel på det varmeste.

Behagelige priser på tjenester. God service. Hyggelig hjelp ved muntlige henvendelser. Ingen begrunnede forslag til forbedringer.

Har fått god kundebehandling og oppfølging fra en av selgerne hos Nortel. Veldig bra!

Har ingen ting og utsette på service/funksjoner etter at vi gikk over til dere Hadde litt utfordring med dekning på kontoret i starten men det ble løst umiddelbart.
