Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God og rask service samt god hjelp fra support ifbm. overgangen til Nortel, dette lover bra.
Hei Rolf! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Raskt oppringt, fikk hjelp med en gang, da jeg forklarte problemet; vennlig stemme😊👌🏽
Hei Benedicte! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
god dekning, og gode priser til å være en bedriftsleverandør på dekninga til telenor. Eier en liten sjark og er ute å fisker på kysten der kun telenor fungerer, så er kjempe fornøyd :)
Hei Olav! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
OBS OBS! Nortel selgere opplyser ikke at du binder deg for 24 mnd. Bytter du til en annen operatør før tiden, så kommer faktura på bruddgebyr 3.770,- kr pr. abonnement. Merk! Jeg har ikke kjøpt noe mobil på avbetaling via Nortel som eventuelt kunne bindet meg til en avtale, men det har jeg ikke gjort. Svindel og bedrag, styr unna.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Vi er fornøyde med Nortel som telefonoperatør. De leverer det de sier mtp priser og dekning. I tillegg har de en rask kundeservice som gir oss de svarene vi trenger når vi trenger dem.
Hei Janne! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Da jeg begynte mitt abonnement med Nortel var jeg allerede i et (ikke like bra) abonnement hos et annet mobil selskap. Jeg fikk en bedre pris og dekning med en større data mengde. Systemet er meget lett å lære. Kundeservice har fra dag en hvert rask, behjelpelig og altid tilfredsstillende. Eneste jeg savnet da jeg begynte var en AvtaleGiro ordning, noe jeg ble lovet og som nå har blitt opprettet og dette fikk jeg direkte beskjed om fra Nortel's kundeservice. Min sterkeste anbefaling for Nortel's tjenester.
Hei Thomas! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Supergod app, ingen problemer rundt opprettelse av abonnement. God og personlig kundeservice.
Hei Hilde! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice