Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selgeren ba meg ringe han om jeg ville avslutte abonnementet før avtaletiden gratis.Dette gjorde jeg siden Nortel har høye ekstra avgifter på ekstra sim og dem tar 39kr for e-faktura.Når jeg ringer han trekker han det tilbake og klagen jeg sendte til nortel svarer han på og ikke kundeservice. Så da hjelper det heller ikke og sende inn klage når den stopper hos han man klager på
Hei Thomas Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer og se hva som har skjedd her. Det er beklagelig at du ikke føler du har kommet gjennom med henvendelsen din. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, og vil at du skal ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en gjennomgang av saken din. Denne mailadressen fører direkte til et eget team på kundeservice som tar tak i henvendelsen din. Håper vi kan snu din opplevelse av Nortel til noe positivt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Jeg fikk god hjelp på en lørdag da mobilen etter nedlasting av «bedriftsapp» sluttet å ta imot innkommende anrop. Problemet ble løst, men det at en såpass alvorlig feil oppstod i det hele tatt, trekker ned.
Hei Anett Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Jeg skjønner det kan være frustrerende når det oppstår utfordringer som du beskriver her, men da er det kjekt å lese at du fikk rask og god hjelp. Ikke nøl med å ta kontakt igjen hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Et tele selskap sommer greit å ryddig enkelt å nå på kundeservice. God dekning.
Hei Jon Takk for 5 stjerner, det setter vi pris på. Fint å lese at du er fornøyd med våre produkter og tjenester. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Det eg sett mest er: eg får eit namn og eit telefon nr. å forhalda meg til, og når eg ringer det telefonnummeret får eg ei klar stemme, utan bakgrunnsstøy. Elles får eg ein grei pris. Helsing Erik L M.
Hei Erik Tusen takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på. Vi jobber hardt for å tilby kundene våre en rask og effektiv kundeservice hvor man blir sett og hørt, og samtidig får den hjelpen man trenger. Det er derfor fint å se at du opplever det slik når du er i kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig Nortel.
Møter alltid imøtekommende og hyggelege folk når du er i kontakt med Notel. Fram til no har ingen slått dei på kundeservice eller pris.
Hei Wiviann Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Har hatt abonnement i 2 år, og det har fungert helt max. Veldig fornøyd
Hei Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på! Flott å lese at du er fornøyd kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
De holder det de lover, god service, god kundestøtte ved behov.
Hei Jan Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er fint å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.