Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Useriøse og på grensen til svindel

Omtale av  Thomas

Selgeren ba meg ringe han om jeg ville avslutte abonnementet før avtaletiden gratis.Dette gjorde jeg siden Nortel har høye ekstra avgifter på ekstra sim og dem tar 39kr for e-faktura.Når jeg ringer han trekker han det tilbake og klagen jeg sendte til nortel svarer han på og ikke kundeservice. Så da hjelper det heller ikke og sende inn klage når den stopper hos han man klager på

Svar fra Nortel
08.03.2023 12:12

Hei Thomas Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer og se hva som har skjedd her. Det er beklagelig at du ikke føler du har kommet gjennom med henvendelsen din. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, og vil at du skal ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en gjennomgang av saken din. Denne mailadressen fører direkte til et eget team på kundeservice som tar tak i henvendelsen din. Håper vi kan snu din opplevelse av Nortel til noe positivt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (2)

God krisehjelp

Omtale av  Anett D

Jeg fikk god hjelp på en lørdag da mobilen etter nedlasting av «bedriftsapp» sluttet å ta imot innkommende anrop. Problemet ble løst, men det at en såpass alvorlig feil oppstod i det hele tatt, trekker ned.

Svar fra Nortel
06.03.2023 08:48

Hei Anett Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Jeg skjønner det kan være frustrerende når det oppstår utfordringer som du beskriver her, men da er det kjekt å lese at du fikk rask og god hjelp. Ikke nøl med å ta kontakt igjen hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Greit å ryddig

Omtale av  Jon M

Et tele selskap sommer greit å ryddig enkelt å nå på kundeservice. God dekning.

Svar fra Nortel
06.03.2023 08:43

Hei Jon Takk for 5 stjerner, det setter vi pris på. Fint å lese at du er fornøyd med våre produkter og tjenester. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Grei og nær

Omtale av  Erik L. M

Det eg sett mest er: eg får eit namn og eit telefon nr. å forhalda meg til, og når eg ringer det telefonnummeret får eg ei klar stemme, utan bakgrunnsstøy. Elles får eg ein grei pris. Helsing Erik L M.

Svar fra Nortel
07.03.2023 07:23

Hei Erik Tusen takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på. Vi jobber hardt for å tilby kundene våre en rask og effektiv kundeservice hvor man blir sett og hørt, og samtidig får den hjelpen man trenger. Det er derfor fint å se at du opplever det slik når du er i kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig Nortel.

Nyttig (0)

Gode avtaler og god kundeservice

Omtale av  Wiviann K

Møter alltid imøtekommende og hyggelege folk når du er i kontakt med Notel. Fram til no har ingen slått dei på kundeservice eller pris.

Svar fra Nortel
03.03.2023 15:17

Hei Wiviann Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Nortel kunde

Omtale av  Oddarild

Har hatt abonnement i 2 år, og det har fungert helt max. Veldig fornøyd

Svar fra Nortel
22.02.2023 08:37

Hei Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på! Flott å lese at du er fornøyd kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Fornøyd med Nortel

Omtale av  Jan

De holder det de lover, god service, god kundestøtte ved behov.

Svar fra Nortel
16.02.2023 14:18

Hei Jan Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er fint å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR