Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utgir seg for å være et datterselskap av Telenor. Oppgir ikke bindingstid eller såkalt bruddgebyr på 3000kr. Oppgitt pris stemmer heller ikke på faktura. Disse bør en styre unna. Føler meg direkte lurt. Datamengden stemmer heller ikke, svindyrt å oppgradere til mer data. Oppgraderte abonnement for å få nok data. Det hjalp ingenting
Hei, Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Meget bra service, kjappest jeg har opplevd noen gang. Billing og bra dekning.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Vi snakkes! Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Skiftet til Nortel for 50 ansatte med 6 køer, 2 interne og 4 eksterne køer. Konsulenten i Nortel ordnet alt i forkant i forhold til forrige nummer, datakort og ip-telefoner. Godt samarbeid på porteringsdagen mellom oss, konsulenten i Nortel som var tilstede hos oss på møterom og teknisk team i Nortel. Fikk justert de forskjellige telefonkøer, ip-telefoner, kontakt-oversikt og andre finesser man finner i programmet. Leveranseteamet holdt avtalene i forhold til ønskene vi hadde lagt inn. Etter porteringsdagen ringte jeg kundesenter for å få hjelp til å endre avsendernummer på noen ip-telefoner, fikk god hjelp av konsulenten som hadde stålkontroll i sitt fag. En god opplevelse som kan anbefales til andre. Grunnen til bytte var system, tilgjengelighet og kostnader.
Hei Stig, Takk for en utrolig god omtale! Ingenting er bedre enn fornøyde kunder :-) Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Godt produkt med minnesider hvor man får gjort det man ønsker, tilbyr eSim. Prøvd kundesenteret flere ganger og det har vært raskt svar, ikke minst har se vært hyggelige og løsningsorientert.
Hei Bjørn, Takk for en veldig god omtale, det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør! Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Er fornøyd med å være kunde hos Nortel. God service, dekning og kundebehandling 😀
Hei Bæsta, Så godt å høre at du er fornøyd! :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Nortel har bra priser, og veldig god kundeservice, og dekninga er tipp topp. Hva mer kan en be om? Anbefaler absolutt å sjekke dem ut.
Hei Christer, Tusentakk for en veldig god omtale! Godt å høre at du er fornøyd med oss :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Utmerket service, og raskt svar på support. Forutsigbar Faktura
Hei Leif, Takk for god omtale. Bare å ta kontakt om du skulle ha noen spørsmål :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice