Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bra service

Omtale av  Leif P

Utmerket service, og raskt svar på support. Forutsigbar Faktura

Svar fra Nortel
15.02.2022 12:33

Hei Leif, Takk for god omtale. Bare å ta kontakt om du skulle ha noen spørsmål :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

God kundeservice

Omtale av  Jan A. H

Veldig hyggelig og hjelpsom kar æ fikk på tlf på kundeservicen hos dere😃👍

Svar fra Nortel
15.02.2022 12:33

Hei Jan, Takk for veldig hyggelig omtale! Dette setter vi stor pris på :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Bedriftsabonnement

Omtale av  Ivar

Så langt har har vi ikke merket noen forskjell fra Telenor

Svar fra Nortel
15.02.2022 12:33

Hei Ivar, Takk for god omtale. Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Serviceinnstilt og hyggelig

Omtale av  Kristoffer B

Har vært i kontakt med kundeservice noen ganger, på e-post og telefon. Jeg har alltid fått rask hjelp av hyggelige ansatte og kan varmt anbefale Nortel videre. Når jeg har hatt problemer har det vært med portering/aktivering av SIM-kort, men har skjønt at dette skyldtes forsinkelser i Telenors nett og var derfor ikke Nortels feil.

Svar fra Nortel
15.02.2022 12:33

Hei Kristoffer, Godt å høre at du er fornøyd med oss, og at det løste seg med porterings utfordringen! Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med, er det bare å ta kontakt :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

Hyggelig og hjelpsom

Omtale av  Trude

Hyggelige å snakke med, har til nå fikset det som evt er et problem relativt raskt. Ingen sure miner.

Svar fra Nortel
15.02.2022 12:33

Hei Trude, Takk for fin tilbakemelding! Vi hjelper deg så raskt som mulig når det skulle være noe :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøgd kunde

Omtale av  Solfrid F

God service og alltid god dekning💫 får mye for pengene👏

Svar fra Nortel
15.02.2022 12:33

Hei Solfrid, Så godt å høre at du er fornøyd med oss! Ingenting er bedre enn det :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

dårilig "min side"

Omtale av  Pett

dårlig oversikt over forbruk når du har flere abonement

Svar fra Nortel
03.12.2021 12:41

Hei, Pett Leit å høre at du ikke har fått en grei oversikt over dine abonnementer. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice 70309900, så kan vi bistå med oversikt for forbruket til alle abonnementene dine! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel

Nyttig (4)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR