Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utmerket service, og raskt svar på support. Forutsigbar Faktura
Hei Leif, Takk for god omtale. Bare å ta kontakt om du skulle ha noen spørsmål :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Veldig hyggelig og hjelpsom kar æ fikk på tlf på kundeservicen hos dere😃👍
Hei Jan, Takk for veldig hyggelig omtale! Dette setter vi stor pris på :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Så langt har har vi ikke merket noen forskjell fra Telenor
Hei Ivar, Takk for god omtale. Om det skulle være noe, er det bare å ta kontakt :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Har vært i kontakt med kundeservice noen ganger, på e-post og telefon. Jeg har alltid fått rask hjelp av hyggelige ansatte og kan varmt anbefale Nortel videre. Når jeg har hatt problemer har det vært med portering/aktivering av SIM-kort, men har skjønt at dette skyldtes forsinkelser i Telenors nett og var derfor ikke Nortels feil.
Hei Kristoffer, Godt å høre at du er fornøyd med oss, og at det løste seg med porterings utfordringen! Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med, er det bare å ta kontakt :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
Hyggelige å snakke med, har til nå fikset det som evt er et problem relativt raskt. Ingen sure miner.
Hei Trude, Takk for fin tilbakemelding! Vi hjelper deg så raskt som mulig når det skulle være noe :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
God service og alltid god dekning💫 får mye for pengene👏
Hei Solfrid, Så godt å høre at du er fornøyd med oss! Ingenting er bedre enn det :-) Mvh Maria, Nortel Kundeservice
dårlig oversikt over forbruk når du har flere abonement
Hei, Pett Leit å høre at du ikke har fått en grei oversikt over dine abonnementer. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice 70309900, så kan vi bistå med oversikt for forbruket til alle abonnementene dine! Mvh, Ingerid Kundeservice Nortel