Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lover og lyger

Omtale av  John R

selger kontaktet meg på tlf, og sa at han hadde et unikt tilbud til meg. Lyttet til selger ang pris på abonnement og data som skulle vere inkludert i prisen. Dette hørtes veldig lovende ut på tlf, fikk beskjed om å svare ok på tekst melding så hvar alt klart. Svarte ok og etter dette ble det bare et H........ Ekstra betaling for bank id på tlf, fri data som ble lovet ble 10gb I døgnet, moms på regning, og kr 9000 får å angre på denne avtalen. Dette er noe disse forbannende selgeren ikke opplyser til deg under tlf samtalen, har aldri opplevd dette før hos andre tlf operatører, Sitter no med et abonnement som jeg er SVÆRT misfornøyd med.............. Svar aldri på en mms fra disse. Be de sende avtalen og les nøye igjennom før du trykker ok på mms.

Svar fra Nortel
24.05.2021 17:46

Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

svindelforsøk

Omtale av  Inge

svindelforsøk. skal nu gå til politiet anmeldelser av saken. fikk aldri simkort av dem og enda skal 7500 før noe æ aldri har fått.Så dere der ute ikke gå over til nortel

Svar fra Nortel
24.05.2021 17:46

Hei ! Det er trist at du har denne opplevelsen. Gjerne send oss gjerne en epost til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang sammen. - Og undersøke leveringen av SIMkortene dine. Kontrakten som blir tilsendt signerer man på om man er enig i det som presenteres. Vi håper å kunne fortsette samarbeidet. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Høy kvalitet

Omtale av  Vetle S

Nortel er et selskap som har de små bedriftene i fokus. Dette merkes på pris og kundeservice, svært fornøyd! Overgangen fra tidligere selskap gikk smertefritt.

Svar fra Nortel
24.05.2021 17:46

Hei Vetle! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Blir fakturert for dobbelt så mye, holder ikke det de lover, rot, vanskelig å få kontakt

Omtale av  Silje

Pris er ikke det jeg ble lovt. Vanskelig å komme i kontakt og få svar på spørsmål og faktura, pris Blir opplyst om feil bindingstid og dermed straffet når jeg sier opp. Dette skulle være enkle ting å ha styr på for et slikt selskap.

Svar fra Nortel
24.05.2021 17:46

Hei, Det er beklagelig å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Send oss gjerne en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

Ble lurt inn i noe som koster 3000,- å komme ut av.

Omtale av  Tove

Dyrere og dårligere enn lovt. Tidligere hadde jeg rikelig med 15 GB, og hadde roll over, nå får jeg hver mnd varsel om at 20 GB er brukt opp uten at bruken er endra. Har heller ikke like god dekning som lovt.

Svar fra Nortel
24.05.2021 17:46

Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost på [email protected] slik at vi kan oppklare dette punkt for punkt. Mvh Jonas, Nortel Kundeservice

Nyttig (6)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Superfornøyd‼️‼️

Omtale av  Hildebjørg S

Jeg byttet fra OneCall til Nortel, da jeg ble lovet samme dekning til lavere priser. Jeg sparte 211kr i måneden, beholdte samme gode dekning og samme datapakke. Fikk en egen kontaktperson, en hyggelig trønder som er ærlig og tilgjengelig. Dette setter jeg stor pris på! Meget fornøyd! Mvh Hildebjørg

Svar fra Nortel
28.03.2021 16:29

Hei, Hildebjørg! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen med deg! Mvh Christian, Nortel Kundeservice

Nyttig (8)

Kjempefornøyd med Nortel ... Noen små oppstartsutfordringer er raskt løst av support.

Omtale av  Sten A

Noen små oppstartsutfordringer er raskt løst til min tilfredstillelse av hyggelige folk på support :-) Alt i alt er jeg kjempefornøyd.

Svar fra Nortel
28.03.2021 16:29

Hei, Sten! Godt å høre at utfordringene ble løst raskt, vi gleder oss til å fortsette samarbeidet! Mvh Christian, Nortel Kundeservice

Nyttig (8)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR