Meny

Nortel omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 34 innen
mobilselskap
94%
anbefaler
Nortel

"Personlig"

Omtale om Nortel skrevet av Vibeke for 24.03.2020 20.01

Nortel har totalt 19 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Personlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Personlig oppfølging er gull. EN person å forholde seg til. Aldri gå bort fra dette - det er dette som skiller dere fra andre! Ulempen med å vokse er gjerne at man mister det personlige særtrekket. Vinneroppskriften må være å beholde personligheten :-)

Bytt.no
"Personlig" skrev Vibeke om Nortel

Har du en tilsvarende erfaring med Nortel?
Gjør som Vibeke og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nortel du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Profesjonell og nytenkende"

Nortel virker seriøse i alt de gjør, samtidig som jeg liker at de tenker nytt i en litt traust bransje. Det er også bra at selskapet utfordrer de to dominerende aktørene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kvalitet i oppfølging og leveranser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vårt selskap valgte å gå over til Nortel da vi er en stor tilhenger av de som tør å satse! Når vi i tillegg opplever en leverandør som gir oss god oppfølging via kundeservice, gode priser og stabilitet i tjenestene så blir vi en meget fornøyd kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Så mye data jeg ville til en veldig god pris, med Telenor dekning - og trivelig folk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er jo et relativt nytt selskap i bedriftsmarkedet og jeg heier på entreprenører. Jeg var en av NetCom sine første kunder - fordi de utfordret Telenor monopolet - og nå er jeg tidlig ute med Nortel fordi de utfordrer Telenor/Telia Duopolet. Men jeg forventer jo at utfordrere skal tenke nytt også - og det synes jeg Nortel gjør. Deres Grenseløs abonnement med nesten uendelig mye data (først i markedet så vidt jeg vet) fikk vi for 499,- og deres trådløse ruter gjør at vi kan kvitte oss med dyr kabel i veggen på hjemmekontorene. Som SMB-kunde føler jeg også at jeg får oppmerksomhet, ikke bare er en liten kunde uten betydning. De har 30 sekunders svargaranti på kundeservice og det har de leverte på de to gangene jeg har ringt dem (fikk ikke datakortet til å virke, men det var feil med PCen min). To trivelige møre-stemmer og personlig service, i stedet for å bli satt over fra avdeling til avdeling uten å få løst problemet - slik jeg har opplevd det de siste årene som Telenor kunde. Jeg har anbefalt Nortel til fire venner i andre småbedrifter - og de er også veldig fornøyd. Nortel har forøvrig ekstra gode priser til medlemmer i SMB Norge, men det så jeg først etter at jeg hadde kjøpt :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilselskap av rang!"
1 syns denne omtalen er nyttig

For en kundeservice, for en smidig å løsningsorientert bedrift!!! Å ikke minst! Knall priser!!! Anbefales på det sterkeste til alle SMB bedrifter. Imponert over mottakelsen å hurtighet de leverer!!!

Svar fra Nortel
31.03.2020 14.42
Hei Tore,

Takk for hyggelig omtale og tilbakemelding!
Nortel har totalt 19 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR