Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Personlig oppfølging er gull. EN person å forholde seg til. Aldri gå bort fra dette - det er dette som skiller dere fra andre! Ulempen med å vokse er gjerne at man mister det personlige særtrekket. Vinneroppskriften må være å beholde personligheten :-)
Nortel virker seriøse i alt de gjør, samtidig som jeg liker at de tenker nytt i en litt traust bransje. Det er også bra at selskapet utfordrer de to dominerende aktørene.
Hei Thomas, Glad du er fornøyd med tjenestene våre. Vi prøver å gjøre vårt ytterste for å hjelpe våre kunder!
Vårt selskap valgte å gå over til Nortel da vi er en stor tilhenger av de som tør å satse! Når vi i tillegg opplever en leverandør som gir oss god oppfølging via kundeservice, gode priser og stabilitet i tjenestene så blir vi en meget fornøyd kunde.
Hei Jone, Vi er veldig glad du turte å satse på Nortel! Hyggelig å høre at du har hatt en god opplevelse av Nortel, du må ikke nøle med å ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med!
Dette er jo et relativt nytt selskap i bedriftsmarkedet og jeg heier på entreprenører. Jeg var en av NetCom sine første kunder - fordi de utfordret Telenor monopolet - og nå er jeg tidlig ute med Nortel fordi de utfordrer Telenor/Telia Duopolet. Men jeg forventer jo at utfordrere skal tenke nytt også - og det synes jeg Nortel gjør. Deres Grenseløs abonnement med nesten uendelig mye data (først i markedet så vidt jeg vet) fikk vi for 499,- og deres trådløse ruter gjør at vi kan kvitte oss med dyr kabel i veggen på hjemmekontorene. Som SMB-kunde føler jeg også at jeg får oppmerksomhet, ikke bare er en liten kunde uten betydning. De har 30 sekunders svargaranti på kundeservice og det har de leverte på de to gangene jeg har ringt dem (fikk ikke datakortet til å virke, men det var feil med PCen min). To trivelige møre-stemmer og personlig service, i stedet for å bli satt over fra avdeling til avdeling uten å få løst problemet - slik jeg har opplevd det de siste årene som Telenor kunde. Jeg har anbefalt Nortel til fire venner i andre småbedrifter - og de er også veldig fornøyd. Nortel har forøvrig ekstra gode priser til medlemmer i SMB Norge, men det så jeg først etter at jeg hadde kjøpt :-)
Hei Per! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi står på for å utfordre duepolet på både priser og service!
For en kundeservice, for en smidig å løsningsorientert bedrift!!! Å ikke minst! Knall priser!!! Anbefales på det sterkeste til alle SMB bedrifter. Imponert over mottakelsen å hurtighet de leverer!!!
Hei Tore, Takk for hyggelig omtale og tilbakemelding!
Fikk et fint tilbud fra Nortel på et abonnement på 10GB. var 211kr billigere i mnd billigere enn Telia, og det er mye bedre kundeservice. Tok meg 15 minutter å ringe Telia før jeg byttet for å høre om jeg hadde noe bruddgebyr, mens det tok meg 10 sekunder å ringe inn til Nortel! Kjempe bra avtale, syns det er litt lang avtaletid, men det er vel normalt når det kommer til bedriftsabonnement idag.
Hei, takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen som kunde i Nortel! Vi gjør vårt ytterste for at du som kunde skal få svar fra oss så kjapt som mulig og best mulig service.
De er utydelige i sin kommunikasjon ang priser. Det kommer ikke fram at prisene de opererer med er eks mva. De har 2 års oppsigelsestid så styr unna slik at du ikke sitter i saksa. Når de blir konfrontert med urent spill opplevde jeg arroganse.
Hei Trygve, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Nortel. Vi ønsker så klart ikke at våre kunder skal ha denne opplevelsen og tar dette svært alvorlig. Vi jobber kun mot bedriftsmarkedet å opplyser derfor alltid våre priser eks. mva, men det skal være tydelig i kontrakten med oss at prisen du får opplyst er ekskludert MVA. Kundene våre kan velge om de vil binde seg mot en reduksjon i prisen på abonnementet, men dette velger kunden selv. Send oss gjerne hele saken til e-postadressen vår [email protected], slik at vi kan få undersøkt dette nærmere.