Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Manglende dekning på plasser hvor Telenor og Telia har det, både når det gjelder data og telefoni. Nortel glimter til med Edge-dekning i disse områdene. Anrop går rett til svarer. Hører ikke hverandre under samtaler. Samtaler bryter. Har også opplevd å få musikk på linjen under samtale… Nortel, 2002 ringte og ville ha tilbake dekningen sin.
Hei Stig, Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om du opplever problemer med dekning i området du befinner deg i. Vi kan feilsøke å se om det er grunn til at du opplever ustabil og dårlig dekning, eller om det kan skyldes andre feil. Vi leverer lik dekning som Telenor. Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Hva de leverer etter inngått avtale vet jeg ikke enda, men de oppgir å representere Telenor sine bedriftskunder. Praktisk og økonomisk ingen stor sak men følelsen av å bli lurt er ikke god. For den nette sum av kr 3000 kan man komme ut av dette.. gode greier
Hei, Vi beklager dersom du føler deg lurt. Vi leier nett av Telenor og leverer samme gode dekning, men er en selvstendig teleoperatør. Håper du er kommet godt i gang med abonnement og tjenester fra oss. Skulle noe være uklart eller du ønsker å komme i kontakt med oss, når du oss på [email protected] Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Utrolig fornøyd med Nortel , god dekning og service i verdensklasse. De gjør virkelig det lille ekstra for kundene sine
Hei Lakshan, Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at dere er fornøyde med både produkt og kundeservice. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes! Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Masse trøbbel med e-sim.. flere uker med så og si ikke mulighet for innkommende anrop.. snakket med kundeservice utallige ganger uten å komme noen vei.. kan ikke ha det sånn med arbeidstellefon.. og 3000kr i gebyr for og bytte til en leverandør som ordnet det med en gang.. takk for ingenting..
Hei Stig, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Jeg syns at dekningen er ustabil og dårlig i noe steder
Hei Kim, Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] - Vi kan feilsøke i området ditt å se om det er grunn til at du opplever ustabil og dårlig dekning, eller om det kan skyldes andre feil. Ønsker deg en fin dag! Mvh Ida, Nortel Kundeservice
I samtale med en selger på Nortel, ble mannen min lovet å slippe å betale bruddgebyret på 18 000 kr fra tidligere mobiloperatør, da det var noe de skulle dekke. I etterkant fikk han regning på hele beløpet, og fikk DA forklart at han måtte betale hele summen, men da vil han ikke motta månedlige fakturaer frem til beløpet er dekt inn. Det vil si at han binder seg til Nortel i lang tid fremover. Hadde de vært såpass ærlige og gitt denne informasjonen på forhånd, hadde mannen min ALDRI gått med på det. Så nå ser det ut som ferie med ungene går bort da feriepengene går til dette.😡
Hei Monika, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i Nortel. Vi følger standard utkjøpsprosedyre, og brudd fra tidligere operatør dekkes ved kreditering av fakturaer fra oss. Om noe har vært uklart eller du ønsker en gjennomgang av saken din, er vi her for å hjelpe deg. Kontakt oss gjerne på [email protected] – Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Ida, Nortel Kundeservice
Fikk hjelp med ein gang og var kjapp på å løse mine problemer som jeg hadde laget selv.. veldig fornøyd. Med pris og super kunde servise✨️
Hei Espen, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice