Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fortjener ikke ei stjerne engang

Omtale av  Stig

Manglende dekning på plasser hvor Telenor og Telia har det, både når det gjelder data og telefoni. Nortel glimter til med Edge-dekning i disse områdene. Anrop går rett til svarer. Hører ikke hverandre under samtaler. Samtaler bryter. Har også opplevd å få musikk på linjen under samtale… Nortel, 2002 ringte og ville ha tilbake dekningen sin.

Svar fra Nortel
25.08.2022 14:49

Hei Stig, Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om du opplever problemer med dekning i området du befinner deg i. Vi kan feilsøke å se om det er grunn til at du opplever ustabil og dårlig dekning, eller om det kan skyldes andre feil. Vi leverer lik dekning som Telenor. Mvh Ida, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

Styr unna telefonselgere fra Nortel

Omtale av  Kh T

Hva de leverer etter inngått avtale vet jeg ikke enda, men de oppgir å representere Telenor sine bedriftskunder. Praktisk og økonomisk ingen stor sak men følelsen av å bli lurt er ikke god. For den nette sum av kr 3000 kan man komme ut av dette.. gode greier

Svar fra Nortel
23.08.2022 14:00

Hei, Vi beklager dersom du føler deg lurt. Vi leier nett av Telenor og leverer samme gode dekning, men er en selvstendig teleoperatør. Håper du er kommet godt i gang med abonnement og tjenester fra oss. Skulle noe være uklart eller du ønsker å komme i kontakt med oss, når du oss på [email protected] Mvh Ida, Nortel Kundeservice

Nyttig (9)

Service i verdensklasse

Omtale av  Lakshan

Utrolig fornøyd med Nortel , god dekning og service i verdensklasse. De gjør virkelig det lille ekstra for kundene sine

Svar fra Nortel
23.08.2022 14:00

Hei Lakshan, Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at dere er fornøyde med både produkt og kundeservice. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes! Mvh Ida, Nortel Kundeservice

Nyttig (7)

Elendig kundeservice

Omtale av  Stig R. O

Masse trøbbel med e-sim.. flere uker med så og si ikke mulighet for innkommende anrop.. snakket med kundeservice utallige ganger uten å komme noen vei.. kan ikke ha det sånn med arbeidstellefon.. og 3000kr i gebyr for og bytte til en leverandør som ordnet det med en gang.. takk for ingenting..

Svar fra Nortel
23.08.2022 14:00

Hei Stig, Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Ida, Nortel Kundeservice

Nyttig (4)

Greit, litt ustabil og dårlig dekning av og til

Omtale av  Kim

Jeg syns at dekningen er ustabil og dårlig i noe steder

Svar fra Nortel
23.08.2022 14:00

Hei Kim, Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] - Vi kan feilsøke i området ditt å se om det er grunn til at du opplever ustabil og dårlig dekning, eller om det kan skyldes andre feil. Ønsker deg en fin dag! Mvh Ida, Nortel Kundeservice

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindel i forhold til bruddgebyr.

Omtale av  Monica K

I samtale med en selger på Nortel, ble mannen min lovet å slippe å betale bruddgebyret på 18 000 kr fra tidligere mobiloperatør, da det var noe de skulle dekke. I etterkant fikk han regning på hele beløpet, og fikk DA forklart at han måtte betale hele summen, men da vil han ikke motta månedlige fakturaer frem til beløpet er dekt inn. Det vil si at han binder seg til Nortel i lang tid fremover. Hadde de vært såpass ærlige og gitt denne informasjonen på forhånd, hadde mannen min ALDRI gått med på det. Så nå ser det ut som ferie med ungene går bort da feriepengene går til dette.😡

Svar fra Nortel
23.08.2022 14:00

Hei Monika, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i Nortel. Vi følger standard utkjøpsprosedyre, og brudd fra tidligere operatør dekkes ved kreditering av fakturaer fra oss. Om noe har vært uklart eller du ønsker en gjennomgang av saken din, er vi her for å hjelpe deg. Kontakt oss gjerne på [email protected] – Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Ida, Nortel Kundeservice

Nyttig (14)

Hjelpsom

Omtale av  Espen

Fikk hjelp med ein gang og var kjapp på å løse mine problemer som jeg hadde laget selv.. veldig fornøyd. Med pris og super kunde servise✨️

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Espen, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice

Nyttig (2)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR