Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger var (som vanlig) svært overbevisende. Bedyra at det ikke var bindingstid på abn, bare en «prisgaranti», slik at Nortel kunne garantere lav pris i 24 mnd, men det var jo selvsagt bindingstid. Opererte med priser uten mva(utan at dette ble nevnt) og da kom Nortel selvsagt gunstig ut. Skal ut av Nortel om 1 år, og aldri igjen. Useriøst selskap.
Hei, Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Hadde de i 1 månde, men hadde ikke dekning, så e byttet mobil selskap. Får no ei regning på 3990 kr.
Hei, Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Først løy dem om billig pris forhold til Telenor med å unnlater mva og så var det i starten hele tiden noe feil med regning Så svarer dem ikke på mail, Stenger bedriftstelefon flere dager åpner dem heller ikke etter dem ha fått penger på konto .bare får å være jærvlig. Ha sagt opp etter et halvt år...men skal ikke gi dem 2 år oppsigelse gratis.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Fikk for et par måneder siden en telefon fra en selger hos Nortel som ville selge min bedrift et Grenseløs abonnement. Der gidd han fort igjennom avtalen, men nevnte ikke bruddgebyr. I senere tid har en annen selger ringt meg å har sagt at han må selge 2 abonnement for å få igjennom avtalen. Lang historie kort. En heftig diskusjon på telefon med en selger i dag. Der han spørre om han skal sende bruddgebyr som ikke ble opplyst (sto i avtale på e-post som jeg fikk beskjed om at jeg trengte ikke lede nøye fordi det var det jeg og første selger snakket om) Anbefales ikke. Frekke selgere som bare forklarer meg at dem har mer erfaring enn deg. Så det ble ikke Nortel på meg.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Feilinformasjon å dårlig servise, oppgir at de ringer for Telenor. Ikke imøtekommende Klagebehandler.
Hei, Det er leit å høre at du sitter med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Leverer det de lover. Utfordrer de to store på en fin måte.
Hei Markus! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
God og rask service samt god hjelp fra support ifbm. overgangen til Nortel, dette lover bra.
Hei Rolf! Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at alt fungerer som det skal. Vi gleder oss til fortsettelsen! Mvh Veronica, Nortel Kundeservice