Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr for all del unna

Omtale av  Morten

Et firma som har 24 mnd binding i 2020 sier seg selv at er svindel. Da har de ikke trua på eget produkt. Og det stemmer.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:29

Hei, Morten! Våre abonnementsvilkår er spesifisert i kontrakten du mottar. Standard avtaletid i bedriftsmarkedet er 24 måneder. Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (11)

Ærlige selgere, og topp service

Omtale av  Clas E

Ble oppringt av selger som opplevdes som veldig høflig og ærlig. Var tydelig på både fordeler og ulemper med de som leverandør, og etter en totalvurdering valgte vi Nortel som ny leverandør av mobiltjenester. Har aldri angret siden.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:29

Hei, Clas! Tusen takk for din gode tilbakemelding! Vi vil jobbe hardt for å fortsette å gi deg den beste opplevelsen som kunde. Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (5)

Ikke samsvar med tilbud og faktisk pris

Omtale av  Lars

Avtalen var å bytte to mob. ab. samt internett. mobil fungerer bra og til avtalt pris. internett fungerer ikke, må bruke forrige leverandør. derfor blir det totalt et dyrere alternativ.

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:29

Hei, Lars! Det høres ut som at det er ditt mobile bredbåndsabonnement som er utfordringen her. Gjerne kontakt oss slik at vi får løst problemet! Mvh Christian Nortel Kundeservice

Nyttig (8)

God dekning

Omtale av  Ruben

God dekning , OK priser. Ikke vært kunde lenge nok til å si så mye mer.

Nyttig (2)

Veldig god service

Omtale av  Saulius K

Raskt kunde behandling og hyggelig person, veldig fornøyd :)

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rimelig billig telefon.

Omtale av  Agnar M

Det eneste jeg savner er å se f.eks. mine MMS på Mine sider.

Nyttig (2)

Jeg mistet kontakt med Nortel på telefonen helt plutselig.

Omtale av  Magnus

Problemet kom på fredag ettermiddag så klart! Mandag lånte jeg min kones telefon og ringte Nortel . Jeg snakket med er veldig kjekk og rolig dame som loset meg gjennom en prosedyre ,det tok bare 2 minutter så var saken grei , tusen takk for hjelp

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:29

Hei, Magnus! Tusen takk for din gode tilbakemelding, godt det gikk i orden! Mvh Christian Nortel Kundeservice.

Nyttig (6)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR