Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Et firma som har 24 mnd binding i 2020 sier seg selv at er svindel. Da har de ikke trua på eget produkt. Og det stemmer.
Hei, Morten! Våre abonnementsvilkår er spesifisert i kontrakten du mottar. Standard avtaletid i bedriftsmarkedet er 24 måneder. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Ble oppringt av selger som opplevdes som veldig høflig og ærlig. Var tydelig på både fordeler og ulemper med de som leverandør, og etter en totalvurdering valgte vi Nortel som ny leverandør av mobiltjenester. Har aldri angret siden.
Hei, Clas! Tusen takk for din gode tilbakemelding! Vi vil jobbe hardt for å fortsette å gi deg den beste opplevelsen som kunde. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Avtalen var å bytte to mob. ab. samt internett. mobil fungerer bra og til avtalt pris. internett fungerer ikke, må bruke forrige leverandør. derfor blir det totalt et dyrere alternativ.
Hei, Lars! Det høres ut som at det er ditt mobile bredbåndsabonnement som er utfordringen her. Gjerne kontakt oss slik at vi får løst problemet! Mvh Christian Nortel Kundeservice
God dekning , OK priser. Ikke vært kunde lenge nok til å si så mye mer.
Det eneste jeg savner er å se f.eks. mine MMS på Mine sider.
Problemet kom på fredag ettermiddag så klart! Mandag lånte jeg min kones telefon og ringte Nortel . Jeg snakket med er veldig kjekk og rolig dame som loset meg gjennom en prosedyre ,det tok bare 2 minutter så var saken grei , tusen takk for hjelp
Hei, Magnus! Tusen takk for din gode tilbakemelding, godt det gikk i orden! Mvh Christian Nortel Kundeservice.