Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindel i forhold til bruddgebyr.

Omtale av  Monica K

I samtale med en selger på Nortel, ble mannen min lovet å slippe å betale bruddgebyret på 18 000 kr fra tidligere mobiloperatør, da det var noe de skulle dekke. I etterkant fikk han regning på hele beløpet, og fikk DA forklart at han måtte betale hele summen, men da vil han ikke motta månedlige fakturaer frem til beløpet er dekt inn. Det vil si at han binder seg til Nortel i lang tid fremover. Hadde de vært såpass ærlige og gitt denne informasjonen på forhånd, hadde mannen min ALDRI gått med på det. Så nå ser det ut som ferie med ungene går bort da feriepengene går til dette.😡

Svar fra Nortel
23.08.2022 14:00

Hei Monika, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i Nortel. Vi følger standard utkjøpsprosedyre, og brudd fra tidligere operatør dekkes ved kreditering av fakturaer fra oss. Om noe har vært uklart eller du ønsker en gjennomgang av saken din, er vi her for å hjelpe deg. Kontakt oss gjerne på [email protected] – Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Ida, Nortel Kundeservice

Nyttig (14)

Hjelpsom

Omtale av  Espen

Fikk hjelp med ein gang og var kjapp på å løse mine problemer som jeg hadde laget selv.. veldig fornøyd. Med pris og super kunde servise✨️

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Espen, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice

Nyttig (2)

Gir villedende opplysninger i telefonsalg

Omtale av  Rikard

Gir seg ut for a være bedriftssatsinga til telenor ved telefonsalg, og dersom du bit på.... 6000 for å komme seg ut att.... fra tele

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Rikard, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. Vi er ikke Telenor, men vi leier nettet til Telenor. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (9)

Brukervennlig og best på pris

Omtale av  Magnus

Veldig smidig bytte! God kundeservice og veldig enkelt bytte. Telenordekning til den beste prisen. Veldig fornøyd!

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Magnus, Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både produkt og kundeservice. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice

Nyttig (1)

SVINDEL! Unngå dette selskapet som prøver å leve av bruddgebyr

Omtale av  Jan T. E

Kommer med tilsynelatende godt tilbud, men skjuler bruddgebyr. Vil sterkt anbefale å unngå dette selskapet - det opplyses ikke om bruddgebyr ved avtaleinngåelse og når en tar det opp med dem i etterkant hevder de at det "blir ord mot ord". Ikke på noen måte slik en ønsker at en mobiloperatør skal opptre.

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Jan, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid og dette opplyses det om i kontrakten, men ta gjerne kontakt med oss igjen på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (8)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God service.

Omtale av  Kirsti

Rask og profesjonell handtering av bestillinga og god service.

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Kirsti, Takk for en fin tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice

Nyttig (1)

Bruddgebyr på 7500,-

Omtale av  Nils L. M

Vi sitte dessverre kun igjen med dårlige erfaringer med dette selskapet.Ved avslutning av kundeforholdet blir vi fakturert et bruddgebyr på 2 X 3000,- + mva totalt 7500,-

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Nils, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR