Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Brukervennlig og best på pris

Omtale av  Magnus

Veldig smidig bytte! God kundeservice og veldig enkelt bytte. Telenordekning til den beste prisen. Veldig fornøyd!

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Magnus, Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både produkt og kundeservice. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice

Nyttig (1)

SVINDEL! Unngå dette selskapet som prøver å leve av bruddgebyr

Omtale av  Jan T. E

Kommer med tilsynelatende godt tilbud, men skjuler bruddgebyr. Vil sterkt anbefale å unngå dette selskapet - det opplyses ikke om bruddgebyr ved avtaleinngåelse og når en tar det opp med dem i etterkant hevder de at det "blir ord mot ord". Ikke på noen måte slik en ønsker at en mobiloperatør skal opptre.

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Jan, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid og dette opplyses det om i kontrakten, men ta gjerne kontakt med oss igjen på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (8)

God service.

Omtale av  Kirsti

Rask og profesjonell handtering av bestillinga og god service.

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Kirsti, Takk for en fin tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice

Nyttig (1)

Bruddgebyr på 7500,-

Omtale av  Nils L. M

Vi sitte dessverre kun igjen med dårlige erfaringer med dette selskapet.Ved avslutning av kundeforholdet blir vi fakturert et bruddgebyr på 2 X 3000,- + mva totalt 7500,-

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Nils, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

Svindler folk og driver kriminelt

Omtale av  Simas A

Selgeren ringte og lurte meg. Han sa det blir ikke noe bindingstid og nå avtale er bindet med 24mnd. Han også sa at om jeg ønsker å bytte leverandør av mobiltjenester da må jeg betale bare den summen som Nortel skal bruke å kjøpe meg ut fra gamle operatør(0kr). Jeg bor på Lørenskog og dekning er dårlig i hele blokka og ingen dekning i parkeringshuset på Triaden. Ikke ambefales!

Svar fra Nortel
02.06.2022 10:17

Hei Simas, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hrr hatt dem siden November 2020 og alt fungerer flott!

Omtale av  Terje

Jeg kom med litt kritikk under etablering og fikk raskt kontakt med personen som driver selskapet. han oppklarte alt og alt har fungert flott. Jeg bytter selskap nå, grunnet ander omstendigheter, men kommer gjerne igjen som kunde senere :) Vi trenger slike som Nortel som kan utfordre Telenor som jeg var missfornøyd med den gang jeg byttet til Nortel :)

Svar fra Nortel
27.04.2022 14:33

Hei Terje, Takk for en så fin tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Du er hjertelig velkommen tilbake om det skulle passe seg! Mvh Maria Nortel Kundeservice

Nyttig (3)

Svindler folk og driver kriminelt. håper ingen blir lurt som meg. for dette er ille!

Omtale av  Ole C. N

først må jeg bare si at det de holder på med er absurd og over grensa til kriminelt. Jeg gikk med på abonement hos nortel for snart 2 år siden. når de ringte så presenterte de seg som telenor, noe som viste seg ikke stemte. og de sa at samtalen ville bli tatt opp, noe som var greit og betryggende for en evt tvist. jeg presisterte den gang at jeg ikke går med på noe som helst abonement om det er bruddgebyr og slike skjulte avgifter. de ordnet så hele familien min byttet over. fra første faktura kom så ble det tull og etter mye krangling og så ordnet de opp i den. men når jeg la ned firmaet mitt og byttet over til talkmore så kom det regning fra nortel på 13 000 kr!! ringte de og sendte mail og ba om og få sendt over lydfilen fra den dagen jeg godtok tilbudet så jeg kunne få tatt dem på ordet. men da fikk beskjed om at den var slettet merkelig nok! ut ifra alle andmeldelser av Nortel på google og facebook så er dette noe de lurer kundene på regelmessig.. og til dere i nortel når dere svarer opp at jeg må ta kontakt med kunderservice om dette så kan dere bare glemme det, for det har jeg prøvd! jeg hadde vært flau om jeg var dere. FYSJ'!

Nyttig (10)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR