Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig smidig bytte! God kundeservice og veldig enkelt bytte. Telenordekning til den beste prisen. Veldig fornøyd!
Hei Magnus, Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både produkt og kundeservice. Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice
Kommer med tilsynelatende godt tilbud, men skjuler bruddgebyr. Vil sterkt anbefale å unngå dette selskapet - det opplyses ikke om bruddgebyr ved avtaleinngåelse og når en tar det opp med dem i etterkant hevder de at det "blir ord mot ord". Ikke på noen måte slik en ønsker at en mobiloperatør skal opptre.
Hei Jan, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid og dette opplyses det om i kontrakten, men ta gjerne kontakt med oss igjen på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Rask og profesjonell handtering av bestillinga og god service.
Hei Kirsti, Takk for en fin tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Mvh Veronica Nortel Kundeservice
Vi sitte dessverre kun igjen med dårlige erfaringer med dette selskapet.Ved avslutning av kundeforholdet blir vi fakturert et bruddgebyr på 2 X 3000,- + mva totalt 7500,-
Hei Nils, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Selgeren ringte og lurte meg. Han sa det blir ikke noe bindingstid og nå avtale er bindet med 24mnd. Han også sa at om jeg ønsker å bytte leverandør av mobiltjenester da må jeg betale bare den summen som Nortel skal bruke å kjøpe meg ut fra gamle operatør(0kr). Jeg bor på Lørenskog og dekning er dårlig i hele blokka og ingen dekning i parkeringshuset på Triaden. Ikke ambefales!
Hei Simas, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i Nortel. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd bindingstid, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik vi får tatt en gjennomgang av saken din. Mvh Veronica, Nortel Kundeservice
Jeg kom med litt kritikk under etablering og fikk raskt kontakt med personen som driver selskapet. han oppklarte alt og alt har fungert flott. Jeg bytter selskap nå, grunnet ander omstendigheter, men kommer gjerne igjen som kunde senere :) Vi trenger slike som Nortel som kan utfordre Telenor som jeg var missfornøyd med den gang jeg byttet til Nortel :)
Hei Terje, Takk for en så fin tilbakemelding! Vi ønsker å gi våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes :-) Du er hjertelig velkommen tilbake om det skulle passe seg! Mvh Maria Nortel Kundeservice
først må jeg bare si at det de holder på med er absurd og over grensa til kriminelt. Jeg gikk med på abonement hos nortel for snart 2 år siden. når de ringte så presenterte de seg som telenor, noe som viste seg ikke stemte. og de sa at samtalen ville bli tatt opp, noe som var greit og betryggende for en evt tvist. jeg presisterte den gang at jeg ikke går med på noe som helst abonement om det er bruddgebyr og slike skjulte avgifter. de ordnet så hele familien min byttet over. fra første faktura kom så ble det tull og etter mye krangling og så ordnet de opp i den. men når jeg la ned firmaet mitt og byttet over til talkmore så kom det regning fra nortel på 13 000 kr!! ringte de og sendte mail og ba om og få sendt over lydfilen fra den dagen jeg godtok tilbudet så jeg kunne få tatt dem på ordet. men da fikk beskjed om at den var slettet merkelig nok! ut ifra alle andmeldelser av Nortel på google og facebook så er dette noe de lurer kundene på regelmessig.. og til dere i nortel når dere svarer opp at jeg må ta kontakt med kunderservice om dette så kan dere bare glemme det, for det har jeg prøvd! jeg hadde vært flau om jeg var dere. FYSJ'!