OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
VAR fornøyd med abonnementet til kr. 99-/mnd. Nå vil OneCall ha mere penger og da takker jeg for meg!
Dekningen til OneCall hvor jeg bor, virker å bli dårligere over tid. De bruker Telia sitt nett. Jeg vurderer å bytte til selskap som bruker Telenor sitt nett for å se om det dekker bedre.
Har alltid vært vanskelig å fordele data mellom meg og min sønn, noe som burde vært såre enkelt! Like enkelt som dem viser på reklamen! Men DET er det ikke. Jeg klør meg i huet hver gang jeg skal fordele data, og hver gang ringer jeg inn, og da får jeg alltid til svar at siden må 'refreshes', noe de gjør der og da. Da er realiteten helt annerledes. Ved et tilfelle fordelte jeg over til han en del av det jeg hadde til overs, for jeg hadde tilsynelatende mye. Da hadde plutselig ingen av oss noe igjen.. Så utrolig irriterende. Da fikk vi altså plaster på såret med flere gb hver, det var jo supert. All data (med rollover) må visst fordeles straks det er en ny måned, og da tar det visst et par dager før appen registrerer dette, fikk jeg beskjed om, og da skal det funke. Dette er frustrerende dårlig og tungvint. Gleder meg til telefonen min er nedbetalt såpass at jeg kan betale den ut og bytte til Talkmore igjen. For det som er positivt her, og grunnen til at jeg gikk over til OneCall, er at man kan kjøpe en telefon på avbetaling uten å betale renter. Jeg har også opplevd veldig god kundeservice de gangene jeg har ringt 👍
Jeg hadde mobilt bredbånd der også men der er det ikke rollover til neste mnd. Der kutter de tvert. Dette er ett tjuveri av en vare du har betalt for.
Har vært innom mange leverandører de siste årene, men må si at Onecall er helt overlegen når det gjelder kundeservice. Får alltid det lille ekstra ved henvendelser og så kan "alt fikses". Ikke har de innpåslitne selgere heller. Veldig fornøyd!
Hadde en chat med kundeservice ang datapakker og lurte på om de hadde et godt tilbud? Fikk svar fra de og et godt tilbud som gjaldt i 12 mnd, blir moro å se hva tilbudet er etter 12 mnd. Ellers fornøyd med kundeservice greie utlandspriser utenfor Eu/Eøs. Savner litt bedre tilbud på kjøp(pris) av mobiler
Skuffet over at tvillingkort ikke har mms, og at prisene stadig øker.
Elsker One Call, de er helt overlegen når det kommer til kundeservice og priser! Fantastisk service, alltid hyggelige og effektive, uansett hva man ringer inn om så fikser de det på 2 sekunder. De er ekstremt kundefokusert. Har hatt OneCall i 9 år og kommer aldri til å bytte ❤️
Er ikke særlig forståelsesfulle eller villige til å gjøre noe ekstra for å tilfredsstille sine kunder.
Greit abonnement og god kundeservice, valgfrihet og ingen bindingstid.
Har null dekning her jeg bor selv om OneCall sier at på Deres dataskjerm er alt bra. 16-åringen har sperring på abonnementet, men det blir aldri slik, så istedet for å betale 150kr blir det 1200kr og mer! 3 abonnement har vi i OneCall, står i samboers navn.
Jeg har følgende abonnement hos OneCall: FolkePakka 10 GB Super 249 ,- pr.mnd 10 GB Per måned Prisen er upåklagelig, men dekningen er til tider merkbart dårligere enn Telenor-dekning.
Har stadig problemer med dekning i kommunen min. Dårligere dekning også i fjellheimen. Resten av familien har Telenor og har bedre dekning. Vurderer å gå over til Telenor som nok fungerer best her vi bur.
Onecall har god kundeservice. Kanskje ikke de billigste på markedet, men har ikke vært plaget ang dekning eller tekniske problemer.
OneCall tilbyr ekstremt bra kundeservice! Er like imponert hver gang jeg har vært i kontakt med de! Mobilabonnementene de tilbyr er veldige gode og rimelige. Har ingenting negativt å si om OneCall :-)
Det beste jeg noen gang har hatt. Fått igjen penger når jeg har klaget på regninga. De gjør alltid det beste for kundene sine! Meget god dekning over alt. Supert med ta med data!