OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God service,lave priser,flere valg muligheter. Generelt bra.
God hjelp og opplysninger. Billig abonnement og billige mobiltelefoner.
Norges beste leverandør, har vært kunde i mange år og har vervet 6 stk. Alle oss er svært fornøyd med OneCall. Fikk beskjed i dag at dere dobler Data fra 1. November. Suverent!
Hatt OneCall i over 10 år, men med årene så har servicen blitt dårligere og dårligere. Byttet over til andre pga dette.
Bestillte ny tlf med mobilpant. Fikk ikke noe retureske og kontaktet kundeservice, fikk da beskjed om at de ikke hadde registrert noe pant av gammel mobil og hvis jeg skulle få pant, så måtte jeg kansellere ordre, sende tilbake nye tlf, for så å bestille på nytt. Det er for dårlig.
Det er jo et helt fraværende kommunikasjon mellom deres ansatte, den ene må jo vite om avtalen som den andre lagde, å bestandig må snakke med en mellommann til noen som har mulighet til å ta avgjørelser! Sjerpings nå! Å ingen vet om meg eller at jeg har tatt kontakt flere ganger!
Har hatt onecall i åresvis. Servicen er upåklagelig.
Hei Elise, Så utrolig hyggelig å høre! <3
OneCall er best,god service og god mobilkommunikasjon,smarte og snille folk jobber der,veldig fornøyde.
Hei Olav, Dette var en veldig koselig tilbakemelding å få! <3
Bra pris. Velkommen med lavere pris med mere bruk,samme dekning.
Var på Hidra Kirkehamn nylig. Ingen dekning. Er naturligvis ikke fornøyd med det. Søster hadde Telenor og hun hadde full dekning. Fikk ikke betalt bobilplassen med vipps. 👎
Hei Toralf, Beklager sen tilbakemelding. Det var leit å høre. Håper du er på en annen plass nå med mye bedre dekning, for Telia er først med 5g dekning i hele Norge så vi håper at du har en god opplevelse ellers hvor du ferdes. Dersom du har planlagt en ny tur i nærmeste fremtid hvor du er usikker på om det er dekning så anbefaler vi deg å ta en rask titt i vårt dekningskart her: https://www.telia.no/nett/dekning/ Dersom du fortsatt opplever problemer selv om det står vi skal ha god dekning anbefaler vi deg å ta kontakt direkte med vårt kundesenter på telefonnummer 04300. Ønsker deg en strålende helg når den tid kommer! Hilsen oss i OneCall
Har vært kunde siden 2008. Aldri hatt noen grunn til å bytte. Bruker også innbytte av mobil til ny, med rentefrie avdrag opptil 36 måneder. Savner en oppgradert app.
Jeg tror at OneCall er en av de beste mob.operatørene i Norge,har aldri hatt problemer med OneCall,gjørt en feil,byttet til Talkmore,snart bytter jeg tilbake til OneCall,en hodepine med Talkmore,det eneste ønsket for OneCall er at kundetjenesten svarer raskere,for lenge til å vente på svar.
Full kontroll og oversikt på abonnementer og databruk. Veldig bra med familiepakke for å kunne fordele data etter behov.
I Juli ble jeg fortalt av OneCall at de automatisk skulle bytte mobilabonnement for meg og at jeg ikke trengte å gjøre noe til neste måned. Det skjedde ikke, og jeg sa ifra til de. I stedet for å ordne opp i det, sa de heller at de skulle fikse det neste måned, og at jeg ikke trengte å gjøre noe. Når jeg sa ifra igjen og påpekte at dette var akkurat det de sa forrige måned, bare ignorerte de meg. Så nå er jeg stuck i et dyrt familieabonnement med kun meg i.
Fornøyd med One Call. Skulle gjerne hatt en bedre app.
Ser ikke ut til å støtte IPv6 på mobildata, og de har heller aldri støttet det som jeg er bekjent med. De støtter riktignok VoLTE på min mors Moto G22, og jeg mener å huske fra et par år tilbake at det også var støtte for det på min Moto One Zoom.