Meny

OneCall omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
8
av 36 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
OneCall
Filtrer omtaler
81
33
25
23
46
Sorter omtaler etter
Viser av 208 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til OneCall fra Telenor! Har en supergode avtale som er bra på pris og ink datamengde! Sparte mellom 100-200 kroner hver mnd og har ikke opplevd ett eneste problem! Super Fornøyd!

Svar fra OneCall
08.08.2018 10.34
Hurra Emma!

Fint å lese at du er fornøyd med oss! Vi jobber hver dag for å gjøre kundene være ekstra fornøyde, så når vi leser dette blir vi kjempeglade!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundebehandling."
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde prøve tilbud @ kr 99 med dem. Gikk greit frem til avtalen var over. Umulig å endre One Calls "automatisk" abonnement anbefalingen (som kostet mer) til den vi hadde lyst for. Forferdelig kunde service - du snakker med 5 forskjellige personer. Bare problemer, selskapet har blitt for stort og har mistet den gode kundeservice og integritet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men for dyr."

One Call som firma fungerer bra.
Ønsker å gå fra 1 GB til 3 GB uten å betale for mye for det. Planer om å omorganisere datamengden på flere familiemedlemmer er ikke tilstede. Vi er bare to nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekninga er for dårleg"

Håplaust å nytte berre du er l i t t utanfor urbane strok. Opplever dekningsbrott fleire stader i Gubrandsdalen (langs E6!), i bymarka i Trondheim (treng ikkje vere meir enn 15 min frå bebyggelse), for ikkje å snakke om så fort ein bevegar seg opp i fjellet! Hadde Telenor før og aldri desse problema, men bytta grunna pris. Men kanskje ein må betale meir då, for å få tenester som dug?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, fantastisk kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

OneCall er enkelt, ingen komplisert faktura. Skulle det være problemer er de lette og få tak i enten på chat eller telefon. Tipp, topp, tommel opp

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Brukbart"

Fungerer kjempebra til daglig bruk. Opplever at når jeg er for eksempel på åsen, så blir kvaliteten på dekningen dårligere, sammenliknet med andre mobilselskaper. Når jeg har en strek på dekningen, så har h*n ved siden av meg tre streker. Så det jeg tenker kunne ha vært en forbedring, er at dekningen kunne ha blitt litt mer utbredt.

Svar fra OneCall
18.06.2018 12.45
Hei Arne,

Bra du stort sett er fornøyd. For at vi skal kunne rette opp i eventuelle feil, eller jobbe med området hvor dekningen ikke er tilstrekkelig, er det viktig at kundene våre tar kontakt med oss via kundeservice. Først da kan vi få den informasjonen vi trenger for å gjøre tjenestene og dekningen vår enda bedre.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Har hatt OneCall i mangen år og veldig fornøyd. Litt dårlig dekning hjemme hos oss men vi bor i en gråsone🙁 så det har ikke noe med OneCall og gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tar nå betalt for ekstra sim-kort."

Er irritert over å måtte betale for ekstra sim-kort. Ekstra sim-kort er bare i bruk der det ikke er Wifi. Som regel bare når man er på ferie i 14d. Da mener jeg at det er surt at de skal ha betalt for 12mnd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Storfornøyd"

Fikk 10 GB/mnd for kr 250 etter en periode med "prøvekjøp".

Har hatt abonnementet i et halvt år, og har ingenting å klage på så langt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit."

Skulle ha hatt bedre dekning på nettet. Vi lever jo i 2018
Det at de ikke har dekning over alt burde de gjør noe med!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gratis å ringe til/fra bla. Sverige, der andra operatører tar betalt for å ringe til.
Kundeservicen er strålende og deres app/hjemmeside er enkel å bruke :-)

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best!"

Billig, god dekning, best pris på mobiltelefon! God oversikt på "Mine Sider", og full kontroll over faktura.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra men dyrt"

Alt er bra, unntatt prisen. umulig å finne ut hvordan man sier opp abonnement. Men det er vel bare å bytte..😄

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skam dårlig service, garanti og behandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig service, dårlige kundebehandling,
Garanti saker kan bare glemmes, blir beskyldt for indre skade på egen telefon, dermed ikke dekket!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Brukbart"
3 syns denne omtalen er nyttig

De har ok priser, men hjemmesidene deres er elendig i den forstend at en bruker for mye tid til å finne frem. Ofte med en bruke deres interne søkefunksjon for å finne informasjon, som opplagt burde være lett å finne. Jeg får en fornemmelse av at de forsøker å bli kvitt kundene sine, og jeg er sikker på at de har mistet et hav av kunder på grunn av ulogisk struktur på informasjonen på sidene deres. For 10 år siden, før de ble kjøpt opp, var OneCall meget service-innstilt og tiltrakk seg nye kunder som fluepapir. Som sagt ble de kjøpt opp av en større aktør og alt det knallgode ble rensket bort. Dessverre tror jeg vanstyre hos OneCall vil føre til nedleggelse på et eller annet tidspunkt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundebehandlinger"

Faktura er korrekt bestandig.
Bra dekning. De få gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått rask hjelp

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Har one-call åpenhet?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Pris som gjør meg usikker på om jeg får selskapets beste tilbud. Hvem får hva og hvordan går man fremtiden for å få spesialtilbud.

Roshanak
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig med uoversiktlig faktura, måtte alltid betale mer enn det jeg skulle uten grunn, dårlig dekning

Per A. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice men ikke lenger like billig som før"

God kundeservice og lett og komme i kontakt med. Ikke like billig som før. Får ikke varsel når data er brukt opp og da blir det dyrt.
Andre operatører har 6 giga for 299.-!

Agnete H
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Meget bra"

Får ikke med data fra mnd selv om det blir lovet. Bruker mye mindre en der jeg bet for. Ellers er jeg veldig fornøyd. Og anbefaler dere til andre

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig dårlig dekning på mobilt bredbånd, og enormt etterslep på sms og mms sending, som av og til ikke kommer fram før 1 time etter??? Det har bare blitt verre med tiden. Jeg har brukt Onecall i flere år nå, men føler i dag at grensen er nådd, fordi problemet har ført til krøll i reise og kommunikasjon. Jeg kommer til å skifte selskap, dette går ikke lenger

Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig samkjøring mellom Telia-nett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Sliter med at andre som har Telia, ikke får tak i meg. Mobilnummer er ikke i bruk- får de beskjed om.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg glemte første siffer i KID nr ved betaling. Fikk purring, varsel om inkasso, stengning av mobilabonnement++. Snakket med kundeservice igjen og igjen, sendte inn kvittering to ganger - det skal vi fikse - sa de alltid. Gikk over 6 uker før det ble ordnet, da av inkassoselskapet når jeg forklarte historien, i min fortvilelse. Aldrig mer Onecall.
Hadde de brukt noen prosent av reklamebudsjettet på bedre kundeservice ville kanskje jeg vært kunde fortsatt?

Nils-Petter R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Abonnement eller ei? "

Mobilabonnementet er bra slikt det er.. Men syns det tar for lang tid ifra man ringer til man blir koblet opp til rett telefonnummer..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Overkompliserer for at du skal overbetale"
3 syns denne omtalen er nyttig

Tittelen forklarer det meste. De overkompliserer de simpleste tingene, gjemmer alle ekstrakostnader, og leker dumme når de blir konfrontert og legger skylden på deg.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR