OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vært kunde hos OneCall helt siden jeg byttet fra ringkontantkort, og har ikke blitt skuffet en gang! Enkel og grei kundeservice med chat-funksjon og ansatte som gir oppklarende svar. Liker også spesielt godt roll-over funksjonen, som de fleste mobiloperatører fører nå for tiden:) Klarer nesten aldri bruke opp GB pga. dette. Anbefales virkelig!
Support er litt laber, svarer tregt, men kommer gjennom etter en stund. Chatboten er tilnærmet ubrukelig. Blir ofte belastet et par øre i forbruk på mitt kontantkort til tross for at data er skrudd av. Kundeservice er ikke behjelpelige med dette. Alt i alt litt sånn middels misfornøyd.
Lønner seg spesielt å ha OneCall abonnement, når en f.eks er på ferie i Tyrkia! Da kan en kjøpe pakke med data for kr 99... :)
Aldri problem med OneCall Allt er bra God samarbeid
Alltid korrekt faktura og sjelden dårlig dekning eller bortfall
Betaler alltid mer enn den faste prisen. Et eller annet kommer alltid på.
Jeg har vært kunde hos OneCall omtrent siden de startet. Men nå er det slutt. Det de sier i reklamen er direkte løgn. Jeg har i flere år hatt et abonnement til 99 kr med 1GB data. Dette holder i massevis for meg. Jeg vil gjerne ha litt data, men trenger ikke mye. Reklamen sier "Hvorfor skal du betale for noe du ikke trenger?" Hvorfor skal jeg da betale 139 kroner for å få 2 GB med data som jeg ikke trenger? Derfor har det aldri vært DYRERE å være kunde hos OneCall. Hvis en går de andre prisene litt etter i sømmene så er det flere liknende feil. . Siden OneCall synes det er måten å behandle trofaste kunder på ser jeg ingen grunn til å bli.
jeg har nettopp byttet til one call. fikk første faktura i dag. Folkepakka 1 GB. kr. 80,00. Så kommer det en masse tillegg og ender opp med å betale kr. 243,67 inklusiv mva. dette er ikke billig. 6 anrop fasttlf. 43 anrop mobiltlf. 7 sms. 348.08 MB.
Uten å si for mye så hadde jeg en chat med en kundebehandler om ett nr som ble opprettet egentlig uten at jeg hadde bekreftet bestillingen. Kundebehandleren var utrolig uprofesjonell og på grensen til frekk i sine svar. Og jeg følte jeg ble møtt med null forståelse. Har også tidligere dårlig erfaring med OneCall.
God dekning, faste lave utgifter, enkel og bra app. Felles faktura. Og selvfølgelig lav pris
Jeg var litt fornøyd med OneCall sist men litt dårling dekningen når jeg hadde dem også senere enda mer dårling dekningen, så styr unna. Velg heller telenor dekningen! Jeg har super foynød med skymobil :) <3
Det er direkte trist...Sitter en hel dag uten og få kontakt med Kundeservice.. Og når en først får svar blir man satt over til en annen.. Beklager men styr unna
Ble litt lei når sms ikke ble mulig å sende fra hjemmeside i tillegg til mail notis om økt pris på abonnement. Dette kunne kommet i en sms i tillegg til mail som drukner i alt det andre
Godt fornøyd med kundeservice, redelig aktør, uslåelig på pris og enkelthet. Noe dårlig dekning enkelte steder i utlandet, bl.a. Svalbard og deler av Syden.
Jeg var i Sveits i oktober og kjøpte en utlandspakka. Men av noen anledning så regnet Onecall feil og melde meg ikke når pakka var slutt, då fikk jeg en kjemperegning som etter mye samtaler til kundeservice blev korrigert til riktig beløp. Men likevel var jeg tvungen og betale 1500 kr i forhandsbetaling for at ikke få abonnementen min sperret. Jeg var også tvungen til at betale fakturaen i november, till tross for forhandsbetalingen, og jeg må også betale fakturaen i desember. Hvorfor holder Onecall pengene så lenge, når de gjort feil? Anbefalles ikke!
Veldig rotet system. Ikke service minded og behjelpelige personer. Lite forstårelse oven for kunder