Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
OneCall
3.3
359 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Positiv trend

OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
359 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
OneCall er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 359 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
128
48
40
44
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om OneCall
OneCall har 359 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skjulte kostnader - dyrere enn andre

Omtale av  Florrepus

Vi har vært kunder av OneCall i over 10 år, og så lenge vi bare har enkle problemer, så har kundeservice fungert bra. Men jeg fikk problem med å motta SMS-kode for pålogging til en utenlandsk bank, da hevdet OneCall det skyldtes banken. En bekjetn hadde Telenor, der fungerte det fint, så jeg måtte kjøpe et ekstra abonnement fra de for å kunne bruke banken. Jeg oppdaget at det uten varsel dukket opp betaling for SMS-kopi på fakturaen, det har jeg hatt gratis i alle år. Svaret var at det var de begynt å ta betalt for, uten å varsle meg. Da spurte hvor det sto i prisoversikten, beklaget de at det gjorde det ikke, men de skulle ta det opp internt. Jeg sjekket mer, og oppdaget at OneCall hadde begynt å ta betalt for en del bruk i EU. Når jeg var i England, var det gratis å ringe/sende SMS/MMS til norske nummer, men ikke til nummer i England eller andre i EU. Dette har vært gratis i alle år. De har endret vilkårene til "du kan bruke telefonen i EU gratis slik som i Norge". Er du i Norge, må du betale for å snakke eller sende melding til EU = derfor må du også betale for dette i EU nå hos OneCall. Kona og jeg har nå byttet til hhv. ICE og PlussMobil - og de tar ikke betalt i EU, slik OneCall var før.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig info, mellom regning på kjøp mobil hos one call

Omtale av  Sissel

Har ikke fått en regning på mobilkjøp som jeg trodde var på mobilregningen min, så sendte de mobilkjøpet til inkasso 1 år etter kjøp, uten at jeg har fått regning på mobilen, det er heller ingen opplysninger om dette på one call appen , som bare automatisk blir betalt av meg, men som viste seg at ikke mobilkjøpet var med i regningen, og har Aldrig fått krav på at jeg må betale den, før jeg fikk rekning fra inkasso , da fikk jeg jo sjokk. De var ikke imøtekommende heller. Bytt folkens, one call er ikke god nok når noe sånt skjer, jeg trodde jo at alle kjøp kom på 1 rekning, å om ikke så burde de ringt å sagt at jeg ikke har betalt avdrag på mobilen. Bytt fra One Call alle som har mulighet. Jeg skal gjøre det i dag!

Abonnementet dekker ikke alt man tror.

Omtale av  Ingjerd

Det viser seg at man må betale 99 kr ekstra for tale/sms. Det er mulig andre selskaper gjør det samme, jeg har ikke undersøkt. Dette er hovedgrunnen til min "middels" vurdering. Forøvrig er det god dekning og gode tilbud på telefoner.

Dårlig kommunikasjon

Omtale av  Marie

Ville slette min kreditt ang. kjøp av mobil. Det viste seg å være svært krevende.

Elendig kundeservive

Omtale av  Solveig

Har vært i kontakt med kundeservice 6 ganger for at min mor på 92 år ønsker faktura i papirutgave pr.post. Dette skal de ordne hver eneste gang, men klarer det ikke. Vi skifter nå teleselskap i hele familien grunnet at OneCall fremstår AMATØRMESSIG!!!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ulike erfaringer.

Omtale av  Kjellreidar H

Hatt de i mange år. En del gode erfaringer men også dårlige. Det kommer ofte skjulte kostnader de ikke informerer om ved endringer. Har jeg problemer er de hyggelige å sier de hjelper deg men ofte blir det rot. Sim kort som ikke kan aktiveres eller nummer som er slettet og ikke opplyst om. Vi har 5 mobiler hos OneCall og hatt det i mange år. Prisen er fin og det har vært mitt viktigste punkt. Men jeg har ikke fått slette forsikringer jeg har hatt på mobilen selv om det er bekreftet slette. Så regningene kommer med betaling for forsikring. Dette er regelrett svindel og uetisk. Så nå blir det å se etter annen leverandør selv om prisen skulle bli noe høyere. Det er ikke billig å betale for tjenester du ikke har eller har sagt opp.

Forbedret service

Omtale av  Daniel

Byttet fra OneCall etter prøvekjøp 2mnd, endte da opp med regning på 360kr for 3 dager, sendte mail og fikk ikke svar innen 10 dager, sendte melding i chat og denne ble helt slettet og betalte ikke for noen ting. Mail kan med fordel besvares hurtigere, regning skulle kanskje aldri vært sendt ut med den summen.

OneCall har 359 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til OneCall mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR