Meny

OneCall omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
8
av 35 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
OneCall

"De bør gi mere data"

Omtale om OneCall skrevet av Jan R for 28.06.2020 03.02

OneCall har totalt 200 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De bør gi mere data"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mere gb over de 7 jeg betaler for. Burde gi 10 for samme pris.

Bytt.no
"De bør gi mere data" skrev Jan R om OneCall

Har du en tilsvarende erfaring med OneCall?
Gjør som Jan R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om OneCall du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Latterlig dårlig dekning!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Elendig dekning. WIFI tale virker av og til. Styr unna Onecall om du bor utenfor byer.

Christian N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd type 👍"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er fantastisk og enkelt, anbefaler alle og benytte seg av bestillings hjelpen hos onecall. Dette fører til at man får en fast og gunstig pris sålenge mann er kunde👍dekningen og kundeservicen er rask ettersom de fikk en ny ledelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ny kunde - dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde i omlag en måned hos OneCall. Dårlig dekning, stort sett blir alle samtaler jeg har brutt. Snakket med OneCall i dag, ble brutt med den første kvinnelige konsulenten, etter å ta kontaktet på nytt med ny konsulent (en mann som forøvrig hadde en nedlatende tone, og som formidlet at jeg skulle hente et nyere og oppdatert SIM kort i samme 7-eleven butikk som jeg hentet det første?) Leveres det ut gamle SIM kort??? Tenker det er like greit å gå tilbake til "gamle" Telenor, de leverer, dog litt ekstra kostnad men trolig de beste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Porteringstrøbbel som stjal mye tid, ellers fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

I begynnelsen av kundeforholdet opplevde jeg sammen med OneCall trøbbel med portering. Dette tok nesten en halv dag å løse, og jeg satt derfor uakseptabelt lenge og ventet uten å være tilgjengelig for resten av omverdenen. Jeg byttet i utgangspunktet for å hente inn Trumf-bonus og benytte meg av prøvekjøp-tilbudet - men allerede første dag hadde jeg tapt dette beløpet ved å bruke tid på dette. Det virker som det er litt dårlig kompetanse i både kundeservice og teknisk avdeling. Etter dette gikk alt på skinner egentlig, og er svært fornøyd med både dekning og hastighet på nettet. Ved utportering som havnet et par dager i månedsskiftet ble det vist skjønn og jeg ble bedt om å se bort fra faktura for måneden. Noe som er rimelig å gjøre i utgangspunktet, men kudos for det! Jeg har byttet fra OneCall på jakt etter mer Trumf-bonus, men dette er en av operatørene jeg lengter etter å bytte til igjen når jakten er over. Men dessverre må det flere priskutt til, eller eventuelt gjøre som Chili og skape at abonnement for studenter (ref. Chili Student 15GB 299kr/mnd) for å støtte en brukermasse som ikke har det økonomiske grunnlaget til å velge dyre men gode abonnement.

OneCall har totalt 200 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR