Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
OneCall
3.3
358 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Positiv trend

OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
358 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
OneCall er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 358 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
127
48
40
44
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om OneCall
OneCall har 358 verifiserte omtaler på Bytt.no

Er litt over godt fornøyd etter 2 år

Omtale av  Øyværingen

Er litt over godt fornøyd etter 2 år. Grei dekning, kan godt bli billigere :-)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra kundeservice

Omtale av  Kjetil B

Har vært kunde hos OneCall i flere år. Syns de er utrolig proffe på kundeservice. Bra chat-tjeneste på nettsiden hvor du får svar ganske raskt. Har fått et inntrykk av at de er veldig imøtekommende og svarer på spørsmål og ordner opp.

OneCall bortforklarer seg med at du kun har rollover for likt antall data som du har i abonnementet

Omtale av  Elisabeth

Onecall reklamerer med "TaMedData/ rollover" for ALLE sine kunder, men da jeg kjøpte en datapakke på 1 GB til kr 79,- fikk jeg kun benytte 400 MB. Fikk svindyr regning på kr 599,- for de resterende MB, da disse ble brukt opp måneden etter jeg kjøpte Datapakken! OneCall bortforklarer seg med at du kun har rollover for likt antall data som du har i abonnementet - dette ble jeg ikke opplyst om ved kjøp av datapakke, og det står heller ikke på hjemmesidene deres. Jeg har altså betalt 679 kr (79 + 599) for 1 MD data!

Hyggelig kundeservice

Omtale av  Brit H

Vennlige kundebehandlere. Ble behandlet med respekt og tiltro.

Svar fra OneCall
25.09.2018 13:59

Så hyggelig å høre Brit. Vi legger mye energi og stolthet i å ha et kundesenter som representerer merkevaren på en god måte, så dette er vi veldig glade for å høre.

Trillingkort

Omtale av  John M

Det er bra at de tilbyr trillingkort! Burde kunne kjøpe den mobilen man har lyst på.

Svar fra OneCall
17.09.2018 17:52

Så hyggelig tilbakemelding John! Du kan alltids kjøpe den telefonen du har lyst på i nettbutikken vår, og med DelBetaling kan du betale den ned over 12, 24 eller 36 måneder - helt uten noe ekstra renter eller gebyrer. Savner du noen telefoner i nettbutikken så send oss gjerne en melding via kundeservice eller på Facebook, så ser vi hva vi kan få til.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna, dette er ikke hva det en gang var

Omtale av  Sindre

Dekningen er det ikke mye å skrive om. Fungerer fint som forventet. Prisen er ikke værst den heller, og de er svært konkurannsedyktig på data. Kundeservice har desverre blitt elendig, de fraskriver seg alt ansvar og har fått en helt annen mentalitet på kundeforholdet. "vi har nok kunder, så en mindre fra eller til spiller ingen rolle" For meg har det riktignok kun vært en telefon nr. 2 men jeg har vært kunde siden oppstart av OneCall og vurderer nå å bytte til Komplett eller Talkmore pga pris og hyggelig kundeservice,

Svar fra OneCall
06.09.2018 12:44

Hei Sindre, Her forstår vi rett og slett ikke helt hva som må ha skjedd. Vi legger masse resurser og innsats i kundeservicen vi ønsker å gi, så her må det rett og slett ha skjedd en glipp. Håper du tar deg tid til å kontakte oss på ny - vi er fortsatt samme OneCall som vi alltid har vært.

Svarer ikke på henvendelser

Omtale av  Per

Billige, men dårlig service. Er antakelig bedre å bruke noen andre.

Svar fra OneCall
04.09.2018 08:39

Hei Per, Først og fremst er det bare å beklage at dette er måten du oppfatter oss på. Jeg kjenner ikke saken din i detalj, men kan love deg at vi strekker oss veldig langt for å besvare absolutt alle henvendelser som kommer inn til oss. Håper du har anledning til å plukke opp telefonen og ringe oss på ny, så er jeg sikker på at vi finner frem til en god løsning sammen.

OneCall har 358 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til OneCall mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR