Vi ringte til OneCall, da telefonen som er under 1 år, ikke ville virke etter en oppdatering. Kundeservice OneCall lovet ny telefon, da denne ikke var året, og ba oss sende telefonen inn i bobleplast i en boblekonvolutt. Så sagt så gjort. Når telefonen så kommer frem har den knust skjerm og nå vil de ha 5000 kr for en bytteenhet. De sier det er vår feil som ikke har pakket telefonen godt nok. De har ikke bevis på at den ikke var pakket godt nok inn! Bare at skjermen er ødelagt. De sier også at det er vårt ansvar, selv om det er OneCalls anbefaling. Snakk om å lure kundene!!! 4 ganger har de lovet å ringe tilbake, hvilket ikke har skjedd.
Har du en tilsvarende erfaring med OneCall?
Gjør som Rikke og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om OneCall du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Billig og bra. Lett å få svar på saker og ting ang abonnement. De ringer og spør om jeg er fornøyd med det abonnementet jeg har eller om jeg vil ha et annet.
Har hatt One Call i mange år og har vært meget bra. Men vi hadde litt problemer med dekning i deler.
Fornøyd med One Call og har vært kunde i mange år.
Jeg er veldig fornøyd med OneCall. Rimelig, rask og god service, god dekning. Kan anbefales. Jeg har byttet fra elendige Telenor .