OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjøpte et dyrt mobildata abonnement og hadde 80 GB i desember, forandret til et billigere et virkende fra januar 20. Fikk ikke med dataen. Dette er betalt for og er virkelig useriøst, og hvorfor reklamere for ta med ta med data? Informer med fakta når dere kjører reklamepakker.
Har hatt onecall i mange år, og har bare gode opplevelser. Etter at det ble innfør roll over, så har jeg idag mulighet for 14gb for 279kr mnd. Kjempe fornøyd. Har også kjøpt tlf via nettbutikken, gikk smærtefritt. Fikk feil på tlf etter ca 1 år. Tok kontakt, og fikk låne tlf tilsendt, mens min var på verksted. Også denne prosessen var smertefri. Så jeg har ingen planer om å bytte abonnement eller operatør... Kjempefornøyd.
Onecall og TELIA FINANS er det fullstendig (rot og kaos) STYR unna disse 2 selskapene. Ikke har di kontroll på utsendelse av regningen og ikke har di kontroll på innbetaling av regninger. Samtidig som di skylder kunden penger tilbake så tar di pengene selv, enda at du kan bevise at du har betalt alle regninger til avtalt tid. (har kvittering + konto utskriften av kontoen di er betalt ifra og til konto som er betalt til) men mottar ingen forståelse av DETTE. Di fortjener ingen stjerner idet hele tatt, men for å være snill så får du 1 stjerne av meg. Jeg anbefaler ikke disse 2 telefon selskapene i det hele tatt! Blir bare møtt med AROGANT AROGANT AROGANT FORSTÅELSE. = Ingen forståelse idet hele tatt. MITT RÅD ER STYR LANGT UNNA DISSE TO FIRMAENE. 🤬👹😡
Vi ringte til OneCall, da telefonen som er under 1 år, ikke ville virke etter en oppdatering. Kundeservice OneCall lovet ny telefon, da denne ikke var året, og ba oss sende telefonen inn i bobleplast i en boblekonvolutt. Så sagt så gjort. Når telefonen så kommer frem har den knust skjerm og nå vil de ha 5000 kr for en bytteenhet. De sier det er vår feil som ikke har pakket telefonen godt nok. De har ikke bevis på at den ikke var pakket godt nok inn! Bare at skjermen er ødelagt. De sier også at det er vårt ansvar, selv om det er OneCalls anbefaling. Snakk om å lure kundene!!! 4 ganger har de lovet å ringe tilbake, hvilket ikke har skjedd.
Billig og bra. Lett å få svar på saker og ting ang abonnement. De ringer og spør om jeg er fornøyd med det abonnementet jeg har eller om jeg vil ha et annet.
Har hatt One Call i mange år og har vært meget bra. Men vi hadde litt problemer med dekning i deler.
Fornøyd med One Call og har vært kunde i mange år.