Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
OneCall
3.3
358 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Positiv trend

OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
358 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
OneCall er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 358 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
127
48
40
44
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om OneCall
OneCall har 358 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kunden lures om fleksibilitet på databøtte

Omtale av  Jarleb

Det er ikke mulig i familiepakka å redusere for en bruker og øke for en annen. Onecall har sperret slik at man ikke kan redusere før neste måned, men øke denne måned. Ikke så fleksibel deling av data som de påstår i reklamen.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Litt tidlig å si, men jeg har en god følelse

Omtale av  Cecilie R

Vi har nylig innledet et forhold, så litt tidlig å si, men jeg har en god følelse. Billige løsninger som dekker mine behov innen telefoni.

Dårlig i alt

Omtale av  Gabriel

OneCall er rett og slett dårlig i alt. Jeg bor i Oslo. Det jeg oppgir her er i forbindelse med dekning i Oslo og omegn. Jeg bruker en iPhone Xs og en Samsung s9+. Har to sim-kort knyttet til samme abo. 1. Det viktigste er DÅRLIG KUNDESERVICE!!! Forferdelig dårlig kundeservice, spesielt på chatten. Det er flere ganger de har avsluttet midt i chatten. Det har skjedd litt for ofte, enten avslutter de chatten uten å si noe eller si hadde. Det er ofte de som tar initiativ til å avslutte din henvendelser. Jeg har alltid kontaktet dem minst to ganger for å få svar på en sak. Først treffer du en uhøflig/påståelig og til tider frekk kundebehandler som legger av etterhvert deretter får du en OK kundebehandler, en slags bad cop good cop opplegg. Kundeservicen teltet for 80% for min oppsigelse av kundeforhold hos dem. 2. Kvalitet på samtalen er OK, men det blir brudd litt for ofte. Midt i en samtale faller man av og får du beskjed på skjermen at det ikke kontaktes på nett/feil på nettet osv. 3. Det er flere ganger som folk har prøvd å ringe meg men de ikke får tak i meg, enten for de ikke kontakt eller blir de satt over til telefonsvarer. Det har særlig gått ut telefoner fra jobb og viktig institusjoner som barnehager osv. 4. Telefonsvareren gir heller ikke beskjed om nye beskjeder. 5. Ikke akkurat blant de billigste på markedet. 6. En uoversiktlig mine sider service. Om du skal sperre/aktivere en eller annen service/tjeneste må du kontakte kundeservice. De har lagt inn bare 3 service snarvei på mine sider. Gang på gang har de lovet at mine sider skal bli mer oversiktlig med flere snarveier men det er bare ord, ingen handling. Jeg skal ta det som er bra også. 1. Høy hastighet på internett. 2. Veldig enkel mine sider service om du foretrekker det. 3. Lyden på samtalen er bra om har dekning.

Veldig fornøyd

Omtale av  Jace

De har veldig bra pris og utmerket kundeservice :) Hilsen en veeeeldig fornøyd OneCall kunde

Super, god kundeservice, og bra dekning

Omtale av  Baeb

Super, god kundeservice og bra dekning. Og på mitt abonnement, var det mulighet å spare inn 10 kr i mnd. Men jeg vet hva jeg har, og ønsker derfor ikke å bytte mobil selskap.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Endret avtale uten beskjed

Omtale av  Pål

Abonnement ble endret uten informering fra 199,- til 338,- i måneden.

Ypperlig! Ypperste Ypperlig...!

Omtale av  Bjørn

God kundeservice, gode tjenester som ligger foran alle andre, så som Familiepakka, super ledelse i selskapet, noe som preger selve kulturen, som bryter med Telenor´s selvgodhet, og håpløshet. Anbefales på det sterkeste, av en som er kritisk, har store forventninger - og hadde mobil allerede i 1984..... på ny frekvens fra 1993.... Dekningen er topp, er rundt omkring i sør/øst Norge (det var no feil en periode grunnet feil som oppstod ved portering; feilen lå da hos den andre leverandøren, men oneCall løser det også... Dekning oppleves også å ha blitt bedre med årene, og er nå helt topp!)

OneCall har 358 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til OneCall mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR