Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
OneCall
3.3
358 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Positiv trend

OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
358 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
OneCall er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 358 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
127
48
40
44
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om OneCall
OneCall har 358 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke helt bra

Omtale av  Jon

Får dårlig service, lite samarbeidsvillig!...

Svar fra OneCall
18.06.2018 13:35

Hei Jon. Sånn skal det ikke være. Ta kontakt med oss på 04300 eller https://onecall.no/kundeservice så skal vi nok finne en løsning.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Har vært god kunde i lengre tid. Men får allikevel ikke lov til å få kjøpe ny mobil...

Omtale av  Jan R

Bra service og bra kvalitet. Men skuffet over at jeg ikke får godkjent for kjøp av ny mobil 😣

Svar fra OneCall
18.06.2018 12:47

Hei Jan. Hyggelig å høre at du er fornøyd :D Ta gjerne kontakt med oss, så finner vi ut av hvorfor det lugger litt i forbindelse med kjøp av telefon.

Brukbart

Omtale av  Arne

Fungerer kjempebra til daglig bruk. Opplever at når jeg er for eksempel på åsen, så blir kvaliteten på dekningen dårligere, sammenliknet med andre mobilselskaper. Når jeg har en strek på dekningen, så har h*n ved siden av meg tre streker. Så det jeg tenker kunne ha vært en forbedring, er at dekningen kunne ha blitt litt mer utbredt.

Svar fra OneCall
18.06.2018 12:45

Hei Arne, Bra du stort sett er fornøyd. For at vi skal kunne rette opp i eventuelle feil, eller jobbe med området hvor dekningen ikke er tilstrekkelig, er det viktig at kundene våre tar kontakt med oss via kundeservice. Først da kan vi få den informasjonen vi trenger for å gjøre tjenestene og dekningen vår enda bedre.

Veldig fornøyd

Omtale av  Åse

Har hatt OneCall i mangen år og veldig fornøyd. Litt dårlig dekning hjemme hos oss men vi bor i en gråsone🙁 så det har ikke noe med OneCall og gjøre.

Tar nå betalt for ekstra sim-kort.

Omtale av  Morten

Er irritert over å måtte betale for ekstra sim-kort. Ekstra sim-kort er bare i bruk der det ikke er Wifi. Som regel bare når man er på ferie i 14d. Da mener jeg at det er surt at de skal ha betalt for 12mnd.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Storfornøyd

Omtale av  Per

Fikk 10 GB/mnd for kr 250 etter en periode med "prøvekjøp". Har hatt abonnementet i et halvt år, og har ingenting å klage på så langt.

Helt greit.

Omtale av  Anka

Skulle ha hatt bedre dekning på nettet. Vi lever jo i 2018 Det at de ikke har dekning over alt burde de gjør noe med!!

OneCall har 358 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til OneCall mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR