Meny

OneCall omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
9
av 37 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
OneCall

"Forferdelig....Ingen kundeservice"

Omtale om OneCall skrevet av Robert R for 26.01.2021 05:06

OneCall har totalt 241 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Robert R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig....Ingen kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Det er direkte trist...Sitter en hel dag uten og få kontakt med Kundeservice.. Og når en først får svar blir man satt over til en annen.. Beklager men styr unna

Bytt.no
"Forferdelig....Ingen kundeservice" skrev Robert R om OneCall

Har du en tilsvarende erfaring med OneCall?
Gjør som Robert R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om OneCall du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei abonnement men følg med på ulike oppdateringer som fordyrer og goder som forsvinner"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble litt lei når sms ikke ble mulig å sende fra hjemmeside i tillegg til mail notis om økt pris på abonnement. Dette kunne kommet i en sms i tillegg til mail som drukner i alt det andre

Torleif D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service og pris, noe dårlig dekning enkelte steder i utlandet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Godt fornøyd med kundeservice, redelig aktør, uslåelig på pris og enkelthet. Noe dårlig dekning enkelte steder i utlandet, bl.a. Svalbard og deler av Syden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig at bruke utenlands, sperrer fungerer ikke"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var i Sveits i oktober og kjøpte en utlandspakka. Men av noen anledning så regnet Onecall feil og melde meg ikke når pakka var slutt, då fikk jeg en kjemperegning som etter mye samtaler til kundeservice blev korrigert til riktig beløp. Men likevel var jeg tvungen og betale 1500 kr i forhandsbetaling for at ikke få abonnementen min sperret. Jeg var også tvungen til at betale fakturaen i november, till tross for forhandsbetalingen, og jeg må også betale fakturaen i desember. Hvorfor holder Onecall pengene så lenge, når de gjort feil? Anbefalles ikke!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"gjerrige folk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig rotet system. Ikke service minded og behjelpelige personer. Lite forstårelse oven for kunder

OneCall har totalt 241 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR