Meny

OneCall omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
54%
anbefaler
OneCall

"Ny kunde - dårlig dekning"

Omtale om OneCall skrevet av Toril for 03.06.2020 18:36

OneCall har totalt 218 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ny kunde - dårlig dekning"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde i omlag en måned hos OneCall. Dårlig dekning, stort sett blir alle samtaler jeg har brutt. Snakket med OneCall i dag, ble brutt med den første kvinnelige konsulenten, etter å ta kontaktet på nytt med ny konsulent (en mann som forøvrig hadde en nedlatende tone, og som formidlet at jeg skulle hente et nyere og oppdatert SIM kort i samme 7-eleven butikk som jeg hentet det første?) Leveres det ut gamle SIM kort??? Tenker det er like greit å gå tilbake til "gamle" Telenor, de leverer, dog litt ekstra kostnad men trolig de beste.

Bytt.no
"Ny kunde - dårlig dekning" skrev Toril om OneCall

Har du en tilsvarende erfaring med OneCall?
Gjør som Toril og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om OneCall du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Porteringstrøbbel som stjal mye tid, ellers fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

I begynnelsen av kundeforholdet opplevde jeg sammen med OneCall trøbbel med portering. Dette tok nesten en halv dag å løse, og jeg satt derfor uakseptabelt lenge og ventet uten å være tilgjengelig for resten av omverdenen. Jeg byttet i utgangspunktet for å hente inn Trumf-bonus og benytte meg av prøvekjøp-tilbudet - men allerede første dag hadde jeg tapt dette beløpet ved å bruke tid på dette. Det virker som det er litt dårlig kompetanse i både kundeservice og teknisk avdeling. Etter dette gikk alt på skinner egentlig, og er svært fornøyd med både dekning og hastighet på nettet. Ved utportering som havnet et par dager i månedsskiftet ble det vist skjønn og jeg ble bedt om å se bort fra faktura for måneden. Noe som er rimelig å gjøre i utgangspunktet, men kudos for det! Jeg har byttet fra OneCall på jakt etter mer Trumf-bonus, men dette er en av operatørene jeg lengter etter å bytte til igjen når jakten er over. Men dessverre må det flere priskutt til, eller eventuelt gjøre som Chili og skape at abonnement for studenter (ref. Chili Student 15GB 299kr/mnd) for å støtte en brukermasse som ikke har det økonomiske grunnlaget til å velge dyre men gode abonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting å klage på!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig kundeservice som hjelper deg med det du trenger hjelp til. Stabilt mobilnettverk. Og ikke for dyrt. Helt ok pris egentlig. Alt i Alt, veldig fornøyd. Jeg har hatt mange forskjellige abonnementer, men ikke vært så fornøyd som jeg er nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og rimelig abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært OneCall-kunde i mange år. Jeg har hatt få problemer med abonnementet, med de gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått utmerket service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verdens verste mobiloperatør"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning, uerfarne kundeservice. Ikke bytt til one call selv om du får abonnementet gratis.

OneCall har totalt 218 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR