Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
OneCall
3.3
358 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Positiv trend

OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
358 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
OneCall er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 358 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
127
48
40
44
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om OneCall
OneCall har 358 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig fornøyd.

Omtale av  Inger J

Vært kunde siden 2010. Super kundeservice. De har alltid løst problemer som oppstår så jeg er fornøyd.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Løgn og fanteri, og elendig kundeservice.

Omtale av  Erik

Byttet til Onecall Folkepakka full data kontroll i dag onsdag 12.10.2022, etter at jeg har vært kunde i Talkmore i 15 år. Grunnen til bytte var at jeg kunne få E-sim på klokka i tillegg til tvillingsim, for E-sim til klokke har ikke Talkmore fått ennå. På telefonen selger de inn at tvillingsim på dette abonnement kunne aktiveres, og også E-sim til apple Watch 7 kunne benyttes. Da jeg har aktivert sim kortet på telefonen, så ringer jeg kundeservice og ber dem aktivere E-sim til klokka. Vedkomne fikk det ikke til, men skulle sende det videre slik at det skulle bli fikset. Etter en liten halvtime får jeg sms om at dette ikke kan gjøres på dette abonnemente, men at de kanskje kunne få det til på et annet abonnement. Jeg svarer dem på denne henvendelsen, men får ingen svar. Ringer da kundeservice for og få fikset E-sim på klokka. Typen på kundeservice kunne ikke ordne dette, og han kunne heller ikke sette meg over til en sjef/eller noen som kunne ordne dette. Spurte etter navn og nummer til noen som hadde med dette å gjøre, men fikk kun svar at en representant fra salgsavdelingen skal ringe meg i morgen. Dette er så slett og dårlig kundeservice at det skulle ha vært straffbart. Hvem har tid til å sitte en hel dag og vente på en telefonsamtale? ALDRI MERE ONECALL. Ikke la Dere lure av 25% rabatt på alt i 100 år, da verken kundeservicen eller selgeren holder mål. ALDRI MERE ONECALL. Det blir Talkmore på meg i morgen den dag, og kundeservice er noe Talkmore vet hva er.

Har tapt deg mellom åra

Omtale av  Jan E. K

Nå er jeg rimelig lei pga feil på faktura og ringt 3-4 ganger om samme sak. Ikke nok med det så er det vente tid på kundeservice 40 min vær gang du ringer. Dette funker dårlig og har vært kunde i ca 8år nå er nok og går over til Telenor.

Dårlig informasjon, fornekter hvor ille problemene er.

Omtale av  Martha

De kuttet all telefonforbindelse for området her i en uke uten å gi beskjed om oppgradering av stasjonen. Så skulle det bli bra... Etter noen få dager skjer det igjen. Ingen tjeneste står det bare. Det står ingenting i driftsmeldinger. Er det virkelig seriøst når det er så lange brudd? Mandag bytter jeg leverandør.

Beste operatør for de som glemmer å betale

Omtale av  Pat

Har opplevd andre mobiloperatører som sender faktura til inkasso om du ikke betaler på 1 uke. Fikk faktura sendt i posten (til 0,-) på en adresse jeg ikke bodde og etter 2 månder fikk jeg sms om at jeg måtte betale før det påløper renter. Betalte og ingen problem, ingen ekstra renter, ingen inkasso, disse folk har skjønt det!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

OK dekning men ikke rollover data

Omtale av  Bruker

Onecall har stort sett OK dekning. Hjemmesida er noe kronglete. Det verste gjelder rollover data: Har pdd 0.5 Gb data inkludert i abonnementet. Slik funker Onecall: Dersom du har samme abonnement som meg, og kjøper ekstra 10 Gb for eks, men bruker kun 3, så får du med deg kun tilsvarende mengde data, altså 0.5 Gb, videre neste mnd, og resterende data som du jo har betalt for, forsvinner og du mister dem. Dersom naboen din som har, la oss si 5 Gb inkludert i abonnementet sitt, kjøper 5 Gb ekstra, men ikke bruker noe av det, får vedkommende med seg hele 5 Gb videre neste mnd. Dette betyr at du som har et lite abonnement, ender opp med å betale for en som har et større et. Den som har lite fra før får lite, mens den som har en del, får mer...på din bekostning. Dette synes jeg er skitten praksis.

Endret forsikringsvilkår uten å informere

Omtale av  Isabelle R

Har hatt onecall i flere år og betalt for forsikring av mobiltelefon gjennom dem. Vilkårene ble endret - uten at jeg verken fikk sms eller mail, så jeg har betalt for en ugyldig forsikring i 1 år. Ingen refusjon eller svar på mine henvendelser fra dem.

OneCall har 358 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til OneCall mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR