Drøyt 2 uker for å få nytt sim-kort! Intet telefonummer for å få hjelp! Kort og greit tragisk... bare synd man er tvunget til å bruke pep-call når man har vært så uheldig å kjøpe den like dårlige xplora klokken.
Har du en tilsvarende erfaring med Xplora Mobile?
Gjør som Asgeir og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Xplora Mobile du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Byttet fra chili mobil til dette fordi jeg så at jeg hadde mer data enn jeg trengte, og at jeg betalte for mye jeg ikke brukte. Det var et dårlig valg, for fakturaprisene har skutt i været. Bytter igjen nå etter kun to måneder. Anbefales IKKE.
Jeg fraråder alle og ikke kjøpe noe fra PepCall Xplora . Bare humbug og masse fakturaer. Dette burde vært på tv2 hjelper deg.
Spekulativ markedsføring og kundeservice. Sender plutselige svært dyre regninger, som de deretter forsvarer med at de har informert om dette med liten skrift via en masseutsendt e-post med svært villedende tittel som gjør at folk enten ikke leser den, eller at den aldri kommer frem. Frekk og aggressiv kundeservice.
Raske svar på kundeservice! Perfekt å kunne betale for det jeg bruker. 👍🏻