Jeg fraråder alle og ikke kjøpe noe fra PepCall Xplora . Bare humbug og masse fakturaer. Dette burde vært på tv2 hjelper deg.
Har du en tilsvarende erfaring med Xplora Mobile?
Gjør som Maria og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Xplora Mobile du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Spekulativ markedsføring og kundeservice. Sender plutselige svært dyre regninger, som de deretter forsvarer med at de har informert om dette med liten skrift via en masseutsendt e-post med svært villedende tittel som gjør at folk enten ikke leser den, eller at den aldri kommer frem. Frekk og aggressiv kundeservice.
Raske svar på kundeservice! Perfekt å kunne betale for det jeg bruker. 👍🏻
Det er umulig å få oversikt over hva som er betalt av fakturaene og hva som ikke er betalt. Når jeg spør hvorfor fakturaene ikke dukker opp på hjemmesiden til pepcall så har de veldig gode unnskyldninger for det og så lover de å fikse det. Det ender alltid opp med at jeg får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra dem. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. Selv etter at jeg opprettet avtalegiro så fortsetter de å sende papirfakturaer. Skal aldri gå inn på en ny avtale med Pepcall.
Ingen svar på support forespørsel omkring klokke som lader seg ut på få timer. Når klokken sluttet å virke og SIM kort ble overført til annen telefon, slik at vi kunne ha kontakt med barn som var alene hjemme, stengte Pepcall abonnementet og referert "avtalen som alle leser". Jeg valgte til slutt å betale meg ut av 2-års binding og ba om at de la til rette for at jeg fikk portert nummeret til ny leverandør. Det skulle ordne seg, men de rotet også dette, til slik at jeg mistet nummeret. De fikk en god deal med kunde som betalte for 2 år, men kun maktet 8 måneder. Det finnes gode alternativer der ute, så unngå!