Meny
Phonect er nå Unifon
Phonect sin virksomhet og kunder er overtatt av Unifon. Klikk her for å lese omtaler om Unifon.

Phonect omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
25
av 37 innen
mobilselskap
20%
anbefaler
Phonect
Filtrer omtaler
25
6
3
2
117
Sorter omtaler etter
Viser av 153 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonect?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lurer små enkeltmannsforetak"
3 syns denne omtalen er nyttig

Flinke selgere lurer naive eiere i små firmaer. Jeg var helt ærlig på at jeg hadde enkeltmannsforetak som ikke var i aktivitet, og at jeg var fulltidsstudent. Likevel ble jeg overbevist av en flink selger til å bli kjøpt ut av et annet bedriftsabonnement. Senere ser jeg at jeg ikke burde latt meg rive med. Det såkalte utkjøpet viste seg å i realiteten være kreditteringer av kommende fakturaer, slik at jeg måtte betale utkjøpet fra tidligere firma på 3750,- selv. Deretter skulle Phonect kredittere mine fakturaer etter faktura nummer to. Dermed havnet summen på over 4000,-. Dette er mye penger for en student. Likevel: Jeg burde ha lest den lille teksten i nesten usynlige linken i e-posten. Det som i ettertid skjer, er at kreditteringen gjelder for 179,-, ikke 199,-. Jeg aner ikke hvordan de stipulerer dette beløpet. Det fører iallfall til at de kan fakturere meg hver måned. Dette tar de kr 29,- i administrasjonsgebyr for å gjøre. Dermed ender jeg opp med månedlige fakturaer på 61,25 kroner med moms fram til summen på 3750,- er "brukt" opp. Dette medfører nok en kostnad på 1286,-. Jeg får forhøyet puls bare jeg ser navnet Phonect i nettbanken. Summene er ikke mye for mange, men de er mye for en student. Jeg vil på det sterkeste anbefale å ikke gjøre avtale med dette firmaet. Denne måten å både rekruttere kunder og villede mennesker på oppleves som useriøst. Dessuten er det vondt å føle seg lurt.

Svar fra Phonect
22.06.2020 12.26
Hei Laila, Takk for din tilbakemelding. Her høres det dessverre ut som du ikke har fått god nok informasjon fra de som selger våre produkter.
Jeg har forhørt meg med mine kollegaer og startet en prosess internt for å forsøke å rette opp i dette. Jeg sender deg en e-post med en oppdatering i løpet av neste uke.
Byggmester
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God tjeneste, dårlig avtale."

Tjenesten fungerer bra, god stabilitet og hastighet. Avslutning av abonement koster for mye og data rollover koster ekstra. Dette mener jeg er dårlig kommunisert og jeg bytter leverandør. .

Svar fra Phonect
17.06.2020 09.20
Hei,
Takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med selve tjenesten.
Når det kommer til avtalen din kan jeg gjerne ta en titt på denne sammen med deg hvis du ønsker. Send oss isåfall en e-post til mobil@phonect.no med ditt firmanavn og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Morten S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Utrolig amatørmessig"

Vi hadde et kundeforhold på bedriften vår med Phonect tilbake i 2018 dessverre. De klarer aldri fakturerer riktig og regninger kommer i hytt og gevær fra VISMA. VISMA kan ikke forklare fakturaene og sliter med å gi tilbakemeldinger til oss som kunde, og svartiden gjør at det kommer forsinkelsesrenter etc.. Tidenes svakeste på oppfølging/faktura? Vi avsluttet ENDELIG vårt forhold i november 2019 og fikk overgang til et nytt selskap. I etterkant har vi fortsatt fått regninger fra PHONECT til tross for at vi var ferdige med dem for lenge siden. NÅ fikk vi ny regning i juni 2020, og dette orker vi ikke lengre. HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET folkens..

Svar fra Phonect
16.06.2020 17.28
Hei Morten,
Takk for din tilbakemelding. Din opplevelse høres ikke bra ut, og det er ikke slik det skal være.
Jeg vil gjerne hjelpe deg å få ryddet opp i dette, så send meg gjerne en e-post til mobil@phonect.no med bytt.no i emnefeltet og hvilket firmanavn/faktura dette gjelder.
Thomas C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri. Phonect krever forskuddsbetaling for 3 måneder."

Phonect krever forskuddsbetaling for 3 måneder fremover uten å si ifra om det under sin vervekampanje. Ved manglende betaling tar det urimelig kort tid da de oversender saken til et inkassobyrå. De har en elendig kundeservice med en tilgjengelig telefon som sjelden svarer.

Svar fra Phonect
15.06.2020 11.46
Hei Thomas,
Det stemmer at du på første faktura vil få månedsavgift for dine første måneder hos oss. Dette er for å komme ajour med faktureringen, og er vanlig hos mange leverandører av tjenester.
Jeg beklager at du har opplevd å ikke få svar fra vår kundeservice. Vi har nå forbedret vår kundeservice og har som mål at alle skal få svar i løpet av 30 sekunder.
Dersom det er noe jeg kan gjøre for deg må du gjerne sende oss en e-post til mobil@phonect.no med bytt.no i emnefeltet.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Føler meg lurt"

Fikk avtale om billigere avtale enn leverandøren jeg hadde. Fant ut etterpå at det var +mva til tross for at jeg sa jeg var privatkunde. Var ingen binding ble jeg lovet, men så var det oppsigelsestid på 3 mnd som ikke var nevnt. Kundeservice var ikke over hodet villig til å bidra til en løsning og la alt over på meg. Aldri opplevd maken.

Svar fra Phonect
10.06.2020 13.10
Hei Seemes, Takk for din tilbakemelding, beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i forbindelse med denne saken.
Som mange andre leverandører av tjenester har vi en oppsigelsestid, hos oss er denne på inneværende + 2måneder.
Jeg kan gjerne se på denne saken sammen med deg og se om det er noe vi kan gjøre her. Jeg kan ikke finne ditt navn i våre systemer, så send oss gjerne en e-post til mobil@phonect.no med ditt firmanavn, eventuelt tidligere sakenummer, og sett bytt.no i emnefeltet, så tar vi det derfra.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice !!!"

Opplyste ikke om 2 års binding. Ringer ikke tilbake. Ingen mulighet for å kunne sette inn en automatisk sperre på databruk, innland og utland.

Svar fra Phonect
04.06.2020 15.24
Hei Jørgen, Takk for din tilbakemelding, beklager at vi ikke har ringt deg opp igjen dersom dette ble lovet.
Dersom du har fått bindingstid i din avtale så skal dette være opplyst om både i samtalen med de som selger våre produkter, samt i avtalen din. Om dette ikke er gjort så er det et brudd på våre retningslinjer.
Jeg vil gjerne se på denne saken sammen med deg og se om det er noe vi kan gjøre, så send oss gjerne en e-post med ditt firmanavn til mobil@phonect.no og sett bytt.no i emnefeltet, så tar vi det derfra.
Rannveig D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri, frekke"
1 syns denne omtalen er nyttig

De er makeløst løgnaktige. De oppgir mnd. avgift, men opplyser IKKE at dette er UTEN merverdiavgift. Spurte eksplisitt om begrensninger på forbruk, svaret var nei. Gikk tur med mobilen på øret. Plutselig ble det taust, det skyldtes «overforbruk». Mye mer. Styr unna!

Svar fra Phonect
25.05.2020 19.49
Hei Rannveig, Takk for din tilbakemelding.
Jeg vil gjerne se på denne saken for deg og se hva som har skjedd, jeg kan ikke finne noen henvendelse fra deg på dette, så send oss gjerne en e-post til mobil@phonect.no med bytt.no i emnefeltet, så tar vi det derfra.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Lite seriøst firma"

Ringer kunne latt være å ta telefonen men man kan jo oppføre seg seriøst, presenterer seg som Telenor. Nevner ikke bedriftsabonnement, gjorde meg interessert i å få sendt avtale på e-post, trykker OK, men forstår at man har aksepter et abonnement. Ringer tilbake (anonymisert) sier jeg må sende e-post kundeservice får feil adr ringer elindig samband. Får tilsendt 2 SIM-kort begge returneres. Ingen bindingstid men de benytter avtaletid. At det går greit for Telenor å ha et slikt useriøst firma som sammarbeidspartner. Kostet meg 700 bortkastede kroner.

Svar fra Phonect
25.05.2020 19.48
Hei Oskar, Det skal komme godt frem at dette er et bedriftsabonnement når noen ringer for å selge våre produkter. Dersom dette ikke har skjedd er dette et brudd på våre retningslinjer og vi beklager dette.
Hvis du ønsker så ser jeg gjerne på denne saken sammen med deg. Send oss i såfall en e-post til mobil@phonect.no med ditt firmanavn eller tidligere saksnummer og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fordi jeg har et enkeltmannsfirma måtte jeg betale moms. Det sa ikke telefonselgeren noe om..."

Fordi jeg har et enkeltmannsfirma måtte jeg betale moms. Det sa ikke telefonselgeren noe om. Heller ikke at jeg måtte binde meg for to år og måtte betale 3000,- for å komme ut av avtalen.

Svar fra Phonect
07.05.2020 08.57
Hei Roar, takk for din tilbakemelding. Her høres det ut som du nok kanskje ikke har fått god nok informasjon. Da vi er en bedriftsleverandør vil våre priser alltid være eks mva. Når det gjelder bindingstid så skal dette komme frem av din samtale med selger, dersom dette ikke har skjedd vil jeg gjerne ta en titt på dette sammen med deg. Send oss en e-post med ditt firmanavn samt eventuell dokumentasjon du har til mobil@phonect.no og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Løgnere, oppgir seg for noen andre en de er!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utgir seg som Telenor selger. Takket ja, til tilbudet, men bekreftet det ikke da linken som ble tilsendt ikke var fra telenor. Svindelforsøk.

Svar fra Phonect
04.05.2020 21.05
Hei Sjur, Takk for din tilbakemelding og beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med noen som selger våre produkter. Dersom noen utgir seg for å representere noe annet enn Phonect så er dette et klart brudd på våre retningslinjer og noe vi ønsker å følge opp. Om du har mulighet hadde vi satt pris på om du kunne sendt oss en e-post med bytt i emnefeltet til mobil@phonect.no og legge ved hvilket nummer du ble oppringt på og hvor de ringte fra.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ligg unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

En sleip fyr ringer deg opp, og du sier ja til et litt rimeligere abonnement. Han sier ikke ett eneste ord om at dette useriøse selskapet har 2-to- års oppsigelse om du vil bytte. Det er ren svindel. Ligg unna.

Svar fra Phonect
07.05.2020 08.53
Hei Jan, takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Dersom du har inngått en avtale med bindingstid så er denne på to år, om det ikke er bindingtid så er oppsigelsestiden to måneder. Jeg kan gjerne se på denne saken sammen med deg og se om det har skjedd en feil her. Send oss i såfall en mail med ditt firmanavn til mobil@phonect.no med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Camilla L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg får ikke svar på mail. Jeg har sendt gang på gang, og ringt enda flere ganger. Jeg ønsker å avslutte denne avtalen. Veldig misfornøyd. Har gitt dem mange muligheter til å rydde opp nå, men ingenting skjer.

Svar fra Phonect
04.05.2020 21.03
Hei Camilla, Takk for din tilbakemelding og beklager på det sterkeste at det har tatt lang tid å få svar fra oss. Jeg har funnet igjen din sak i systemet og skal sørge for at du får et svar fra oss senest i morgen.
Mahala B. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel og forsøk på nytt svindel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Avtalt en mobilabonnement med Phonect over telefonen med lavt pris. Byttet til nytt leverandør (Dipper) og fikk etter en god stund regning for gjenstående "2 års avtaleperiode" med Phonect, noe som jeg ikke var klar over at jeg hadde forpliktet meg til. Betalt tross mine protester da jeg fikk se "avtalen" som jeg skulle ha forpliktet meg til. Ble oppringt i dag 22. april 2020 av en selger som vil tilby en enda billigere abonnement hos Phonect uten bindingstid. Jeg sa at jeg vil være med på det bare om de tilbakebetalt de kr. 3.000 + (brudd på avtalen) og bekreftet dette med en e-post. Hørte ingenting mer, merkelig nok!! Beholder min abonnement med Dipper.

Svar fra Phonect
04.05.2020 21.03
Hei Mahala, Takk for din tilbakemelding og beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Jeg kan dessverre ikke se at det har kommet inn noe e-post til oss på at du skulle tilbake til oss, men dersom dette enda skulle være aktuelt så send oss gjerne dokumentasjonen du har til mobil@phonect.no med bytt i emnefeltet så skal vi selvfølgelig ordne opp i det.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet farer med usannheter når de forsøker å kapre kunder. Styr unna Phonect! Har fått så mange negative tilbakemeldinger at de har fjernet Facebook siden. :-(

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundekonsulent lyver deg rett opp i ansiktet. Moms og oppsigelsestid ikke oppgitt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundekonsulent lyver deg rett opp i ansiktet. Moms og oppsigelsestid ikke oppgitt. Ved klage må man skrive mail. Dårlig service i ettertid. Må sende dem brev da jeg krevde opptak av samtale ved avtale via telefon!! Få ikke svar. Ble fakturert uten å ha fått sim kort eller at abonnementet i det hele tatt er aktivert! Masse frustrasjoner for å løsrive meg fra dette useriøse firmaet. Hold dere lang unna dette dyret.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Svindel. Jeg ble nylig oppringt av Phonect med tilbud på abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble nylig oppringt av Phonect med tilbud på abonnement. Det skulle være for privatpersoner, jeg skulle få det billigere enn mitt daværende abonnement mot at jeg aksepterte 24mnd binding. Jeg fikk en SMS mens jeg snakket med selger som la frem detaljene i abonnementet. med beskjed om at jeg måtte akseptere innen 2min (mens vi snakket i tlf). Jeg så over summen og personopplysninger og takket ja. For noen dager siden kom første faktura og ikke bare er det et bedriftsabonnement. men prisen jeg fikk var EKS. MVA (noe som gjør det betydelig DYRERE enn det jeg hadde fra før). Jeg har kontaktet phonect men kommer ingen vei. Jeg burde selvfølgelig vært mye mer på vakt, men man regner ikke med å bli lurt på denne måten. Den avtalen jeg fikk skriftlig (og aksepterte) var rett å slett ikke den samme som den jeg fikk beskrevet muntlig. Ikke rot deg borti disse folkene!

Svar fra Phonect
23.04.2020 13.31
Hei Nevil,
Takk for din tilbakemelding.
Det du skriver her høres ikke bra ut og vi vil gjerne sjekke opp i hva som har skjedd her. Jeg kan ikke finne noe på ditt navn i våre systemer, så send oss gjerne en e-post med ditt firmanavn til mobil@phonect.no med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Abonnementet ble solgt inn under motivasjon å skulle hjelpe kulturfirmaer under corona krisen"

Svindel firma! Abonnementet ble solgt inn under motivasjon å skulle hjelpe kulturfirmaer under corona krisen. Det ble gitt forsikring om at abonnementet var uten bindingstid. De sender ikke fungerende SIM kort. Jeg reklamerer og sender skriftlig oppsigelse av abonnementet dagen etter. Får beskjed om å betal 3 mnd abonnement i oppsigelses tid. SVINDEL!

Svar fra Phonect
08.04.2020 15.32
Hei Unni, takk for din tilbakemelding.
Dersom noen har ringt deg for å selge våre produkter og sagt det du skriver over her så er dette beklagelig og noe vi ønsker å sjekke ut og ordne opp i umiddelbart. Om du har mulighet, send oss gjerne en e-post til mobil@phonect.no med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Sigmund O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Dårlig kundebehandling og endring av betingelser etter bestilling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det tok nesten en måned å komme ut av en avtale der betingelsene for avtalen ble endret, og de ikke kunne levere det som ble tilbudt på telefonsalg. Tydelig at de skulle få flest mulig abonnenter før et oppkjøp, og at selger skulle ha sin provisjon. Styr unna telefonselgere fra Phonect!

Svar fra Phonect
23.04.2020 13.31
Hei Sigmund, takk for din tilbakemelding.
Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, og for manglende informasjon fra en av de som selger våre produkter.
Jeg har sett over saken som ser ut til å være løst og vi vil ta hendelsen videre internt for kvalitetsikring i fremtiden.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøse, frekke, bevist luring/svindling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt forferdelige, de lyver, sier det ikke er bindingstid, men fortier om at det er 2 måneds oppsigelsestid, sier de ringer fra Telenor, ja rett og slett et fryktelig useriøst firma!!😡

Svar fra Phonect
04.04.2020 11.39
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å se at du føler deg lurt. Vi har ingen intensjon om å hverken lure eller svindle noen.
Oppsigelsestid er standard på tjenester i bedriftsmarkedet og står informert om i avtalen du får tilsendt.Dersom de som selger våre produkter har utgitt seg for å være fra Telenor er dette et brudd på våre retningslinjer og noe vi ønsker å følge opp, send oss derfor gjerne en e-post på dette til mobil@phonect.no og sett bytt i emnefeltet, legg også gjerne ved ditt firmanavn og ca når du ble oppringt.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna Phonect"
1 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna Phonect. De later som de er fra Telenor når de ringer. De lyver om bindingstid og oppsigelsestid. Når du får sim kort så funker de ikke.

Svar fra Phonect
04.04.2020 11.06
Hei Roger,
Dersom de som selger våre produkter har utgitt seg for å være fra telenor så er dette et brudd på våre retningslinjer og noe vi ønsker å følge opp. Send oss derfor gjerne en e-post angående dette til mobil@phonect.no med bytt i emnefeltet.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Meget uprofesjonell salgsvirksomhet - i grenseland til organisert svindel/lureri"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det bør understrekes at undertegnede godkjente den skriftlige avtalen etter en rask gjennomlesning. Det betyr videre at jeg ikke kan påberope meg noen juridiske «godiser», men moralske og etiske poenger etter å ha spurt selger minst tre ganger om det var noen bindingstid. Svaret var veldig klart: «nei». For meg personlig er det helt avgjørende at en leverandør ikke har bindingstid. Derfor byttet jeg til Phonect. Etter at avtalen var godkjent, oppdaget jeg at det var en fordekt bindingstid som de kaller «oppsigelsestid». I realiteten er det 2 måneder samt det som gjenstår av oppsigelsesmåneden. Jeg mener det er helt forkastelig, og en bevisst handling av selger, å ikke fortelle meg dette når jeg spurte om bindingstid.

Svar fra Phonect
04.04.2020 11.39
Hei Egil,
Bindingstid og oppsigelsestid er to forskjellige ting. Med bindingstid forplikter du deg til å være i en avtale over en gitt periode, mens med oppsigelsestid kan du si opp når du ønsker, men må varsles en gitt tid i forkant. Oppsigelsestid er standard på leveranse av tjenester i bedriftsmarkedet, og forekommer også i privatmarkedet. Oppsigelsestiden varierer fra leverandør til leverandør. Hos oss er den inneværende pluss to måneder, mens for eksempel flere av våre konkurrenter opererer med inneværende + tre måneder.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Har hatt Phonect og aldri mere det selskapet"

Selgeren opplyste ikke om at ptisen han låkket med var uten mva og ingen opplysninger om binningstid. Nå når jeg forlater dem til fordel for et mere seriøst selskap kommer det en regning fra dem på 3846,75. Oppigelse under avtaletid. Brudgebyr 3000.- faktueringsgebyr 79.- og så legger dem på mva så summen kommer opp i 3846.75 .Unngå dette selskapet, dette er svindel.

Svar fra Phonect
12.03.2020 21.02
Hei Jarle, Takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å se du føler det sånn. De som selger våre tjenester har strenge retningslinjer for hva som skal være med i en samtale og som skal bekreftes av deg som kunde, inkludert avtaletid. Dersom du ikke har gjort det allerede, ta gjerne kontakt med oss på mobil@phonect.no angående dette så vil mine kollegaer ta en titt på hva som har skjedd her.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonect skal inn til forliksrådet i Nordland pga svindel forsøk."
3 syns denne omtalen er nyttig

Gir seg ut for å være Telenor og får deg til å akseptere på direkten uten at du har lest avtalebetingelser. Ingen angrefrist fordi de lager firmaavtaler uten at du forstår det. Phonect framstår som et svindelforetak, der selger er desperat etter å få til salg og bruker alle midler. Selger gir ufullstendige opplysninger om avtalen og presser på for å få deg til å bekrefte avtalen over telefon umiddelbart. Phonect tjener nok penger på å lure mennesker.

Svar fra Phonect
12.03.2020 20.58
Hei Lasse, Takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å se at du opplever oss sånn, da vi ikke har noen intensjon om å lure våre kunder. Jeg ser du har en aktiv sak hos oss, og du vil derfor få videre oppfølging via denne.
Frustrert-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"De er useriøse og har elendig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

De er useriøse og har elendig service. Har ingenting godt å si om dette «selskapet». De har lurt meg for penger og mener vår muntlige avtale ikke gjelder fordi de har slettet den. Hold dere langt unna!! Ha all kontakt skriftlig, ikke ring de. De lover det ene og det andre, etterpå har de ikke snakket med deg. Jeg har blitt skikkelig lurt, aldri mer! Aldri opplevd lignende, noen gang!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ble feil informert"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger for 10 min siden som oppga seg å vere fra Telenor, spurte 3 ganger. Ønsker å trekke meg fra avtalen ellers går jeg videre med saken.

Svar fra Phonect
09.03.2020 12.09
Hei Roar, takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du føler deg lurt. Dersom selgeren har utgitt seg for å være fra Telenor så er dette et brudd på våre retningslinjer og rutiner. Jeg ser du har sendt inn en sak til oss, og jeg har fått en kollega til å se på denne snarest.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR