Meny

Phonect omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
19
av 30 innen
mobilselskap
22%
anbefaler
Phonect
Filtrer omtaler
6
1
1
1
24
Sorter omtaler etter
Viser av 33 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonect?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Verste jeg har vært i kontakt med"

Ble oppringt av en en selger fra phonect. Fikk en SMS som jeg svarte ja på og med det hadde jeg godtatt deres vilkår. Da jeg noen dager senere og før jeg hadde mottatt SIM-kort fra dem ser jeg at de har ikke det eg er ute etter. Har 4 nummer som de skal ha 3000 kroner PR stykk for kontraktsavbrudd. Er det virkelig mulig. Ser faktisk også fram til å møte dem i forliksrådet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bondefangeri"

Skikkelig elendig. Jeg ringte opp fem minutter etter at jeg hadde sagt ja til et bedriftsabonement fordi jeg innså at jeg hadde gjort en feil. Det var bare å betale og abonnementet ble låst til bindingstiden. Om noen dager bytter jeg tilbake til min gamle leverandør og jeg skal ALDRI benytte dette igjen. Følte meg svindlet. For noen dager siden ba jeg om nytt sim kort - over en uke siden - det har ikke kommet heller.

Unnfoss C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selger unnlater å si ifra om bindingstid på 2 år"

Ble møtt av en svært hyggelig selger som ga meg et fint tilbud, men underkommuniserer dette med 2 års binding og kr 3000 eks mva for oppsigelse. Når jeg prøver å snakke med selger, er han ikke å treffe lenger og mine klager blir høflig avslått. Overgang til privat og bedrift gjør noe med rettighetene dine og mine lovnader om billigere tlf har bare blitt en dyrere løsning. Svært dårlig oppfølging når jeg har sendt klage. Kjenner meg igjen på det mange andre skriver. Anbefaler folk å unngå denne løsningen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Løgn og lureri"

Ble tilbudt 10gb til 230kr mnd, men samtlige regninger har vært langt høyere. I tillegg fortalte de aldri om oppsigelsestiden på tre måneder. Får nå regninger for en "tjeneste" jeg ikke bruker. Styr langt unna.

Ole J. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selger lyver om produktet"

1. Bedriften vår ble lovet eSim for Apple Watch; det har de ikke. 2. Forhåndsfakturering ble aldri nevnt. 3. Vi ble fortalt at bruddgebyret for samtlige fem abonnement i Telenor som følge av byttet, ville i sin helhet umiddelbart bli betalt av Phonect. Senere kom det fram at det skal bli dekket over seks måneder. 4. Fakturaen vi har fått viser ikke i nærheten av tallene selger presenterte under salgsprosessen. 5. Mobiltelefoner kunne vi få kjøpt av dem. Det var også valgbart om en ville kjøpe umiddelbart eller ved nedbetaling. Rett og slett løgn. Forsøkte umiddelbart å få tak i selger, og selv om han så meldingene, så svarte han ikke. Jeg har ringt kundeservice flere ganger. De virker egentlig proffe og løsningsorienterte, men også bundet på hender og føtter i forhold til handling. Den banden som sitter og løser slike saker, har opplagt altfor mye å gjøre, så mine 4-5 mailer om dette har hittil bare blitt besvart med en enkel Mail med henvisning til deres standard avtaler. Phonect er muligens et proft selskap, men selgerne deres synes opplagt ikke at produktet er godt nok til å kunne selges, for de lyver så det renner etter dem.

Frantz K. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg reiste til Russland i 5 dager. På turen slo jeg av mobildata..."

Jeg reiste til Russland i 5 dager. På turen slo jeg av mobildata når der ikke var WiFi nett tilgjengelig. Der det var WiFi koblet jeg meg på. Dette var å finne nærmest over alt. Andre dagen jeg var der fikk jeg beskjed om at jeg hadde brukt opp data. Noe jeg ikke kunne forstå. Likevel kjøpte jeg en pakke til enten 399 eller 299 for å ha de neste tre dagene. Noen dager senere får jeg beskjed om at datapakken var oppbrukt og jeg gikk da inn å kjøpte minste til 99 eller 199 for siste dagene av måneden. Så har jeg nå fått en faktura som jeg tenkte ville være noe høyere da jeg hadde kjøpt to datapakker ekstra. Dere har sendt meg en hinsides all fornuft og forbruk, en regning på over 36000 kroner. Jeg har forsøkt på turen å sende inn mld om forbruk osv, men fikk ikke denne info ut. På forhånd har jeg spurt etter utenlandske priser da spes i Russland hvor jeg skulle, slik jeg kunne kontrollere dette. Den omtalte siden fantes ikke. Uansett hvor langt en diskuterer dette, så skal dere være klar over at når telefonen er slått mobildata av, og bare WiFi benyttet, så er det umulig at telefonen bruker nettet. Beviset ligger i at hver gang jeg slo på wifi, så kom det plingende inn varsel som var flere timer gammel. Dere får se på denne saken på nytt. Om ikke det ringer en bjelle hos dere når forbruket takler utover alle grenser, og dere unnlater å gi beskjed om at noe er galt, så forvent heller ikke en slik regning betalt. Er dere ett svindlerfirma eller er dere ett reelt firma? Jeg betalte datapakker ettersom de ble brukt. Noe mer kan dere ikke vente herifra. Dette er en mail som er sendt til kundeservice. Svaret vil også foreligge her når dette kommer. Så skal vi se hva de tenker å gjøre med det

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selgers info stemmer ikke med reelle vilkår i avtalen"

Selger fortalte om gode priser, men aldri at det var et bedrifts abonnement jeg var iferd med å kjøpe - dermed sammenlignet selger Phonects priser (uten mva) med mine eksisterende priser (med mva). Da blir jo differansen ("fortjenesten") stor - men det stemte jo ikke med virkeligheten. Jeg spurte selger konkret om to ting; har abonnementet rollover, og har det deling? Selger bekreftet at de hadde rollover, men at deling ville komme senere. Jeg sa at jeg kunne leve med det. Etter første måned oppdager min datter (som er litt opptatt av dette (noe jeg visste, og det var grunnen til at jeg etterspurte rollover)) at hun ikke hadde fått sin oppspart data overført. Jeg kontaktet Phonect som henviser til avtalen jeg har godkjent. Jeg prøvde å si at det var et avvik ift selgers informasjon, og ba om opptaket i samtalen. Jeg ble bedt om å sende en skriftlig henvendelse, og at opptaket bare var lagret i tre måneder. Jeg får en mail om at "verifiseringen" ikke er på opptaket. Jeg spør om hva som menes med "verifiseringen", men får så til svar at hele opptaket er slettet. Phonect tjener nok penger på lettlurte mennesker som stoler på det selger sier - uten å skeptisk finlese innholdet i en link sendt på en sms en blir bedt om å besvare "ja" på. At informasjonen jeg har fått har gått fra 1) opptaket lagres i tre måneder til 2) verifiseringen er ikke med på opptaket til 3) opptaket er slettet, gir meget liten troverdighet. Det hjelper ikke at alt ansvaret legges over på kunden. Det er opp til meg å bevise at selger sa det jeg nå påstår. Jeg ligger nok juridisk dårlig an er jeg redd, men Phonect bør (jfr bytt.no) ligge ekstremt dårlig an.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og fornuftige priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bytta til Phonect i dag og overgangen gikk som smurt! Fikk en samtale fra kundeservicen i forkant av porteringen som gikk gjennom alle detaljer i avtalen. Dette har jeg aldri opplevd før ved bytte. Samme dekningen som jeg hadde i Telenor. Anbefales på det sterkeste!!

Joachim S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd bedriftskunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rimelige priser og dedikert kundekontakt. Følger opp 100%. Nesten halvert regning mot tidligere operatør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig fra ende til annen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna. Dårlig service, dårlige betingelser, masse med liten skrift. Jeg orker ikke bruke tid på detaljer, men det er ikke et selskap å anbefale på noen måte.

Svar fra Phonect
03.09.2019 13.45
Hei Jo, Beklager at du opplever informasjonen vår som mangelfull. Vi jobber i disse dager med å forenkle og forbedre vår informasjon angående blant annet oppsigelsestid, samt prisinformasjon. Jeg tar derfor med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lureri og utnyttelse"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en selger og lurt til å inngå et abonnement - jeg mente han sa at Phonect var et underselskap av Telenor. Så har jeg altså låst meg til et drittselskap i to år, som krever 15 000 kr i avbruddsgebyr. Som krever gebyr på alle fakturaer, som svarer tregt på alle henvendelser, som fakturerer tre måneder i forkant... Svindel og f#%nskap fra ende til annen. STYR UNNA!

Svar fra Phonect
10.09.2019 09.33
Hei, Beklager at du opplever informasjonen vår som feil. Vi er et selvstendig selskap med lang fartstid og eneste koblingen vi har til Telenor er at vi leier plass i deres nettverk og dermed har samme, gode dekning.
Vi jobber i disse dager med å forenkle og forbedre vår kommunikasjon og informasjon. Jeg tar derfor med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Løgner og mer løgner fra Phonect sin selger"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble kontaktet fra Phonect sin selger. Jeg var fornøyd med min daværende leverandør, men ble tilbudt det samme til lavere pris. Blant annet ble Jeg lovet INGEN BINDINGSTID, FRI TALE TIL EUROPA (IKKE EU, MEN HELE EUROPA) dette spurte jeg spesifikt om flere ganger, samt 3 første mnd gratis for alle abonnement. INGENTING av dette ble levert, fikk regning på 10000kr og blir gjort til idiot og kalt løgner når jeg tar kontakt med Phonect. Opptaket av salget der selger lover ting gang på gang har alle mystisk blitt slettet. Phonect driver svindel. Ikke bit på. Krev alt skriftelig på e-post for de sletter opptak. Selv så er jeg i gang med forbrukerrådet, tv2 hjelper deg og fått juridisk bistand. All mulig media som kan kontaktes kommer jeg til å ringe for å advare folk mot svindelen

Svar fra Phonect
29.08.2019 14.19
Hei Marko, jeg ser du har en aktiv klagesak hos oss. Vi kjenner oss ikke helt igjen i din beskrivelse av saken over og viser til svar du allerede har mottatt fra oss.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig gode priser og med full telenordekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi har en hytte som ligger så ugunstig til at det er bare telenordekningen som fungerer. Vi har bestandig vært i tvil når telefonselgere ringer. Men en hyggelig ansatt hos phonect fikk oss til å prøve deres tjenester. Han sørget for at vi fikk akkurat det vi trengte av mobildata og sørget for at jeg og mannen min sparte over 500kr på 2 telefoner!! Det synes jeg er fantastisk godt gjort når dekningen er akkurat like god som før. Aldri før har jeg vært så fornøyd med en mobiloperatør! PS: i ettertid trengte vi et datakort til en iPad. Dette fikset vår personlige kundekontakt på strak arm. Vi hadde nettbrettet oppe å gå på under 5 dager!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkel og fungerende løsninger!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Benytter bedriftsnett, og er fornøyd med løsningen. Har alle de funksjoner som vi har behov for til en rimelig pris. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lurt af en Phonect selger"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg blev ringet op af en person, som gav mig det indtryk at mit abonnement skulle overføres inden for kort tid. Det ville gå helt smertefrit for mig, jeg skulle bare svare JA på en SMS han ville sende mig. Det er sket en gang før at jeg måtte bytte simkortet ud, men da var det helt reelt, så jeg tænkte ikke at der var noget skummelt i det. Jeg svarede ja, og så klappede fælden. Jeg har skrevet og ringet til Phonect, men de insisterer på, at jeg skal betale udtrædelses gebyr for mine to telefon numre. Min egen dumhed at jeg ikke undersøgte sagen nærmere. Jeg vender tilbage til mit gamle selskab (Proximo), som altid har behandlet mig fint. Jeg vil absolut ikke anbefale nogen at have noget som helst at gøre med Phonect. Det var dyre lærepenge. Jeg håber at andre ikke falder i samme fælde, men kan jo se af kommentarerne her inde at jeg ikke er den første, desværre.

Svar fra Phonect
20.08.2019 14.50
Hei Kirsti, her høres det dessverre ut som vår selger ikke har vært tydelig nok i kommunikasjonen. Jeg ser du allerede har en aktiv sak hos oss. Du vil motta et svar fra oss der i løpet av kort tid med en løsning jeg håper du vil bli fornøyd med.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"OBS! OBS! Du blir bundet i tre måneder med dette selskapet"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har som mange andre her i denne tråden blitt lurt av selger på telefon. Ingen bindingstid ble sagt når jeg spurte for andre ganger selger. Reagerte raskt på at man måtte betale en regning tre måneder frem i tid, og i tillegg fikk man et administrasjonsgebyr på 29 kroner for hver regning, som det heller heller ikke ble informert om. Når man så etter bare to måneder vil ut av dette selskapet, så er det en oppsigelse på tre måneder!!!! Dette står ingenting om i avtale man får tilsendt, men man lese selskapet over ti sider med vilkår se dette.

Svar fra Phonect
20.08.2019 13.13
Hei Jørgen, Beklager at du opplever informasjonen vår som mangelfull. Oppsigelsestid og standard fakturagebyr står informert om i starten av vilkårene, men vi jobber med å forenkle og forbedre vår kommunikasjon, blant annet på dette punktet, så jeg tar med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Feil informering"
6 syns denne omtalen er nyttig

Selger reklamerer med ingen bindingstid, og da forstår jeg dette som om man kan gå ut av avtalen på dagen. Men Phonect opererer med oppsigelsestid på 3mnd, og det blir det ikke informert om. Selger oppgir pris pr.mnd, men på faktura kommer det snikende ekstra for ditt og datt... Selve abonnementet har fungert bra.

Svar fra Phonect
20.08.2019 13.13
Hei Svein, Beklager at du opplever informasjonen vår som mangelfull. Oppsigelsestid og fakturagebyr står informert om i starten av vilkårene, men vi jobber med å forenkle og forbedre vår kommunikasjon, så jeg tar med tilbakemeldingene dine videre. Dersom du har spørsmål angående din faktura, ta gjerne kontakt med oss på e-post mobil@phonect.no og merk den med bytt.no i emnefeltet så skal jeg hjelpe deg videre.
Bjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telefonselger underkommuniserer (dvs. lyver) om en dyr og ellers elendig avtale"
5 syns denne omtalen er nyttig

Selger gjorde seg godt som Phone-techs selger under telefonsamtalen: "Telenors nett. Lavere månedspris på 5G enn det Telenor leverer: 250 kr/mnd. Fri sms, taletid etc etc." På min forespørsel svarte ha: " INGEN bindingstid." Men når "utkjøp" av en avtale som i etterkant viser seg å løpe i 24 måneder koster saftige 10.000 kr, så heter dette åpenbart "ingen bindingstid" i Phontect´s vokabular. Tips: Jeg kommer ikke til å installere det tilsendte SIM-kortet, betale noen som helst faktura, svare på trusler om inkasso etc, men ta vare på all dokumentasjon og i ytterste konsekvens ta med dokumentasjonen og møte dem i Forliksrådet. Stevner de deg, kan du ta med deg eller sende en ordsterk representant i fall dette vil oppleves som belastende. Jeg har selv stevnet bl.a. EuroPark for Forliksrådet og vant. PS! Før gjerne timer for medgått tid og fakturer Phonect med deres egne timesatser på all medgått tid. Ikke bli overrasket hvis du får støtte på dette i Forliksrådet. Jeg har god erfaring nettopp på det.

Svar fra Phonect
20.08.2019 12.39
Hei Bjørn, her høres det dessverre ut som det kan ha vært litt misforståelser eller feil informasjon under avtaleinngåelsen. Jeg vil gjerne se på denne saken sammen med deg for å rette opp i dette. Send oss gjerne en e-post til mobil@phonect.no og merk den med bytt.no i emnefeltet så skal jeg ta tak i den.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Værste mobilselskapet! Trenger ikke si mer en det! Styr unna for din egen del!! Du spares for masse styr og lureri.

Svar fra Phonect
20.08.2019 14.47
Hei Kristin, Det er kjedelig å høre at du føler deg lurt. Hvis det er noe du ønsker vi skal se på for deg, send oss gjerne en e-post til mobil@phonect.no og merk den med bytt.no i emnefeltet så skal jeg hjelpe deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Føler meg lurt!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble kontaktet av en tlf selger som kunne fortelle at jeg hadde mulighet for å ha abonnement fra Phonect, for mine to barn og meg til tross for at de kun selger firmaavtaler, fordi jeg hadde ett enkeltmannsforetak registrert i Brønnøysundregistrene. Hadde jeg visst at det ville koste skjorta å overskride datapakke som inngår i det ellers så rimelige abonnementet hadde jeg nok tenkt meg om to ganger, og da en av sønnene hadde overskredet for andre måned i løpet av ett halvt år, bestemte jeg meg for å skifte leverandør. Sjokket ble stort da det dukket opp en ny regning etter at abonnementet var overflyttet, særlig siden de har forhåndsbetaling, men da kundeservice ble kontaktet fikk jeg forklart at de opererer med tre måneders oppsigelsestid, altså måtte jeg betale for tre måneder selv om abonnementet ikke var i bruk. Han beklaget at det nok var en del som stod med liten skrift, og jeg måtte innrømme at jeg var glad det var min siste kontakt med selskapet noensinne. Føler meg lurt!

Svar fra Phonect
20.08.2019 14.46
Hei Lene, Beklager at du opplever informasjonen vår som mangelfull. Vi jobber i disse dager med å forenkle og forbedre vår informasjon angående blant annet oppsigelsestid, samt prisinformasjon. Jeg tar derfor med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Vil advare innkjøpere mot selgere fra Phonect AS"
8 syns denne omtalen er nyttig

Min bedrift vil advare innkjøpere mot selgere fra Phonect AS De fakturere useriøst og holder seg ikke til det selgerne har lovet kundene sine. Vi har gitt de mange muligheter til å rydde opp en mengde situasjoner uten hel. Det har ikke gjort noen forsøk på å rydde opp så vi har gått over til ny mobilleverandør samt at jeg har gitt de beskjed om at andre skal bli advart mot dette useriøse mobilsekstapet Phonect AS. Det ser ut så det er mange som har opplevd det samme som oss. Så styr unna Phonect AS.

Svar fra Phonect
09.08.2019 11.43
Hei Janole, Jeg ser du har en sak til behandling hos oss. Jeg har purret opp denne og håper vi vil komme til en løsning il.a neste uke. Beklager at dette har tatt litt tid.
Bård G. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Slu, kalkulert og ikke til å stole på!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde å bytte til Phonect etter å ha blitt lovd gull og grønne skoger av en selger fra nevnte firma. Problemet var bare at vi fikk aldri SIM kort. Vi ble portert over uten forvarsel og uten å ha fått tilsendt SIM fra Phonect og hele firmaet ble dermed uten telefon. Etter iherdige forsøk på å få oss opp og gå måtte vi etter 2 dager uten nett og telefon gå tilbake til Telenor som ordnet biffen straks vi tok kontakt. På toppen av det hele krevde Phonect et titalls tusen kroner på grunn av at firmaet hevet avtalen etter at de ikke klarte å levere... Dette er en kreativ måte å drive butikk på på men neppe særlig langsiktig. Phonect fremstår som useriøs og uten evne til å levere på kjernevirksomheten sin. De har utvist en hårreisende kundebehandling og vi vil aldri ha noe med de å gjøre igjen. Strykkarakter, best å ligge unna!

Svar fra Phonect
20.08.2019 15.22
Hei Bård, Beklager å høre at opplevelsen din med oss ikke har vært som vi ønsker den skal være. Jeg ser du har en sak inne hos oss som er løst. Jeg tar samtidig tilbakemeldingene dine med videre i arbeidet for å forbedre leveranseprosessen.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Endelig fri fra Phonect"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ikke engang to uker gikk det før jeg tok kontakt og ville ut fra Phonect. Det var ikke snakk om og de bare viste til vilkårene. Dette var teksten i min siste mail til dem: "Jeg ønsker definitivt å si opp abonnementet, da jeg er svært skuffet, føler meg lurt og ikke på noen måte ønsker å fortsette hos Phonect. Kan du la meg avslutte før så gi gjerne beskjed. Det kunne vært Ok og avslutte på en positiv måte. Ingen er vel tjent med en negativ og misfornøyd kunde? Nå blir det nesten 7 lange måneder og alle skal få høre om min erfaring med Phonect." Phonect ville heller ha en misfornøyd kunde og jeg har holdt min del av avtalen og fortalt alle jeg har truffet om hvor dårlig Phonect er og bedt dem holde seg unna. Det er det mange som har fulgt opp :-)

Svar fra Phonect
07.08.2019 08.26
Hei Geir, beklager at du har fått en dårlig opplevelse. Det er flere av våre kunder som har klaget på lang oppsigelsestid. Derfor har vi lyttet til dette og redusert denne til tre måneder. Takk for tilbakemeldingen.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Misvisende"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet abonnement uten bindingstid, men det viser seg at de i stedet opererer med oppsigelsestid i avtalevilkårene uten at det kommer fram i bekreftelsesepost. Jeg kan ikke se noen forskjell på bindingstid og oppsigelsestid og føler meg lurt. De fakturerer også flere måneder forbruk i forskudd.

Svar fra Phonect
07.08.2019 10.14
Hei Esther, her høres det ut som informasjonen du har fått dessverre ikke har vært tydelig nok. Vi tar med oss tilbakemeldingene dine videre i arbeidet for å forbedre våre rutiner og vilkår.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel firma. Skal i forliksrådet og jeg gleder meg"
9 syns denne omtalen er nyttig

Skal i forliksrådet og jeg gleder meg. Vårt firma gikk til Phonect og problemene begynte med en gang. Vi hadde ingen bindingstid oppsigelsestid osv. Vi skulle heller ikke ha mulighet og bruke mer en bestilt data og ansatte skulle heller ikke kunne bestille ekstra data pakker. Vi ble hver mnd overfakturert flere tusen for overforbruk. Noen få mb dem sier når data er brukt strupes hastigheten nesten til 0 men dem tok betalt rundt 1000kr pr abo for noen mb. Har prøvd og komme til en løsning uten hell så måtte få inn advokat. Vi skal nå i forliksrådet og jeg gleder meg til dem innser at vi har lydopptak av selger som bekrefter at abo ble solgt uten binding og oppsigelsestid samt at det ikke skulle være mulig og bli fakturert for mer data en det var i pakken.

Svar fra Phonect
06.08.2019 10.28
Hei Andre,
Her høres det ut som du kanskje dessverre har fått litt feil informasjon. Jeg vil gjerne se på denne saken på nytt sammen med deg og se hva vi kan gjøre, men jeg har ikke klart å finne den i våre systemer. Send meg gjerne en e-post til mobil@phonect.no og merk den med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR