Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonect
1.9
152 verifiserte omtaler
Phonect er nå Unifon
Phonect sin virksomhet og kunder er overtatt av Unifon. Klikk her for å lese omtaler om Unifon.

Phonect omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
152 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#21
Forferdelig
Phonect er rangert
#21 av 22 mobilselskaper
20%
Dårlig
20% anbefaler Phonect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 152 omtaler om Phonect

FILTRER OMTALER
25
6
2
2
117
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Funksjonelt og god dekning

Omtale av  Wenche

Phonect leverer det produktet jeg trenger for å fungere i hverdagen. Et umerket sentralbord. Lett å sette over telefoner. Lett å sende sms og gir et oversiktlig bilde av de ansattes tilgjengelighet.

Svar fra Phonect
10.12.2019 12:58

Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)

Nyttig (5)

Billig, oversiktlig og veldig god dekning

Omtale av  Anne

Jeg er veldig fornøyd med både abonnementet, dekningen, kundebehandlingen og spesielt fornøyd med prisen. Nå betaler jeg halve prisen av hva jeg betalte hos Telenor, og har eksakt samme dekning, kvalitet og opplevelse. Savner data-roll over bare og ringepakker utenfor EU :-)

Svar fra Phonect
10.12.2019 12:57

Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)

Nyttig (7)

10 gigabyte brukt på 7 dager!

Omtale av  Kelwo

10 gigabyte brukt på 7 dager! Svin og lureri. Tullinger som lyver har jeg null respekt for - bytta 4 abonnement! Teknisk umulig å brukt mobildata på lese vg og eposter! Ren svindel!

Svar fra Phonect
25.11.2019 15:23

Hei Kelwo, dersom du bruker opp din mobildata så vil hastigheten settes ned til 64kbit/s for å forhindre store ekstrakostnader for deg. Det vil da lønne seg å kjøpe en ekstra datapakke via sms eller vår app. Dersom du mener at dette er en feil og du ikke har brukt så mye data så ser vi gjerne på dette for deg. Send oss i såfall en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet.

Nyttig (1)

Grei operatør

Omtale av  Gunnar E

Phonect leverer tjenester som forventet. Ingen spesielle merkander ut over det.

Nyttig (4)

Lureri med binding

Omtale av  Unni

Ble lovet billigere abonnement enn vi hadde. Slik gikk det ikke. Ingen bindingstid var innsalger, men gjett hva som kom i posten denne uka ; Brudd. 3000.- x 2. Vil be om kopi av avtalen hvor dette er skrevet under på. Står i reklamen på nettet nå; ingen binding. Står Phonect på disse kravene blir det forliksrådet. Styr unna

Svar fra Phonect
12.12.2019 15:42

Hei Unni, Jeg ser du har hatt en sak inne hos oss på dette, og at denne nå er løst. Dersom du skulle lure på noe annet er det bare å ta kontakt.

Nyttig (7)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lureri

Omtale av  Dag

Meget lite tilfreds, fakturerer på forhånd, sender inkasso på regning som ikke er mottat før, bare åpent i arbeidstid, dyrt å kjøpe ekstra data hvis en går tom. Var såpass i tvil om å prøve dette at jeg godtok ingen form for binding hvis jeg skulle bli kunde, likevel påstår de at jeg har 3 måneders oppsigelsestid tid når jeg sier opp. Mitt råd: styr unna

Svar fra Phonect
12.12.2019 16:04

Hei Dag, Dersom du ikke har mottatt faktura kan det være at du ligger inne med feil fakturaadresse, jeg ser at du dessverre har byttet selskap, slik at vi ikke får gjort noe med dette nå. Basert på tilbakemeldinger fra våre kunder har vi nylig gjort endringer i vilkårene slik at oppsigelsestiden er inneværende + 2 måneder, og vi har også redusert prisene på våre ekstra datapakker.

Nyttig (8)

Styr unna, useriøst

Omtale av  Roger O

Selger ringte pratet fort,hørtes som han var fra Telenor og skulle selge abonnementene nevnte ikke at det var noen bindingstid på abonnementene(24 mnd), og at det skulle være på firmaet, oppga priser uten mva. Ga beskjed flere ganger til selger at han måtte annullere ordren, men fikk regning på 4700,- som jeg måtte betale... Dette ble en dyr spas for meg. SÅ STYR UNNA DETTE. Ønsker å få tilbake pengan mine....

Nyttig (11)

Hold dere unna

Omtale av  Jan R

Føler meg lurt inn i et selskap som sender inkassovarsel på et beløp som ikke er spesifisert uten at jeg har mottatt noen faktura tidligere.

Svar fra Phonect
07.11.2019 12:27

Hei Jan, Et inkassovarsel er en purring, slik at her høres det ut som du dessverre ikke har mottatt den originale fakturaen. Du vil alltid kunne finne en kopi av denne på min phonect, men send meg en mail til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så skal vi få løst opp i dette ganske raskt, og samtidig få utsatt fakturaen hvis det skulle være nødvendig.

Nyttig (10)

Phonect, en god mobil leverandør

Omtale av  Petter F

Vi er gjennomgående fornøyd med alle sider av kundeforhold.

Nyttig (5)

Ingenting å klage på

Omtale av  Gunn E

Ser at mange klager på Phonect og vil bare si at jeg ikke kjenner meg igjen i det som skrives her. Jeg er kjempefornøyd - både med pris og kundebehandling. Det eneste jeg savner, er muligheten til å kjøpe billig mobil gjennom avtalen.

Svar fra Phonect
31.10.2019 10:16

Hei Gunn, Takk for din tilbakemelding. Jeg bringer de videre til avdelingene det gjelder. Vi har som du sier ikke noen rabattert avtale på mobiltelefoner per i dag, men vi ser stadig på nye tjenester å tilby våre kunder slik at det er mulig dette vil komme i fremtiden.

Nyttig (8)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ha tunga rett i munnen😳

Omtale av  Kristin G

Ble oppringt av en meget pågående selger som utgav seg for å være fra Telenor. Ble lovet gull og grønne skoger dersom jeg gikk over til firmaavtale, og "avtalen" hørtes grei ut. Ved nærmere undersøkelser kom det frem at avtalen både var dårlig og svært bindende, samt at han ikke ringte fra Telenor.. Takk og lov signerte jeg ikke!!

Svar fra Phonect
31.10.2019 09:35

Hei Kristin, Takk for din tilbakemelding. Beklager at du følte vår selger var pågående og ga uriktig informasjon. Vi gjør i disse dager flere tiltak for å sørge for at dette ikke skal forekomme. Dersom du skulle oppleve å bli oppringt igjen så kan vi fjerne deg fra ringelistene. Send oss i såfall en e-post til [email protected] med nummeret du blir oppring på samt ditt firmanavn/organisasjonsnummer.

Nyttig (10)

Enkelt, konkurransedyktig, god dekning

Omtale av  Ingunn

Phonect har god dekning, det aller viktigste for oss som ferdes ut på øyer og andre steder hvor det er lite utbygd. Prisene er konkurransedyktige med mye data til en lav pris. Kundeservise er rask og effektiv, enkel å nå.

Nyttig (7)

Det serveres en usannhet på hva en vil tjene på et abonnement, men det er løgn

Omtale av  Sigurd O. H. B

Det var en selger som påstod at jeg skulle tjene ca 200 kr måneden med å gå over til Phonect, det var jo mere enn jeg betalte for abonnementet hos Telenor og Phonect skulle ha 199 kr +mva. Selger som ringte gav inntrykk av at det var et selskap i Telenor-systemet. Dette ser absolutt ut som svindel.

Svar fra Phonect
25.10.2019 09:48

Hei Sigurd, Her høres det dessverre ut som du har blitt lovet mer enn vi kan holde. Jeg ser gjerne på dette sammen med deg for å se om vi kan rette opp i dette. Jeg kan ikke umiddelbart finne deg i systemet, men dersom du sender oss en e-post til [email protected] og setter bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.

Nyttig (10)

Svært bra

Omtale av  Erik F

Jeg har aldri hatt noen problemer med Phonect. Prisene har vært bra og det har vært svært enkelt å endre på abonnementet ut fra mitt behov. Jeg fikk også skriftlig bekreftelse på at jeg ikke har noen bindingstid.

Nyttig (10)

Elending kundeoppfølgning og kundeservice

Omtale av  Aktivmobilkunde

Jeg har vært kunde i ett år. Det startet med at Phonect glemte å si opp mitt gamle abonnement. Jeg kontaktet dem for 12 dager siden for å si opp men ble da lovet et godt tilbud som jeg skulle få samme dag eller ila helgen. Det er nå gått 10 dager siden og jeg ringte igjen idag. Kundebehandler ble indignert og sa jeg ikke kunne "true" med oppsigelse da jeg ba om at de måtte ringe idag ellers sa jeg opp abonnementet. Jeg som kunde skal da ikke behøve å kontakte dem 3 ganger. De opererer med lang besvarelse på kundehenvendelser. Dette er nok det selskapet jeg har vært minst fornøyd med som mobilabonnent i 30 år. Bedre priser og bedre kundeservice er nøkkelord til forbedring.

Svar fra Phonect
21.10.2019 14:53

Hei, Beklager opplevelsen du har hatt med vår kundeservice. Du har helt rett i at slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg vil gjerne se på dette sammen med deg. Hvis du kan sende oss en e-post til [email protected] og sette bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.

Nyttig (8)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kjeltringer

Omtale av  Glenn O. S

Jeg kjøpte ett abonnement av selger hos Phonect som skulle være på 5GB men fikk etter det kundesenteret sier bare en. Det er nå krangel, men jeg har dette på mail. Det blir spennende å se om jeg får noen tilbakemelding.

Svar fra Phonect
21.10.2019 14:52

Hei Glenn, beklager at du ikke har fått det du har bestilt. Jeg ser du har vært i kontakt med en av mine kollegaer på kundesenteret som ordnet opp i dette problemet som skyldtes en tastefeil. Dersom du skulle trenge hjelp med noe annet er det bare å kontakte oss på [email protected] eller ved å ringe 21677000

Nyttig (8)

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR