Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selgeren opplyste ikke om at ptisen han låkket med var uten mva og ingen opplysninger om binningstid. Nå når jeg forlater dem til fordel for et mere seriøst selskap kommer det en regning fra dem på 3846,75. Oppigelse under avtaletid. Brudgebyr 3000.- faktueringsgebyr 79.- og så legger dem på mva så summen kommer opp i 3846.75 .Unngå dette selskapet, dette er svindel.
Hei Jarle, Takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å se du føler det sånn. De som selger våre tjenester har strenge retningslinjer for hva som skal være med i en samtale og som skal bekreftes av deg som kunde, inkludert avtaletid. Dersom du ikke har gjort det allerede, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] angående dette så vil mine kollegaer ta en titt på hva som har skjedd her.
Gir seg ut for å være Telenor og får deg til å akseptere på direkten uten at du har lest avtalebetingelser. Ingen angrefrist fordi de lager firmaavtaler uten at du forstår det. Phonect framstår som et svindelforetak, der selger er desperat etter å få til salg og bruker alle midler. Selger gir ufullstendige opplysninger om avtalen og presser på for å få deg til å bekrefte avtalen over telefon umiddelbart. Phonect tjener nok penger på å lure mennesker.
Hei Lasse, Takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å se at du opplever oss sånn, da vi ikke har noen intensjon om å lure våre kunder. Jeg ser du har en aktiv sak hos oss, og du vil derfor få videre oppfølging via denne.
De er useriøse og har elendig service. Har ingenting godt å si om dette «selskapet». De har lurt meg for penger og mener vår muntlige avtale ikke gjelder fordi de har slettet den. Hold dere langt unna!! Ha all kontakt skriftlig, ikke ring de. De lover det ene og det andre, etterpå har de ikke snakket med deg. Jeg har blitt skikkelig lurt, aldri mer! Aldri opplevd lignende, noen gang!
Ble oppringt av en selger for 10 min siden som oppga seg å vere fra Telenor, spurte 3 ganger. Ønsker å trekke meg fra avtalen ellers går jeg videre med saken.
Hei Roar, takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du føler deg lurt. Dersom selgeren har utgitt seg for å være fra Telenor så er dette et brudd på våre retningslinjer og rutiner. Jeg ser du har sendt inn en sak til oss, og jeg har fått en kollega til å se på denne snarest.
Fantastisk kundebehandling, der du som kunde blir hørt og respektert. Anbefales.
Rekrutterer kunder på falske premisser gjennom telefonsalg. Katastrofal kundebehandling. Opererer med bindingstid uten at det gir noen som helst fordeler. Unngå dette selskapet!