Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble kontaktet fra Phonect sin selger. Jeg var fornøyd med min daværende leverandør, men ble tilbudt det samme til lavere pris. Blant annet ble Jeg lovet INGEN BINDINGSTID, FRI TALE TIL EUROPA (IKKE EU, MEN HELE EUROPA) dette spurte jeg spesifikt om flere ganger, samt 3 første mnd gratis for alle abonnement. INGENTING av dette ble levert, fikk regning på 10000kr og blir gjort til idiot og kalt løgner når jeg tar kontakt med Phonect. Opptaket av salget der selger lover ting gang på gang har alle mystisk blitt slettet. Phonect driver svindel. Ikke bit på. Krev alt skriftelig på e-post for de sletter opptak. Selv så er jeg i gang med forbrukerrådet, tv2 hjelper deg og fått juridisk bistand. All mulig media som kan kontaktes kommer jeg til å ringe for å advare folk mot svindelen
Hei Marko, jeg ser du har en aktiv klagesak hos oss. Vi kjenner oss ikke helt igjen i din beskrivelse av saken over og viser til svar du allerede har mottatt fra oss.
Super service, gir det alt du har behov for, raskt nett, god dekning.
Vi har en hytte som ligger så ugunstig til at det er bare telenordekningen som fungerer. Vi har bestandig vært i tvil når telefonselgere ringer. Men en hyggelig ansatt hos phonect fikk oss til å prøve deres tjenester. Han sørget for at vi fikk akkurat det vi trengte av mobildata og sørget for at jeg og mannen min sparte over 500kr på 2 telefoner!! Det synes jeg er fantastisk godt gjort når dekningen er akkurat like god som før. Aldri før har jeg vært så fornøyd med en mobiloperatør! PS: i ettertid trengte vi et datakort til en iPad. Dette fikset vår personlige kundekontakt på strak arm. Vi hadde nettbrettet oppe å gå på under 5 dager!
Hei, jeg er veldig fornøyd med at selger kom og hjalp meg med viltkamera, som lovet!👍👍
Benytter bedriftsnett, og er fornøyd med løsningen. Har alle de funksjoner som vi har behov for til en rimelig pris. Anbefales!
Jeg blev ringet op af en person, som gav mig det indtryk at mit abonnement skulle overføres inden for kort tid. Det ville gå helt smertefrit for mig, jeg skulle bare svare JA på en SMS han ville sende mig. Det er sket en gang før at jeg måtte bytte simkortet ud, men da var det helt reelt, så jeg tænkte ikke at der var noget skummelt i det. Jeg svarede ja, og så klappede fælden. Jeg har skrevet og ringet til Phonect, men de insisterer på, at jeg skal betale udtrædelses gebyr for mine to telefon numre. Min egen dumhed at jeg ikke undersøgte sagen nærmere. Jeg vender tilbage til mit gamle selskab (Proximo), som altid har behandlet mig fint. Jeg vil absolut ikke anbefale nogen at have noget som helst at gøre med Phonect. Det var dyre lærepenge. Jeg håber at andre ikke falder i samme fælde, men kan jo se af kommentarerne her inde at jeg ikke er den første, desværre.
Hei Kirsti, her høres det dessverre ut som vår selger ikke har vært tydelig nok i kommunikasjonen. Jeg ser du allerede har en aktiv sak hos oss. Du vil motta et svar fra oss der i løpet av kort tid med en løsning jeg håper du vil bli fornøyd med.
Har som mange andre her i denne tråden blitt lurt av selger på telefon. Ingen bindingstid ble sagt når jeg spurte for andre ganger selger. Reagerte raskt på at man måtte betale en regning tre måneder frem i tid, og i tillegg fikk man et administrasjonsgebyr på 29 kroner for hver regning, som det heller heller ikke ble informert om. Når man så etter bare to måneder vil ut av dette selskapet, så er det en oppsigelse på tre måneder!!!! Dette står ingenting om i avtale man får tilsendt, men man lese selskapet over ti sider med vilkår se dette.
Hei Jørgen, Beklager at du opplever informasjonen vår som mangelfull. Oppsigelsestid og standard fakturagebyr står informert om i starten av vilkårene, men vi jobber med å forenkle og forbedre vår kommunikasjon, blant annet på dette punktet, så jeg tar med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.