Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha sagt opp avtalen skriftlig så har jeg ikke fått en bekreftelse fra Phonect på avsluttet kundeforhold etter 2 mnd oppsigelsestid. Når Phonect tillater seg å sende faktura for videre bruk etter oppsigelsestiden så forstår man at man sitter i et klister. Beregning av databruk er også tvilsomt ! STYR UNNA !
Hei, Dersom du har mottatt faktura på faste avgifter utover oppsigelsestiden din så høres det ut som det har skjedd noe feil. Send oss en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet, så skal jeg sjekke opp for deg.
Styr langt unna! Her blir man lurt og flådd. Fakturering som ikke hører hjemme noen plass, useriøse kundebehandlere som tydelig har en «mal» framfor seg.
Hei Espen. Det er kjedelig å høre at du føler deg lurt. Vi forsøker å ha konkurransedyktige priser på både abonnement og tilleggstjenester. Dersom du ønsker at vi tar en titt på fakturaen din så send oss gjerne en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet.
Er egentlig fornøyd med phonect, det eneste jeg savner er data rollover.
Veldig hyggelig og hjelpsom rådgiver. Gjør alt for kundene
Forferdelig skuffet over dette selskapet som lover og lover å fikse ting, ringe tilbake men ikke en dritt skjer
Hei Bjørn, Beklager at du opplever feil på våre tjenester som ikke blir løst. Dette vil jeg gjerne se på sammen med deg. Hvis du kan sende en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Ble oppringt fra selger, og trodde denne var fra Telenor. Ble lovet billigere mobil, og prisen jeg fikk oppgitt var uten moms. Dette gjorde at jeg jeg "hoppet på" dette tilbudet, men fant ut etter dette at de har en oppsigelsestid på 2 år.
Fikk meg til å tro at jeg snakket med Telenor. Blir kvalm av dette. STYR UNNA dette firmaet.