Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Phonect framstår som et pyramidespill der selger er desperat etter å få til salg og bruker alle midler. Selger gir ufullstendige opplysninger om avtalen og presser på for å få deg til å bekrefte avtalen over telefon umiddelbart. Bruk minst en dag på å sette deg inn i vilkår og les de nøye. Dårlig service og standardsvar, om du får svar, på henvendelser. I mine øyne totalt useriøst og mange klager har de fått for sin virksomhet.
Hei Tor, Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, det er ikke slik det skal være. vi har ingen intensjon om å lure noen og har mange fornøyde kunder. Dersom du ønsker kan jeg gjerne se på din sak sammen med deg. Send oss en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Datatilgang blir brutt i det kjøpt datapakke er brukt opp uten noe forvarsel. Uheldige situasjoner oppstår.
Hei Carl, Her høres det ut som det kan ha oppstått en feil. Vi kutter ikke din dataforbindelse når inkludert data er brukt opp, men i likhet med flere andre setter vi ned hastigheten for å forhindre store kostnader. Dersom du ønsker at vi ser på hva som har skjedd i dette tilfellet, send oss gjerne en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet.
Selgeren omtalte phonect som et underselskap av Telenor, som for kunne lavere i pris hadde dannet phonect. Oppdaget dette for sent noe som koster meg 7536,25kr.
Ble oppringt av en en selger fra phonect. Fikk en SMS som jeg svarte ja på og med det hadde jeg godtatt deres vilkår. Da jeg noen dager senere og før jeg hadde mottatt SIM-kort fra dem ser jeg at de har ikke det eg er ute etter. Har 4 nummer som de skal ha 3000 kroner PR stykk for kontraktsavbrudd. Er det virkelig mulig. Ser faktisk også fram til å møte dem i forliksrådet.
Skikkelig elendig. Jeg ringte opp fem minutter etter at jeg hadde sagt ja til et bedriftsabonement fordi jeg innså at jeg hadde gjort en feil. Det var bare å betale og abonnementet ble låst til bindingstiden. Om noen dager bytter jeg tilbake til min gamle leverandør og jeg skal ALDRI benytte dette igjen. Følte meg svindlet. For noen dager siden ba jeg om nytt sim kort - over en uke siden - det har ikke kommet heller.
Hei Helene, Beklager hvis du føler du ikke har fått god nok informasjon om avtalen under samtalen med selger. Vi jobber med å forenkle og forbedre vår kommunikasjon, blant annet på dette punktet, så jeg tar med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.
Ble møtt av en svært hyggelig selger som ga meg et fint tilbud, men underkommuniserer dette med 2 års binding og kr 3000 eks mva for oppsigelse. Når jeg prøver å snakke med selger, er han ikke å treffe lenger og mine klager blir høflig avslått. Overgang til privat og bedrift gjør noe med rettighetene dine og mine lovnader om billigere tlf har bare blitt en dyrere løsning. Svært dårlig oppfølging når jeg har sendt klage. Kjenner meg igjen på det mange andre skriver. Anbefaler folk å unngå denne løsningen.
Hei, Beklager hvis du opplever vår kommunikasjon som mangelfull. Vi har ikke til hensikt å lure noen. Vi jobber i disse dager med å forbedre vår kommunikasjon og tar med oss tilbakemeldingene i dette arbeidet. Jeg ser du har fått en løsning på din henvendelse til oss, og håper du blir fornøyd som kunde fremover.
Ble tilbudt 10gb til 230kr mnd, men samtlige regninger har vært langt høyere. I tillegg fortalte de aldri om oppsigelsestiden på tre måneder. Får nå regninger for en "tjeneste" jeg ikke bruker. Styr langt unna.
Hei Ørn, Beklager hvis du har opplevd informasjonen vår som mangelfull. Vi jobber i disse dager med å forenkle og forbedre denne og jeg tar med tilbakemeldingene dine i dette arbeidet.