Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ønsket å enkelt kunne se fakturahistorikken min fordi jeg stusset over høyere fakturaer enn jeg skulle ha fått, og det ble vanskeligere enn jeg hadde sett for meg. Jeg forventer å kunne enkelt gå inn og sjekke, og kontaktet derfor kundeservice uten å få tilfredsstillende svar. Tre uker senere får jeg en mail om at jo da jeg kan få fakturahistorikk til kr 49 per faktura!!! Hva er dette for noe?
Hei Lisa, her høres det ut som det kanskje kan ha vært en misforståelse. Det stemmer at dersom vi skal sende ut fakturakopier manuelt fra kundeservice så har dette en kostnad, Administrator for bedriften skal kunne hente ut fakturakopier på min phonect konstnadsfritt. Dersom du ikke har tilgang til dette, send oss gjerne en mail med bytt.no i emnefeltet så skal vi sørge for at dere får de korrekte tilgangene.
Bad customer service. Bills are way too big, you have to pay in advance. Avoid this company or you will be tricked.
Etter å ha sagt opp avtalen skriftlig så har jeg ikke fått en bekreftelse fra Phonect på avsluttet kundeforhold etter 2 mnd oppsigelsestid. Når Phonect tillater seg å sende faktura for videre bruk etter oppsigelsestiden så forstår man at man sitter i et klister. Beregning av databruk er også tvilsomt ! STYR UNNA !
Hei, Dersom du har mottatt faktura på faste avgifter utover oppsigelsestiden din så høres det ut som det har skjedd noe feil. Send oss en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet, så skal jeg sjekke opp for deg.
Styr langt unna! Her blir man lurt og flådd. Fakturering som ikke hører hjemme noen plass, useriøse kundebehandlere som tydelig har en «mal» framfor seg.
Hei Espen. Det er kjedelig å høre at du føler deg lurt. Vi forsøker å ha konkurransedyktige priser på både abonnement og tilleggstjenester. Dersom du ønsker at vi tar en titt på fakturaen din så send oss gjerne en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet.
Er egentlig fornøyd med phonect, det eneste jeg savner er data rollover.
Veldig hyggelig og hjelpsom rådgiver. Gjør alt for kundene
Forferdelig skuffet over dette selskapet som lover og lover å fikse ting, ringe tilbake men ikke en dritt skjer
Hei Bjørn, Beklager at du opplever feil på våre tjenester som ikke blir løst. Dette vil jeg gjerne se på sammen med deg. Hvis du kan sende en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.