Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oktober 2019. Selger ga løfte om ingen bindingstid, men den lille linken til generelle vilkår (som var fra 2016), stemte ikke med dette. Av frykt for problemer med skyhøye bruddgebyr i fremtiden, sa jeg derfor umiddelbart opp avtalen. og innen 14 dager, dvs. over to måneder før porteringsdato. Firmaet mitt blir nå avkrevd betaling for abonnementene for oppsigelsestiden på 2 måneder. Om de virkelig har lov til dette, vet jeg ikke, men noen "Goodwill" overfor en potensiell bedriftskunde, fantes ihvertfall ikke. DETTE SELSKAPET STOLER JEG IKKE PÅ OG JEG ANBEFALES PÅ DET STERKESTE AT DU HOLDER DEG VEKK FRA DET.
Lett å få tak i. Retter opp feil med en gang. Anbefales. Billig. Funker overalt
Styr unna. Har ikke vært borti lignende noen gang. Ting som ble snakket om mange ganger under samtalen, hevder Phonect aldri ble nevnt. Det betyr at de må ha redigert opptaket, og det i seg selv er et bevis på at de er uærlige. Kan ikke få sagt det tydelig nok. Avslutt samtalen om noen ringer fra Phonect. Ikke snakk med dem. Bare legg på.
Ble lovet muntlig at de skulle betale bruddgebyret. Men da jeg ringte etter en stund ble jeg fortalt at jeg ikke stod oppført med en avtale om å dekke gebyret. STYR LANGT UNNA
Et useriøst firma som lurer og truer med skyhøye bruddgebyr og all mulig straff for å si opp abonnement. De gjør opptak uten å gi beskjed og bruker det mot deg etterpå. Nei, skrekk og gru. Håper de aldri klarer å få en kunde til!
Hei Mona, Vi tar opptak mot slutten av samtalen for å verifisere avtalen gjort mellom deg og selger. Dette gjøres ikke uten ditt samtykke. Dersom du mener du ikke har godtatt dette så send oss gjerne en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så skal vi få undersøkt dette da det er et brudd på våre retningslinjer.
Fikk telefon i fra en hyggelig selger som kunne gi meg en bedre pris enn leverandøren jeg benyttet meg av. Aksepterte tilbudet om 100gb Fribruk. Tirsdag ble abonnementet aktivert og søndag fikk jeg melding om at datamengden var brukt opp og hastigheten strupet ned til 40kbps. -En hastighet som gjør det umulig å gå i nettbank og sende ut faktura. Gikk inn på telefonen og leste av databruk i perioden og fant da et forbruk var på 53gb Sendte mail til Phonect på søndagskveld og ringte de på mandag ettermiddag. -Fikk beskjed om at de skulle ringe meg opp igjen og har fortsatt ikke hørt noe i fra de. Har regninger som skal både sendes ut og betales. Dårlig kundeservice og support. Varen er ikke i henhold til lovnader og det som ble forespeilt av selger. Og mener derfor at abonnementet skal kanselleres -uten utkjøpsordning og omkostninger.
Hei Glenn, Beklager det du har opplevd. Dette skyldes dessverre en kombinasjon av sykdom og systemfeil. Jeg har rettet opp i dette, og sendt deg et svar på din henvendelse til oss.
Tenker bare økonomi. Skyhøye tillegg og dårlig dekning. Opplyser ved salg at det ikke er bindingstid, men ved oppsigelse er det løpende måned + en ekstra måned. De fakturere 3 måneder + tillegg ++ frem i tid, det opplyser de heller ikke om ved salg. Kommer aldri tilbake til dette selskap, og skal fraråde alle å bruke de.
Hei Jakob, Takk for din tilbakemelding. Vi har samme gode dekning som Telenor da vi leier plass i deres nettverk. Det vil dessverre alltid være steder hvor dekningen ikke er like god som hos andre nettverk. Oppsigelsestid og forhåndsfakturering skal komme godt frem i dokumentasjonen du leser gjennom før du godkjenner bestillingen, men vi jobber hele tiden med å gjøre den enda tydeligere og tar med tilbakemeldingene videre i dette arbeidet.