Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De er makeløst løgnaktige. De oppgir mnd. avgift, men opplyser IKKE at dette er UTEN merverdiavgift. Spurte eksplisitt om begrensninger på forbruk, svaret var nei. Gikk tur med mobilen på øret. Plutselig ble det taust, det skyldtes «overforbruk». Mye mer. Styr unna!
Hei Rannveig, Takk for din tilbakemelding. Jeg vil gjerne se på denne saken for deg og se hva som har skjedd, jeg kan ikke finne noen henvendelse fra deg på dette, så send oss gjerne en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet, så tar vi det derfra.
Ringer kunne latt være å ta telefonen men man kan jo oppføre seg seriøst, presenterer seg som Telenor. Nevner ikke bedriftsabonnement, gjorde meg interessert i å få sendt avtale på e-post, trykker OK, men forstår at man har aksepter et abonnement. Ringer tilbake (anonymisert) sier jeg må sende e-post kundeservice får feil adr ringer elindig samband. Får tilsendt 2 SIM-kort begge returneres. Ingen bindingstid men de benytter avtaletid. At det går greit for Telenor å ha et slikt useriøst firma som sammarbeidspartner. Kostet meg 700 bortkastede kroner.
Hei Oskar, Det skal komme godt frem at dette er et bedriftsabonnement når noen ringer for å selge våre produkter. Dersom dette ikke har skjedd er dette et brudd på våre retningslinjer og vi beklager dette. Hvis du ønsker så ser jeg gjerne på denne saken sammen med deg. Send oss i såfall en e-post til [email protected] med ditt firmanavn eller tidligere saksnummer og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Fordi jeg har et enkeltmannsfirma måtte jeg betale moms. Det sa ikke telefonselgeren noe om. Heller ikke at jeg måtte binde meg for to år og måtte betale 3000,- for å komme ut av avtalen.
Hei Roar, takk for din tilbakemelding. Her høres det ut som du nok kanskje ikke har fått god nok informasjon. Da vi er en bedriftsleverandør vil våre priser alltid være eks mva. Når det gjelder bindingstid så skal dette komme frem av din samtale med selger, dersom dette ikke har skjedd vil jeg gjerne ta en titt på dette sammen med deg. Send oss en e-post med ditt firmanavn samt eventuell dokumentasjon du har til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Utgir seg som Telenor selger. Takket ja, til tilbudet, men bekreftet det ikke da linken som ble tilsendt ikke var fra telenor. Svindelforsøk.
Hei Sjur, Takk for din tilbakemelding og beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med noen som selger våre produkter. Dersom noen utgir seg for å representere noe annet enn Phonect så er dette et klart brudd på våre retningslinjer og noe vi ønsker å følge opp. Om du har mulighet hadde vi satt pris på om du kunne sendt oss en e-post med bytt i emnefeltet til [email protected] og legge ved hvilket nummer du ble oppringt på og hvor de ringte fra.
En sleip fyr ringer deg opp, og du sier ja til et litt rimeligere abonnement. Han sier ikke ett eneste ord om at dette useriøse selskapet har 2-to- års oppsigelse om du vil bytte. Det er ren svindel. Ligg unna.
Hei Jan, takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Dersom du har inngått en avtale med bindingstid så er denne på to år, om det ikke er bindingtid så er oppsigelsestiden to måneder. Jeg kan gjerne se på denne saken sammen med deg og se om det har skjedd en feil her. Send oss i såfall en mail med ditt firmanavn til [email protected] med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Mottar fremdeles regninger selv om jeg skiftet mobilleverandør for 2 mnd. siden.
Hei Anne, takk for din tilbakemelding. Dersom du har mottatt faktura i etterkant av bytte så kan dette skyldes etterfakturering av for eksempel forbruk utover inkludert pakke. Det kan også skyldes teknisk svikt så jeg tar gjerne en titt på dette sammen med deg om du ønsker. Send oss en e-post med ditt firmanavn og gjerne et fakturanummer til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Jeg får ikke svar på mail. Jeg har sendt gang på gang, og ringt enda flere ganger. Jeg ønsker å avslutte denne avtalen. Veldig misfornøyd. Har gitt dem mange muligheter til å rydde opp nå, men ingenting skjer.
Hei Camilla, Takk for din tilbakemelding og beklager på det sterkeste at det har tatt lang tid å få svar fra oss. Jeg har funnet igjen din sak i systemet og skal sørge for at du får et svar fra oss senest i morgen.