Phonect har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en meget pågående selger som utgav seg for å være fra Telenor. Ble lovet gull og grønne skoger dersom jeg gikk over til firmaavtale, og "avtalen" hørtes grei ut. Ved nærmere undersøkelser kom det frem at avtalen både var dårlig og svært bindende, samt at han ikke ringte fra Telenor.. Takk og lov signerte jeg ikke!!
Hei Kristin, Takk for din tilbakemelding. Beklager at du følte vår selger var pågående og ga uriktig informasjon. Vi gjør i disse dager flere tiltak for å sørge for at dette ikke skal forekomme. Dersom du skulle oppleve å bli oppringt igjen så kan vi fjerne deg fra ringelistene. Send oss i såfall en e-post til [email protected] med nummeret du blir oppring på samt ditt firmanavn/organisasjonsnummer.
Phonect har god dekning, det aller viktigste for oss som ferdes ut på øyer og andre steder hvor det er lite utbygd. Prisene er konkurransedyktige med mye data til en lav pris. Kundeservise er rask og effektiv, enkel å nå.
Det var en selger som påstod at jeg skulle tjene ca 200 kr måneden med å gå over til Phonect, det var jo mere enn jeg betalte for abonnementet hos Telenor og Phonect skulle ha 199 kr +mva. Selger som ringte gav inntrykk av at det var et selskap i Telenor-systemet. Dette ser absolutt ut som svindel.
Hei Sigurd, Her høres det dessverre ut som du har blitt lovet mer enn vi kan holde. Jeg ser gjerne på dette sammen med deg for å se om vi kan rette opp i dette. Jeg kan ikke umiddelbart finne deg i systemet, men dersom du sender oss en e-post til [email protected] og setter bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Jeg har aldri hatt noen problemer med Phonect. Prisene har vært bra og det har vært svært enkelt å endre på abonnementet ut fra mitt behov. Jeg fikk også skriftlig bekreftelse på at jeg ikke har noen bindingstid.
Jeg har vært kunde i ett år. Det startet med at Phonect glemte å si opp mitt gamle abonnement. Jeg kontaktet dem for 12 dager siden for å si opp men ble da lovet et godt tilbud som jeg skulle få samme dag eller ila helgen. Det er nå gått 10 dager siden og jeg ringte igjen idag. Kundebehandler ble indignert og sa jeg ikke kunne "true" med oppsigelse da jeg ba om at de måtte ringe idag ellers sa jeg opp abonnementet. Jeg som kunde skal da ikke behøve å kontakte dem 3 ganger. De opererer med lang besvarelse på kundehenvendelser. Dette er nok det selskapet jeg har vært minst fornøyd med som mobilabonnent i 30 år. Bedre priser og bedre kundeservice er nøkkelord til forbedring.
Hei, Beklager opplevelsen du har hatt med vår kundeservice. Du har helt rett i at slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg vil gjerne se på dette sammen med deg. Hvis du kan sende oss en e-post til [email protected] og sette bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Jeg kjøpte ett abonnement av selger hos Phonect som skulle være på 5GB men fikk etter det kundesenteret sier bare en. Det er nå krangel, men jeg har dette på mail. Det blir spennende å se om jeg får noen tilbakemelding.
Hei Glenn, beklager at du ikke har fått det du har bestilt. Jeg ser du har vært i kontakt med en av mine kollegaer på kundesenteret som ordnet opp i dette problemet som skyldtes en tastefeil. Dersom du skulle trenge hjelp med noe annet er det bare å kontakte oss på [email protected] eller ved å ringe 21677000
Gav seg ut for å være underselskap av Telenor. Skjønte at det var noe rart da regning kom fra både Phone Connect/Phonect og Telenor. Etter hvert fann jeg ut at det beste var å bytte tilbake til Telenor. De skulle ordne overgangen (11.6.2019). At det var 2 års bindingstid var aldri forespeila meg, ingen underskrift var gitt. Men 2.10.2019 tikka det inn en e-post med krav om innbetaling av 3856,25 kr for 2 års bindingstid. Jeg har prøva å kommunisere, og få ett menneske i tale om saken, svaret var bare "vent på e-post". Den kom nå i dag kl 14.37, sannsynligvis minutt før sjappa stengte! Viss jeg ville unngå ytterligere 3000 kr, var det best å betale straks! Jeg skal i allefall få ettergått saken for at andre evt. skal slippe.......
Hei Ingunn, det er kjedelig å høre at du opplever din avtale med oss slik. Jeg har sett over kundeforholdet ditt og vi kjenner oss ikke igjen i det du skriver. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så kan vi gjerne hjelpe deg å få oppklart dette.