Meny
Phonect er nå Unifon
Phonect sin virksomhet og kunder er overtatt av Unifon. Klikk her for å lese omtaler om Unifon.

Phonect omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
25
av 37 innen
mobilselskap
20%
anbefaler
Phonect

"Fordi jeg har et enkeltmannsfirma måtte jeg betale moms. Det sa ikke telefonselgeren noe om..."

Omtale om Phonect skrevet av Roar E for 06.05.2020 00.27

Phonect har totalt 153 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonect?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fordi jeg har et enkeltmannsfirma måtte jeg betale moms. Det sa ikke telefonselgeren noe om..."

Fordi jeg har et enkeltmannsfirma måtte jeg betale moms. Det sa ikke telefonselgeren noe om. Heller ikke at jeg måtte binde meg for to år og måtte betale 3000,- for å komme ut av avtalen.

Svar fra Phonect
07.05.2020 08.57
Hei Roar, takk for din tilbakemelding. Her høres det ut som du nok kanskje ikke har fått god nok informasjon. Da vi er en bedriftsleverandør vil våre priser alltid være eks mva. Når det gjelder bindingstid så skal dette komme frem av din samtale med selger, dersom dette ikke har skjedd vil jeg gjerne ta en titt på dette sammen med deg. Send oss en e-post med ditt firmanavn samt eventuell dokumentasjon du har til mobil@phonect.no og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Bytt.no
"Fordi jeg har et enkeltmannsfirma måtte jeg betale moms. Det sa ikke telefonselgeren noe om..." skrev Roar E om Phonect

Har du en tilsvarende erfaring med Phonect?
Gjør som Roar E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonect du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Løgnere, oppgir seg for noen andre en de er!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utgir seg som Telenor selger. Takket ja, til tilbudet, men bekreftet det ikke da linken som ble tilsendt ikke var fra telenor. Svindelforsøk.

Svar fra Phonect
04.05.2020 21.05
Hei Sjur, Takk for din tilbakemelding og beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med noen som selger våre produkter. Dersom noen utgir seg for å representere noe annet enn Phonect så er dette et klart brudd på våre retningslinjer og noe vi ønsker å følge opp. Om du har mulighet hadde vi satt pris på om du kunne sendt oss en e-post med bytt i emnefeltet til mobil@phonect.no og legge ved hvilket nummer du ble oppringt på og hvor de ringte fra.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ligg unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

En sleip fyr ringer deg opp, og du sier ja til et litt rimeligere abonnement. Han sier ikke ett eneste ord om at dette useriøse selskapet har 2-to- års oppsigelse om du vil bytte. Det er ren svindel. Ligg unna.

Svar fra Phonect
07.05.2020 08.53
Hei Jan, takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Dersom du har inngått en avtale med bindingstid så er denne på to år, om det ikke er bindingtid så er oppsigelsestiden to måneder. Jeg kan gjerne se på denne saken sammen med deg og se om det har skjedd en feil her. Send oss i såfall en mail med ditt firmanavn til mobil@phonect.no med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Anne G. S
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Rot etter oppsigelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mottar fremdeles regninger selv om jeg skiftet mobilleverandør for 2 mnd. siden.

Svar fra Phonect
07.05.2020 08.53
Hei Anne, takk for din tilbakemelding. Dersom du har mottatt faktura i etterkant av bytte så kan dette skyldes etterfakturering av for eksempel forbruk utover inkludert pakke. Det kan også skyldes teknisk svikt så jeg tar gjerne en titt på dette sammen med deg om du ønsker. Send oss en e-post med ditt firmanavn og gjerne et fakturanummer til mobil@phonect.no og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Camilla L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg får ikke svar på mail. Jeg har sendt gang på gang, og ringt enda flere ganger. Jeg ønsker å avslutte denne avtalen. Veldig misfornøyd. Har gitt dem mange muligheter til å rydde opp nå, men ingenting skjer.

Svar fra Phonect
04.05.2020 21.03
Hei Camilla, Takk for din tilbakemelding og beklager på det sterkeste at det har tatt lang tid å få svar fra oss. Jeg har funnet igjen din sak i systemet og skal sørge for at du får et svar fra oss senest i morgen.
Phonect har totalt 153 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR