Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk avtale om billigere avtale enn leverandøren jeg hadde. Fant ut etterpå at det var +mva til tross for at jeg sa jeg var privatkunde. Var ingen binding ble jeg lovet, men så var det oppsigelsestid på 3 mnd som ikke var nevnt. Kundeservice var ikke over hodet villig til å bidra til en løsning og la alt over på meg. Aldri opplevd maken.
Hei Seemes, Takk for din tilbakemelding, beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i forbindelse med denne saken. Som mange andre leverandører av tjenester har vi en oppsigelsestid, hos oss er denne på inneværende + 2måneder. Jeg kan gjerne se på denne saken sammen med deg og se om det er noe vi kan gjøre her. Jeg kan ikke finne ditt navn i våre systemer, så send oss gjerne en e-post til [email protected] med ditt firmanavn, eventuelt tidligere sakenummer, og sett bytt.no i emnefeltet, så tar vi det derfra.
Opplyste ikke om 2 års binding. Ringer ikke tilbake. Ingen mulighet for å kunne sette inn en automatisk sperre på databruk, innland og utland.
Hei Jørgen, Takk for din tilbakemelding, beklager at vi ikke har ringt deg opp igjen dersom dette ble lovet. Dersom du har fått bindingstid i din avtale så skal dette være opplyst om både i samtalen med de som selger våre produkter, samt i avtalen din. Om dette ikke er gjort så er det et brudd på våre retningslinjer. Jeg vil gjerne se på denne saken sammen med deg og se om det er noe vi kan gjøre, så send oss gjerne en e-post med ditt firmanavn til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet, så tar vi det derfra.
De er makeløst løgnaktige. De oppgir mnd. avgift, men opplyser IKKE at dette er UTEN merverdiavgift. Spurte eksplisitt om begrensninger på forbruk, svaret var nei. Gikk tur med mobilen på øret. Plutselig ble det taust, det skyldtes «overforbruk». Mye mer. Styr unna!
Hei Rannveig, Takk for din tilbakemelding. Jeg vil gjerne se på denne saken for deg og se hva som har skjedd, jeg kan ikke finne noen henvendelse fra deg på dette, så send oss gjerne en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet, så tar vi det derfra.
Ringer kunne latt være å ta telefonen men man kan jo oppføre seg seriøst, presenterer seg som Telenor. Nevner ikke bedriftsabonnement, gjorde meg interessert i å få sendt avtale på e-post, trykker OK, men forstår at man har aksepter et abonnement. Ringer tilbake (anonymisert) sier jeg må sende e-post kundeservice får feil adr ringer elindig samband. Får tilsendt 2 SIM-kort begge returneres. Ingen bindingstid men de benytter avtaletid. At det går greit for Telenor å ha et slikt useriøst firma som sammarbeidspartner. Kostet meg 700 bortkastede kroner.
Hei Oskar, Det skal komme godt frem at dette er et bedriftsabonnement når noen ringer for å selge våre produkter. Dersom dette ikke har skjedd er dette et brudd på våre retningslinjer og vi beklager dette. Hvis du ønsker så ser jeg gjerne på denne saken sammen med deg. Send oss i såfall en e-post til [email protected] med ditt firmanavn eller tidligere saksnummer og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Fordi jeg har et enkeltmannsfirma måtte jeg betale moms. Det sa ikke telefonselgeren noe om. Heller ikke at jeg måtte binde meg for to år og måtte betale 3000,- for å komme ut av avtalen.
Hei Roar, takk for din tilbakemelding. Her høres det ut som du nok kanskje ikke har fått god nok informasjon. Da vi er en bedriftsleverandør vil våre priser alltid være eks mva. Når det gjelder bindingstid så skal dette komme frem av din samtale med selger, dersom dette ikke har skjedd vil jeg gjerne ta en titt på dette sammen med deg. Send oss en e-post med ditt firmanavn samt eventuell dokumentasjon du har til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Utgir seg som Telenor selger. Takket ja, til tilbudet, men bekreftet det ikke da linken som ble tilsendt ikke var fra telenor. Svindelforsøk.
Hei Sjur, Takk for din tilbakemelding og beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med noen som selger våre produkter. Dersom noen utgir seg for å representere noe annet enn Phonect så er dette et klart brudd på våre retningslinjer og noe vi ønsker å følge opp. Om du har mulighet hadde vi satt pris på om du kunne sendt oss en e-post med bytt i emnefeltet til [email protected] og legge ved hvilket nummer du ble oppringt på og hvor de ringte fra.
En sleip fyr ringer deg opp, og du sier ja til et litt rimeligere abonnement. Han sier ikke ett eneste ord om at dette useriøse selskapet har 2-to- års oppsigelse om du vil bytte. Det er ren svindel. Ligg unna.
Hei Jan, takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Dersom du har inngått en avtale med bindingstid så er denne på to år, om det ikke er bindingtid så er oppsigelsestiden to måneder. Jeg kan gjerne se på denne saken sammen med deg og se om det har skjedd en feil her. Send oss i såfall en mail med ditt firmanavn til [email protected] med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.