Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fantastisk kundebehandling, der du som kunde blir hørt og respektert. Anbefales.
Rekrutterer kunder på falske premisser gjennom telefonsalg. Katastrofal kundebehandling. Opererer med bindingstid uten at det gir noen som helst fordeler. Unngå dette selskapet!
Fleksible på endringer underveis. Ser behovet for bruker og føler ikke det skal leveres utover dette.
Blir som mange oppringt av selger som gjør opptak av samtalen og bekrefter flere ganger at det ikke er binding. Men i ettertid har jeg 24mnd binding med kr3000 eks mva for og avslutte avtalen. Når jeg forsøker og bytte avtale får jeg beskjed om at lydopptak er slettet etter 3mnd. Og at det er mitt ansvar og ta kontakt før dette. (Hvordan skal en vite dette?) Svindel
Hei Chister, Takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du føler deg lurt.Opptak av samtaler er regulert av personvernlovgivningen, slik at disse må slettes etter tre måneder slik du har fått opplyst av vår support. Etter dette tidspunktet på eventuelle klager behandles etter dokumentasjon som er tilgjengelig skriftlig.
Ble kontaktet av selger og fikk god pris og gode vilkår. Ble fortalt det var 2 måneders oppsigelsestid. Bestilte abonnement til meg og barna og fikk faktura på 3 måneder i forskudd?? Dette hadde de «glemt» å opplyse om. Ville benytte angrefrist, men blir da opplyst om at dette ikke gjelder for bedriftsabonnement og at jeg har bundet meg for 24 måneder!!! Snakk om svindel og feilinformasjon!
Noen måneder fikk jeg bare inkassovarsel siden de hadde ikke sendt ut opprinnelige regninger. Innrømmet de hadde en feil i systemet men ingen kompensasjon Dyrt. Alt var eks. MVA 25% som var ikke nevnte fra selgeren. Betalt ca. 500 pr måned ekstra over vanlig regning. Må fikse regning systemet.
Hei Pete, Takk for din tilbakemelding. Jeg ser du har fått tilbakemelding angående dette. Men dersom du ønsker så vil jeg gjerne se på dette sammen med deg. Ta gjerne kontakt på [email protected] med bytt.no i emnefeltet