Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonect
1.9
152 verifiserte omtaler
Phonect er nå Unifon
Phonect sin virksomhet og kunder er overtatt av Unifon. Klikk her for å lese omtaler om Unifon.

Phonect omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
152 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#21
Forferdelig
Phonect er rangert
#21 av 22 mobilselskaper
20%
Dårlig
20% anbefaler Phonect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 152 omtaler om Phonect

FILTRER OMTALER
25
6
2
2
117
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonect
Phonect har 152 verifiserte omtaler på Bytt.no

Værste kundeopplevelse jeg har noensinne hatt

Omtale av  Solvei S

Kanskje jeg kunne ha vært fornøyd om jeg hadde fått nok informasjon om hele pakka på forhånd. Det er ingenting egentlig galt med prisen om man er bevisst på det. Men det er utrolig skummelt å oppdage at man har godtatt noe man overhodet ikke ville gjort bevisst. Kundeservice gjennom det hele har føltes truende istedenfor hjelpsom. Jeg ble ringt 31.05.19 og var skeptisk og spurte selgeren grundig om hva et bedriftsabonnement betydde. Jeg er student og har enkeltpersonforetak som musikker. Jeg erklærte til selgeren at jeg kan ingenting om bedriftsabonnement og spurte om hvordan det sammenlignet med privatabonnement. Han sa det var helt likt privatabonnement men med bedre service. Vi ble enig om et tilbud på 159 NOK i måneden for 1 GB, han sendte meg epost og insisterte at jeg takket ja til tilbudet mens han var fortsatt på telefonen. Det som ikke ble nevnt var at prisen ikke inkluderte 25 % mva, de første 3 månedene er forhåndsfakurert, det er administrasjons gebyr hver faktura på 29 NOK, og 2 års bindingstid med 3000 (+25% mva) bruddgebyr. 1,5 måneder service på verdi av 300 NOK har blitt til krav som overgår 6000 NOK og en sak som snart går mot Forliksrådet. Ikke på grunn av prisene, men på grunn av den ekle måten de driver anbefaler jeg sterkt at alle styrer unna Phonect.

Nyttig (4)

Ikke fornøyd med kundeservice og fakturering

Omtale av  Lisa

Jeg ønsket å enkelt kunne se fakturahistorikken min fordi jeg stusset over høyere fakturaer enn jeg skulle ha fått, og det ble vanskeligere enn jeg hadde sett for meg. Jeg forventer å kunne enkelt gå inn og sjekke, og kontaktet derfor kundeservice uten å få tilfredsstillende svar. Tre uker senere får jeg en mail om at jo da jeg kan få fakturahistorikk til kr 49 per faktura!!! Hva er dette for noe?

Svar fra Phonect
04.02.2020 16:25

Hei Lisa, her høres det ut som det kanskje kan ha vært en misforståelse. Det stemmer at dersom vi skal sende ut fakturakopier manuelt fra kundeservice så har dette en kostnad, Administrator for bedriften skal kunne hente ut fakturakopier på min phonect konstnadsfritt. Dersom du ikke har tilgang til dette, send oss gjerne en mail med bytt.no i emnefeltet så skal vi sørge for at dere får de korrekte tilgangene.

Nyttig (3)

Scammers

Omtale av  Laurynas

Bad customer service. Bills are way too big, you have to pay in advance. Avoid this company or you will be tricked.

Nyttig (3)

Meget dårlige erfaringer

Omtale av  So65

Etter å ha sagt opp avtalen skriftlig så har jeg ikke fått en bekreftelse fra Phonect på avsluttet kundeforhold etter 2 mnd oppsigelsestid. Når Phonect tillater seg å sende faktura for videre bruk etter oppsigelsestiden så forstår man at man sitter i et klister. Beregning av databruk er også tvilsomt ! STYR UNNA !

Svar fra Phonect
19.12.2019 14:47

Hei, Dersom du har mottatt faktura på faste avgifter utover oppsigelsestiden din så høres det ut som det har skjedd noe feil. Send oss en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet, så skal jeg sjekke opp for deg.

Nyttig (3)

Styr unna!

Omtale av  Espen

Styr langt unna! Her blir man lurt og flådd. Fakturering som ikke hører hjemme noen plass, useriøse kundebehandlere som tydelig har en «mal» framfor seg.

Svar fra Phonect
20.12.2019 10:46

Hei Espen. Det er kjedelig å høre at du føler deg lurt. Vi forsøker å ha konkurransedyktige priser på både abonnement og tilleggstjenester. Dersom du ønsker at vi tar en titt på fakturaen din så send oss gjerne en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet.

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Data rollover

Omtale av  Adem V

Er egentlig fornøyd med phonect, det eneste jeg savner er data rollover.

Nyttig (0)

Fantastisk imøtekommende bedriftsrådgiver

Omtale av  Tove

Veldig hyggelig og hjelpsom rådgiver. Gjør alt for kundene

Nyttig (4)
Phonect har 152 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonect mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR