Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi er gjennomgående fornøyd med alle sider av kundeforhold.
Ser at mange klager på Phonect og vil bare si at jeg ikke kjenner meg igjen i det som skrives her. Jeg er kjempefornøyd - både med pris og kundebehandling. Det eneste jeg savner, er muligheten til å kjøpe billig mobil gjennom avtalen.
Hei Gunn, Takk for din tilbakemelding. Jeg bringer de videre til avdelingene det gjelder. Vi har som du sier ikke noen rabattert avtale på mobiltelefoner per i dag, men vi ser stadig på nye tjenester å tilby våre kunder slik at det er mulig dette vil komme i fremtiden.
Ble oppringt av en meget pågående selger som utgav seg for å være fra Telenor. Ble lovet gull og grønne skoger dersom jeg gikk over til firmaavtale, og "avtalen" hørtes grei ut. Ved nærmere undersøkelser kom det frem at avtalen både var dårlig og svært bindende, samt at han ikke ringte fra Telenor.. Takk og lov signerte jeg ikke!!
Hei Kristin, Takk for din tilbakemelding. Beklager at du følte vår selger var pågående og ga uriktig informasjon. Vi gjør i disse dager flere tiltak for å sørge for at dette ikke skal forekomme. Dersom du skulle oppleve å bli oppringt igjen så kan vi fjerne deg fra ringelistene. Send oss i såfall en e-post til [email protected] med nummeret du blir oppring på samt ditt firmanavn/organisasjonsnummer.
Phonect har god dekning, det aller viktigste for oss som ferdes ut på øyer og andre steder hvor det er lite utbygd. Prisene er konkurransedyktige med mye data til en lav pris. Kundeservise er rask og effektiv, enkel å nå.
Det var en selger som påstod at jeg skulle tjene ca 200 kr måneden med å gå over til Phonect, det var jo mere enn jeg betalte for abonnementet hos Telenor og Phonect skulle ha 199 kr +mva. Selger som ringte gav inntrykk av at det var et selskap i Telenor-systemet. Dette ser absolutt ut som svindel.
Hei Sigurd, Her høres det dessverre ut som du har blitt lovet mer enn vi kan holde. Jeg ser gjerne på dette sammen med deg for å se om vi kan rette opp i dette. Jeg kan ikke umiddelbart finne deg i systemet, men dersom du sender oss en e-post til [email protected] og setter bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Jeg har aldri hatt noen problemer med Phonect. Prisene har vært bra og det har vært svært enkelt å endre på abonnementet ut fra mitt behov. Jeg fikk også skriftlig bekreftelse på at jeg ikke har noen bindingstid.
Jeg har vært kunde i ett år. Det startet med at Phonect glemte å si opp mitt gamle abonnement. Jeg kontaktet dem for 12 dager siden for å si opp men ble da lovet et godt tilbud som jeg skulle få samme dag eller ila helgen. Det er nå gått 10 dager siden og jeg ringte igjen idag. Kundebehandler ble indignert og sa jeg ikke kunne "true" med oppsigelse da jeg ba om at de måtte ringe idag ellers sa jeg opp abonnementet. Jeg som kunde skal da ikke behøve å kontakte dem 3 ganger. De opererer med lang besvarelse på kundehenvendelser. Dette er nok det selskapet jeg har vært minst fornøyd med som mobilabonnent i 30 år. Bedre priser og bedre kundeservice er nøkkelord til forbedring.
Hei, Beklager opplevelsen du har hatt med vår kundeservice. Du har helt rett i at slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg vil gjerne se på dette sammen med deg. Hvis du kan sende oss en e-post til [email protected] og sette bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.