Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonect
1.9
152 verifiserte omtaler
Phonect er nå Unifon
Phonect sin virksomhet og kunder er overtatt av Unifon. Klikk her for å lese omtaler om Unifon.

Phonect omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
152 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#21
Forferdelig
Phonect er rangert
#21 av 22 mobilselskaper
20%
Dårlig
20% anbefaler Phonect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 152 omtaler om Phonect

FILTRER OMTALER
25
6
2
2
117
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonect
Phonect har 152 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindel firma. Skal i forliksrådet og jeg gleder meg

Omtale av  Andre

Skal i forliksrådet og jeg gleder meg. Vårt firma gikk til Phonect og problemene begynte med en gang. Vi hadde ingen bindingstid oppsigelsestid osv. Vi skulle heller ikke ha mulighet og bruke mer en bestilt data og ansatte skulle heller ikke kunne bestille ekstra data pakker. Vi ble hver mnd overfakturert flere tusen for overforbruk. Noen få mb dem sier når data er brukt strupes hastigheten nesten til 0 men dem tok betalt rundt 1000kr pr abo for noen mb. Har prøvd og komme til en løsning uten hell så måtte få inn advokat. Vi skal nå i forliksrådet og jeg gleder meg til dem innser at vi har lydopptak av selger som bekrefter at abo ble solgt uten binding og oppsigelsestid samt at det ikke skulle være mulig og bli fakturert for mer data en det var i pakken.

Svar fra Phonect
06.08.2019 10:28

Hei Andre, Her høres det ut som du kanskje dessverre har fått litt feil informasjon. Jeg vil gjerne se på denne saken på nytt sammen med deg og se hva vi kan gjøre, men jeg har ikke klart å finne den i våre systemer. Send meg gjerne en e-post til [email protected] og merk den med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.

Nyttig (16)

Elendig selskap som lurer kundene sine

Omtale av  Omar

Ble først og fremst lurt av en telefonselger fra phonect til å akseptere tilbudet da jeg fremdeles var på telefon. Måtte forskuddsbetale 900 kr i forveien og så måtte jeg betale vanlig månedspris at på til. Når man spør hvorfor så får man bare som svar om å lese vilkårene. Elendig selskap som driver med lureri for å tjene penger! Kan absolutt ikke anbefales

Svar fra Phonect
25.07.2019 22:14

Hei Omar, beklager at du føler du ikke har fått god nok informasjon. Fint om du kan sende oss en e-post til [email protected] og merke den med bytt.no så ser vi gjerne på saken din på nytt og samtidig se om vi kan forbedre våre interne rutiner.

Nyttig (15)

Manglende og vanskelig tilgjengelig informasjon

Omtale av  Vegard Ø

Fikk telefon fra selger med tilbud om gunstig månedspris for 5 GB data. Ble ikke nevnt noe om bindingstid på telefon. Var tidlig misfornøyd pga manglende informasjon om kostnader ved overforbruk av data samt forskuddsbetaling. Sa opp og byttet til Talkmore. Måtte godta at det som var forhåndsbetalt ikke ble tilbakebetalt da det var i oppsigelsestiden. Ingen mer info etter dette. I dag kom en faktura for brudd på 2 år bindingstid. Ble ikke nevnt noe om dette av rådgiver jeg var i kontakt med om oppsigelsestid. Ser nå at i første mail står det faktisk 24 mnd binding. Noe jeg selvsagt burde sett. Hadde aldri inngått avtale med dem om det var blitt nevnt av selger på tlf i første omgang! Styr laaaangt unna!

Svar fra Phonect
25.07.2019 22:13

Hei Vegard, Det ser ut til at jeg fant din sak i systemet og at du har kommet frem til en god løsning sammen med en av mine kollegaer, vi er veldig glade for å beholde deg som kunde. Dersom dette ikke stemmer, send oss gjerne en e-post til [email protected] så skal vi se på saken sammen med deg.

Nyttig (13)

Ikke å anbefale

Omtale av  Una

De gir fort inntrykk av at de er en del av Telenor, det ble rot fra første stund.

Svar fra Phonect
25.07.2019 22:13

Hei Una, Beklager å høre at du har opplevd kommunikasjonen med oss som uklar. Vi vil gjerne sjekke opp i hva som har skjedd her så send oss gjerne en e-post på [email protected] så skal vi gjøre det vi kan for å få rettet opp innrykket.

Nyttig (17)

Det mest useriøse mobilselskap til dags dato. Ren svindel og usannheter fra selgere.

Omtale av  Sølvi M. F

Det selgeren ikke sier er på spørsmål om bindingstid.: NEI INGEN BINDINGSTID. MEN SANNHETEN ER AT DET ER 6 MND. Selgeren sier heller ingen ting om FORHÅNDSBETALING FOR 3 MND, med for fall 1 mnd etter inngått abonnemang. så etter den er betalt for 3 mnd, får du jammen en ny fakt som gjelder de 2 neste mnd deretter. ALTSÅ 5 MND PÅ FORSKUDD. HVORFOR SIER IKKE SELGEREN NOE OM DETTE ?

Svar fra Phonect
25.07.2019 22:13

Hei Sølvi, Beklager at du opplever informasjonen fra oss som mangelfull. Basert på det du skriver høres det ut som det kan ha vært litt misforståelser her da informasjonen du beskriver ikke stemmer helt. Kontakt oss gjerne på [email protected] så skal vi gå gått gjennom dette med deg.

Nyttig (19)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Desidert værste selskapet jeg noen gang har vært bort i

Omtale av  Ole

Desidert værste selskapet jeg noen gang har vært bort i. Jeg sa ja til en selger som ringte meg. Så jeg fikk vist 10 GB data som fungerer av og til. Prøvde å ta kontakt med Phonect (ringte daglig i to uker) sendte da mail, de brukte to uker på å svare, på denne tiden gikk jeg lei av at jeg noen ganger hadde telefon. Så jeg byttet til Telenor, igjen. Men da kommer det store, de har 3 måneder oppsigelse. Så jeg må nå betale over dobbelt så mye som forespeilet fordi de hverken hjelper kundene sine ved trøbbel (ingen dekning, ingen data) og når jeg da sa i fra at jeg ikke gadd mer av å ikke få brukt data. Og hadde byttet kom det fram at de har 3 måneder oppsigelse. Så nå har jeg inkasso på 1500 på ene regningen og må betale 410 hver måned ellers. Jeg kommer til å anmelde dette selskapet til forbrukerrådet. Å ikke levere avtalt tjeneste, for så ikke svare og etter det kreve 3 måneder betaling for tjeneste ikke levert, dette gjør meg kvalm. Vennligst ikke gå i fellen jeg gjorde.

Svar fra Phonect
25.07.2019 22:11

Hei Ole, Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i oppstarten av ditt kundeforhold hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så skal vi se på saken din på nytt.

Nyttig (18)
Phonect har 152 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonect mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR