Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har som mange andre her i denne tråden blitt lurt av selger på telefon. Ingen bindingstid ble sagt når jeg spurte for andre ganger selger. Reagerte raskt på at man måtte betale en regning tre måneder frem i tid, og i tillegg fikk man et administrasjonsgebyr på 29 kroner for hver regning, som det heller heller ikke ble informert om. Når man så etter bare to måneder vil ut av dette selskapet, så er det en oppsigelse på tre måneder!!!! Dette står ingenting om i avtale man får tilsendt, men man lese selskapet over ti sider med vilkår se dette.
Hei Jørgen, Beklager at du opplever informasjonen vår som mangelfull. Oppsigelsestid og standard fakturagebyr står informert om i starten av vilkårene, men vi jobber med å forenkle og forbedre vår kommunikasjon, blant annet på dette punktet, så jeg tar med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.
Selger reklamerer med ingen bindingstid, og da forstår jeg dette som om man kan gå ut av avtalen på dagen. Men Phonect opererer med oppsigelsestid på 3mnd, og det blir det ikke informert om. Selger oppgir pris pr.mnd, men på faktura kommer det snikende ekstra for ditt og datt... Selve abonnementet har fungert bra.
Hei Svein, Beklager at du opplever informasjonen vår som mangelfull. Oppsigelsestid og fakturagebyr står informert om i starten av vilkårene, men vi jobber med å forenkle og forbedre vår kommunikasjon, så jeg tar med tilbakemeldingene dine videre. Dersom du har spørsmål angående din faktura, ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] og merk den med bytt.no i emnefeltet så skal jeg hjelpe deg videre.
Virker hyggelig, men holder tilbake masse info. En skikkelig elendig deal! Hold deg unna!
Hei Eivind, beklager å høre at du opplever informasjonen vår som mangelfull. Dersom du føler noe mangler eller lurer på noe så send meg gjerne en en e-post til [email protected] og merk den med bytt.no i emnefeltet så skal jeg hjelpe deg.
Selger gjorde seg godt som Phone-techs selger under telefonsamtalen: "Telenors nett. Lavere månedspris på 5G enn det Telenor leverer: 250 kr/mnd. Fri sms, taletid etc etc." På min forespørsel svarte ha: " INGEN bindingstid." Men når "utkjøp" av en avtale som i etterkant viser seg å løpe i 24 måneder koster saftige 10.000 kr, så heter dette åpenbart "ingen bindingstid" i Phontect´s vokabular. Tips: Jeg kommer ikke til å installere det tilsendte SIM-kortet, betale noen som helst faktura, svare på trusler om inkasso etc, men ta vare på all dokumentasjon og i ytterste konsekvens ta med dokumentasjonen og møte dem i Forliksrådet. Stevner de deg, kan du ta med deg eller sende en ordsterk representant i fall dette vil oppleves som belastende. Jeg har selv stevnet bl.a. EuroPark for Forliksrådet og vant. PS! Før gjerne timer for medgått tid og fakturer Phonect med deres egne timesatser på all medgått tid. Ikke bli overrasket hvis du får støtte på dette i Forliksrådet. Jeg har god erfaring nettopp på det.
Hei Bjørn, her høres det dessverre ut som det kan ha vært litt misforståelser eller feil informasjon under avtaleinngåelsen. Jeg vil gjerne se på denne saken sammen med deg for å rette opp i dette. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og merk den med bytt.no i emnefeltet så skal jeg ta tak i den.
Værste mobilselskapet! Trenger ikke si mer en det! Styr unna for din egen del!! Du spares for masse styr og lureri.
Hei Kristin, Det er kjedelig å høre at du føler deg lurt. Hvis det er noe du ønsker vi skal se på for deg, send oss gjerne en e-post til [email protected] og merk den med bytt.no i emnefeltet så skal jeg hjelpe deg.
Jeg ble kontaktet av en tlf selger som kunne fortelle at jeg hadde mulighet for å ha abonnement fra Phonect, for mine to barn og meg til tross for at de kun selger firmaavtaler, fordi jeg hadde ett enkeltmannsforetak registrert i Brønnøysundregistrene. Hadde jeg visst at det ville koste skjorta å overskride datapakke som inngår i det ellers så rimelige abonnementet hadde jeg nok tenkt meg om to ganger, og da en av sønnene hadde overskredet for andre måned i løpet av ett halvt år, bestemte jeg meg for å skifte leverandør. Sjokket ble stort da det dukket opp en ny regning etter at abonnementet var overflyttet, særlig siden de har forhåndsbetaling, men da kundeservice ble kontaktet fikk jeg forklart at de opererer med tre måneders oppsigelsestid, altså måtte jeg betale for tre måneder selv om abonnementet ikke var i bruk. Han beklaget at det nok var en del som stod med liten skrift, og jeg måtte innrømme at jeg var glad det var min siste kontakt med selskapet noensinne. Føler meg lurt!
Hei Lene, Beklager at du opplever informasjonen vår som mangelfull. Vi jobber i disse dager med å forenkle og forbedre vår informasjon angående blant annet oppsigelsestid, samt prisinformasjon. Jeg tar derfor med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.
Min bedrift vil advare innkjøpere mot selgere fra Phonect AS De fakturere useriøst og holder seg ikke til det selgerne har lovet kundene sine. Vi har gitt de mange muligheter til å rydde opp en mengde situasjoner uten hel. Det har ikke gjort noen forsøk på å rydde opp så vi har gått over til ny mobilleverandør samt at jeg har gitt de beskjed om at andre skal bli advart mot dette useriøse mobilsekstapet Phonect AS. Det ser ut så det er mange som har opplevd det samme som oss. Så styr unna Phonect AS.
Hei Janole, Jeg ser du har en sak til behandling hos oss. Jeg har purret opp denne og håper vi vil komme til en løsning il.a neste uke. Beklager at dette har tatt litt tid.