Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde i ett år. Det startet med at Phonect glemte å si opp mitt gamle abonnement. Jeg kontaktet dem for 12 dager siden for å si opp men ble da lovet et godt tilbud som jeg skulle få samme dag eller ila helgen. Det er nå gått 10 dager siden og jeg ringte igjen idag. Kundebehandler ble indignert og sa jeg ikke kunne "true" med oppsigelse da jeg ba om at de måtte ringe idag ellers sa jeg opp abonnementet. Jeg som kunde skal da ikke behøve å kontakte dem 3 ganger. De opererer med lang besvarelse på kundehenvendelser. Dette er nok det selskapet jeg har vært minst fornøyd med som mobilabonnent i 30 år. Bedre priser og bedre kundeservice er nøkkelord til forbedring.
Hei, Beklager opplevelsen du har hatt med vår kundeservice. Du har helt rett i at slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg vil gjerne se på dette sammen med deg. Hvis du kan sende oss en e-post til [email protected] og sette bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Jeg kjøpte ett abonnement av selger hos Phonect som skulle være på 5GB men fikk etter det kundesenteret sier bare en. Det er nå krangel, men jeg har dette på mail. Det blir spennende å se om jeg får noen tilbakemelding.
Hei Glenn, beklager at du ikke har fått det du har bestilt. Jeg ser du har vært i kontakt med en av mine kollegaer på kundesenteret som ordnet opp i dette problemet som skyldtes en tastefeil. Dersom du skulle trenge hjelp med noe annet er det bare å kontakte oss på [email protected] eller ved å ringe 21677000
Gav seg ut for å være underselskap av Telenor. Skjønte at det var noe rart da regning kom fra både Phone Connect/Phonect og Telenor. Etter hvert fann jeg ut at det beste var å bytte tilbake til Telenor. De skulle ordne overgangen (11.6.2019). At det var 2 års bindingstid var aldri forespeila meg, ingen underskrift var gitt. Men 2.10.2019 tikka det inn en e-post med krav om innbetaling av 3856,25 kr for 2 års bindingstid. Jeg har prøva å kommunisere, og få ett menneske i tale om saken, svaret var bare "vent på e-post". Den kom nå i dag kl 14.37, sannsynligvis minutt før sjappa stengte! Viss jeg ville unngå ytterligere 3000 kr, var det best å betale straks! Jeg skal i allefall få ettergått saken for at andre evt. skal slippe.......
Hei Ingunn, det er kjedelig å høre at du opplever din avtale med oss slik. Jeg har sett over kundeforholdet ditt og vi kjenner oss ikke igjen i det du skriver. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så kan vi gjerne hjelpe deg å få oppklart dette.
Selger solgte inn et billig abonnement uten binding! Nevnte ikke 2 mnd forhåndsfakturering, nevnte ikke at dette var bedriftsabonnement, derav også ikke priser som var uten MVA, ved porteringsdato var ikke abonnementet klart. Ved oppsigelse var det 1 mnd oppsigelse + 3 mnd AVTALETID (Nytt ord for binding?) Ingen gehør fra kundeservice om forståelse for hvilke misforståelser selger har påført og henviser bare til at jeg ha godtatt vilkår... Styr unna!
Hei Mario, Beklager hvis du føler du ikke har fått god nok informasjon. Informasjonen du savner skal bli informert om enten i samtalen eller i vilkårene du får tilsendt sammen med bestillingen. Men vi ser hele tiden på å gjøre denne informasjonen enda tydeligere og gjør endringer der det er behov.
Selgere som er aggressive, lyver som bare det. Regninger, kommer før du har tatt noe i bruk og sagt opp avtale og returnert simkortene. Gleder meg til forliksrådet. Har samtaleopptak av selgere. Phonect skal få en pen advokatregning.
Hei Jan, Beklager hvis du har opplevd vår selger som aggresiv, slik skal det ikke være. Jeg kan ikke se noen saker i vårt system som omhandler det du beskriver, men hvis dette ikke stemmer og du ønsker at jeg tar en titt på saken send oss gjerne en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet samtidig som du legger ved ditt firmanavn så tar vi det derfra.
Ingen ting som selgeren fortalte stemmer, bare svindel heile tiden. Rekninger som kom først var på 1510 kr og dei lovde og ordne opp med den gamle operatøren men der kom det ei rekning på 4854kr. Så phonect er ren svindel hold av stand fra dei.
Hei Frank, beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss og ikke har fått det du har blitt forespeilet. Jeg vil gjerne se på dette sammen med deg men har ikke klart å finne noen sak hos oss som ligner på denne. Send meg gjerne en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet, så tar vi det derfra.