Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Blir som mange oppringt av selger som gjør opptak av samtalen og bekrefter flere ganger at det ikke er binding. Men i ettertid har jeg 24mnd binding med kr3000 eks mva for og avslutte avtalen. Når jeg forsøker og bytte avtale får jeg beskjed om at lydopptak er slettet etter 3mnd. Og at det er mitt ansvar og ta kontakt før dette. (Hvordan skal en vite dette?) Svindel
Hei Chister, Takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du føler deg lurt.Opptak av samtaler er regulert av personvernlovgivningen, slik at disse må slettes etter tre måneder slik du har fått opplyst av vår support. Etter dette tidspunktet på eventuelle klager behandles etter dokumentasjon som er tilgjengelig skriftlig.
Ble kontaktet av selger og fikk god pris og gode vilkår. Ble fortalt det var 2 måneders oppsigelsestid. Bestilte abonnement til meg og barna og fikk faktura på 3 måneder i forskudd?? Dette hadde de «glemt» å opplyse om. Ville benytte angrefrist, men blir da opplyst om at dette ikke gjelder for bedriftsabonnement og at jeg har bundet meg for 24 måneder!!! Snakk om svindel og feilinformasjon!
Noen måneder fikk jeg bare inkassovarsel siden de hadde ikke sendt ut opprinnelige regninger. Innrømmet de hadde en feil i systemet men ingen kompensasjon Dyrt. Alt var eks. MVA 25% som var ikke nevnte fra selgeren. Betalt ca. 500 pr måned ekstra over vanlig regning. Må fikse regning systemet.
Hei Pete, Takk for din tilbakemelding. Jeg ser du har fått tilbakemelding angående dette. Men dersom du ønsker så vil jeg gjerne se på dette sammen med deg. Ta gjerne kontakt på [email protected] med bytt.no i emnefeltet
Etter at jeg fant ut at det var dyrere enn lovet, priser uten mva og gebyrer, ble jeg lovet oppsigelse på 3 mnd. Har nå gått tilbake til Telenor, men de fortsetter med å sende krav allikevel om kravet og eposten om oppsigelse blir sendt tilbake til dem. Skjønner ikke dett.
Vi bruker dette på legekontor med full integrasjon til pc daglig. Stort sett mye bedre enn tidligere løsning vi har hatt. Det har vært enkelte utfordringer en sjelden gang, stort sett software/windows relaterte som går løse forholdsvis greit.
Svindel. Selger later som han ringer fra den operatøren du allerede har og vil gi deg et bedre tilbud. Han oppgir hva du betaler med det abonnementet du har fra før og hvordan forbruket ditt har vært. Det er ren løgn. Han har ikke tilgang til slike opplysninger fra andre leverandører.
Jeg skulle bytte abonnement til Phonect rundt 13.jan 2020. I slutten av desember fikk jeg en dårlig følelse, og valgte i god tid å ta kontakt for å trekke meg. Jeg hadde på dette tidspunkt ikke mottatt noe SIM-kort, og det var viktig for meg å få annullert dette slik at jeg ikke fikk noe brudd i det abonnementet jeg allerede hadde, og at det heller ikke skulle koste meg noe. De garantert også for at det ikke var noen binding eller bruddkostnader, selv om det stod det. Den gjaldt kun for bedrifter og ikke privatpersoner i følge kundebehandler. Ringte som sagt i god tid og forklarte. Kundebehandler forsto, og skulle annullere tenkt abonnement. Jeg presiserte at abonnement ikke måtte starte opp, og han bekreftet dette, og presiserte at dette ikke skulle koste meg noen ting uansett. I januar står jeg likevel plutselig uten telefon som virker. Mitt gamle abonnement er avsluttet. Jeg ringer til Phonect for å høre hva dette er, men får ingen forklaring på det. Kundebehandler skal umiddelbart stanse det og samtidig ta kontakt med Talkmore og få de til å gjenopprette abonnement der umiddelbart. Dette blir ikke gjort, og jeg må selv ordne dette dagen etter. I samme samtale bekrefter han igjen at det ikke skal koste meg noen verdens ting, slik jeg er lovet. Nå i februar får jeg plutselig en regning på 2mnd pga bindingstid, på et abonnement som de ALDRI skulle ha startet! Jeg avsluttet det i god tid før det i det hele tatt skulle ha begynt, av denne enkle grunn. Dette er og var Phonect sin hele og fulle tabbe. Jeg har allerede betalt ift to døgn uten mobil og det som det medfører av utfordringer i en jobbhverdag. Samt masse styr for å i gang det abonnementet som aldri skulle vært sagt opp. Jeg ønsker ikke å betale for dette, og syns det er langt over grensen til urimelighet at jeg skal betale for Phonects feil. Hadde det vært snakk om å betale bindingstid, så hadde man jo selvfølgelig hatt abonnementet i de to mnd det gjaldt for. Spurte etter opptak/logg av samtalen slik at de selv kan høre hva kundebehandlerne sier, men det hadde de heller ikke. Inntil de ordner opp i dette, så er det det mest useriøse firmaet jeg har vært borte i. Hvordan de kan leve på å bedra folk kan jeg virkelig ikke forstå.