Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selgeren omtalte phonect som et underselskap av Telenor, som for kunne lavere i pris hadde dannet phonect. Oppdaget dette for sent noe som koster meg 7536,25kr.
Ble oppringt av en en selger fra phonect. Fikk en SMS som jeg svarte ja på og med det hadde jeg godtatt deres vilkår. Da jeg noen dager senere og før jeg hadde mottatt SIM-kort fra dem ser jeg at de har ikke det eg er ute etter. Har 4 nummer som de skal ha 3000 kroner PR stykk for kontraktsavbrudd. Er det virkelig mulig. Ser faktisk også fram til å møte dem i forliksrådet.
Skikkelig elendig. Jeg ringte opp fem minutter etter at jeg hadde sagt ja til et bedriftsabonement fordi jeg innså at jeg hadde gjort en feil. Det var bare å betale og abonnementet ble låst til bindingstiden. Om noen dager bytter jeg tilbake til min gamle leverandør og jeg skal ALDRI benytte dette igjen. Følte meg svindlet. For noen dager siden ba jeg om nytt sim kort - over en uke siden - det har ikke kommet heller.
Hei Helene, Beklager hvis du føler du ikke har fått god nok informasjon om avtalen under samtalen med selger. Vi jobber med å forenkle og forbedre vår kommunikasjon, blant annet på dette punktet, så jeg tar med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.
Ble møtt av en svært hyggelig selger som ga meg et fint tilbud, men underkommuniserer dette med 2 års binding og kr 3000 eks mva for oppsigelse. Når jeg prøver å snakke med selger, er han ikke å treffe lenger og mine klager blir høflig avslått. Overgang til privat og bedrift gjør noe med rettighetene dine og mine lovnader om billigere tlf har bare blitt en dyrere løsning. Svært dårlig oppfølging når jeg har sendt klage. Kjenner meg igjen på det mange andre skriver. Anbefaler folk å unngå denne løsningen.
Hei, Beklager hvis du opplever vår kommunikasjon som mangelfull. Vi har ikke til hensikt å lure noen. Vi jobber i disse dager med å forbedre vår kommunikasjon og tar med oss tilbakemeldingene i dette arbeidet. Jeg ser du har fått en løsning på din henvendelse til oss, og håper du blir fornøyd som kunde fremover.
Ble tilbudt 10gb til 230kr mnd, men samtlige regninger har vært langt høyere. I tillegg fortalte de aldri om oppsigelsestiden på tre måneder. Får nå regninger for en "tjeneste" jeg ikke bruker. Styr langt unna.
Hei Ørn, Beklager hvis du har opplevd informasjonen vår som mangelfull. Vi jobber i disse dager med å forenkle og forbedre denne og jeg tar med tilbakemeldingene dine i dette arbeidet.
Dere har god dekning i områdene vi jobber. Vi får oversiktlige fakturaer og god support
1. Bedriften vår ble lovet eSim for Apple Watch; det har de ikke. 2. Forhåndsfakturering ble aldri nevnt. 3. Vi ble fortalt at bruddgebyret for samtlige fem abonnement i Telenor som følge av byttet, ville i sin helhet umiddelbart bli betalt av Phonect. Senere kom det fram at det skal bli dekket over seks måneder. 4. Fakturaen vi har fått viser ikke i nærheten av tallene selger presenterte under salgsprosessen. 5. Mobiltelefoner kunne vi få kjøpt av dem. Det var også valgbart om en ville kjøpe umiddelbart eller ved nedbetaling. Rett og slett løgn. Forsøkte umiddelbart å få tak i selger, og selv om han så meldingene, så svarte han ikke. Jeg har ringt kundeservice flere ganger. De virker egentlig proffe og løsningsorienterte, men også bundet på hender og føtter i forhold til handling. Den banden som sitter og løser slike saker, har opplagt altfor mye å gjøre, så mine 4-5 mailer om dette har hittil bare blitt besvart med en enkel Mail med henvisning til deres standard avtaler. Phonect er muligens et proft selskap, men selgerne deres synes opplagt ikke at produktet er godt nok til å kunne selges, for de lyver så det renner etter dem.
Hei Ole, Beklager hvis du har fått mangelfull informasjon i samtale med vår selger. Jeg ser du har en sak hos oss hvor dere har kommet til en god løsning, så da håper jeg dere blir fornøyde med deres kundeforhold hos oss i fremtiden.