Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tjenesten fungerer bra, god stabilitet og hastighet. Avslutning av abonement koster for mye og data rollover koster ekstra. Dette mener jeg er dårlig kommunisert og jeg bytter leverandør. .
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med selve tjenesten. Når det kommer til avtalen din kan jeg gjerne ta en titt på denne sammen med deg hvis du ønsker. Send oss isåfall en e-post til [email protected] med ditt firmanavn og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Vi hadde et kundeforhold på bedriften vår med Phonect tilbake i 2018 dessverre. De klarer aldri fakturerer riktig og regninger kommer i hytt og gevær fra VISMA. VISMA kan ikke forklare fakturaene og sliter med å gi tilbakemeldinger til oss som kunde, og svartiden gjør at det kommer forsinkelsesrenter etc.. Tidenes svakeste på oppfølging/faktura? Vi avsluttet ENDELIG vårt forhold i november 2019 og fikk overgang til et nytt selskap. I etterkant har vi fortsatt fått regninger fra PHONECT til tross for at vi var ferdige med dem for lenge siden. NÅ fikk vi ny regning i juni 2020, og dette orker vi ikke lengre. HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET folkens..
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Din opplevelse høres ikke bra ut, og det er ikke slik det skal være. Jeg vil gjerne hjelpe deg å få ryddet opp i dette, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet og hvilket firmanavn/faktura dette gjelder.
Phonect krever forskuddsbetaling for 3 måneder fremover uten å si ifra om det under sin vervekampanje. Ved manglende betaling tar det urimelig kort tid da de oversender saken til et inkassobyrå. De har en elendig kundeservice med en tilgjengelig telefon som sjelden svarer.
Hei Thomas, Det stemmer at du på første faktura vil få månedsavgift for dine første måneder hos oss. Dette er for å komme ajour med faktureringen, og er vanlig hos mange leverandører av tjenester. Jeg beklager at du har opplevd å ikke få svar fra vår kundeservice. Vi har nå forbedret vår kundeservice og har som mål at alle skal få svar i løpet av 30 sekunder. Dersom det er noe jeg kan gjøre for deg må du gjerne sende oss en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet.
Fikk avtale om billigere avtale enn leverandøren jeg hadde. Fant ut etterpå at det var +mva til tross for at jeg sa jeg var privatkunde. Var ingen binding ble jeg lovet, men så var det oppsigelsestid på 3 mnd som ikke var nevnt. Kundeservice var ikke over hodet villig til å bidra til en løsning og la alt over på meg. Aldri opplevd maken.
Hei Seemes, Takk for din tilbakemelding, beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i forbindelse med denne saken. Som mange andre leverandører av tjenester har vi en oppsigelsestid, hos oss er denne på inneværende + 2måneder. Jeg kan gjerne se på denne saken sammen med deg og se om det er noe vi kan gjøre her. Jeg kan ikke finne ditt navn i våre systemer, så send oss gjerne en e-post til [email protected] med ditt firmanavn, eventuelt tidligere sakenummer, og sett bytt.no i emnefeltet, så tar vi det derfra.
Opplyste ikke om 2 års binding. Ringer ikke tilbake. Ingen mulighet for å kunne sette inn en automatisk sperre på databruk, innland og utland.
Hei Jørgen, Takk for din tilbakemelding, beklager at vi ikke har ringt deg opp igjen dersom dette ble lovet. Dersom du har fått bindingstid i din avtale så skal dette være opplyst om både i samtalen med de som selger våre produkter, samt i avtalen din. Om dette ikke er gjort så er det et brudd på våre retningslinjer. Jeg vil gjerne se på denne saken sammen med deg og se om det er noe vi kan gjøre, så send oss gjerne en e-post med ditt firmanavn til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet, så tar vi det derfra.
De er makeløst løgnaktige. De oppgir mnd. avgift, men opplyser IKKE at dette er UTEN merverdiavgift. Spurte eksplisitt om begrensninger på forbruk, svaret var nei. Gikk tur med mobilen på øret. Plutselig ble det taust, det skyldtes «overforbruk». Mye mer. Styr unna!
Hei Rannveig, Takk for din tilbakemelding. Jeg vil gjerne se på denne saken for deg og se hva som har skjedd, jeg kan ikke finne noen henvendelse fra deg på dette, så send oss gjerne en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet, så tar vi det derfra.
Ringer kunne latt være å ta telefonen men man kan jo oppføre seg seriøst, presenterer seg som Telenor. Nevner ikke bedriftsabonnement, gjorde meg interessert i å få sendt avtale på e-post, trykker OK, men forstår at man har aksepter et abonnement. Ringer tilbake (anonymisert) sier jeg må sende e-post kundeservice får feil adr ringer elindig samband. Får tilsendt 2 SIM-kort begge returneres. Ingen bindingstid men de benytter avtaletid. At det går greit for Telenor å ha et slikt useriøst firma som sammarbeidspartner. Kostet meg 700 bortkastede kroner.
Hei Oskar, Det skal komme godt frem at dette er et bedriftsabonnement når noen ringer for å selge våre produkter. Dersom dette ikke har skjedd er dette et brudd på våre retningslinjer og vi beklager dette. Hvis du ønsker så ser jeg gjerne på denne saken sammen med deg. Send oss i såfall en e-post til [email protected] med ditt firmanavn eller tidligere saksnummer og sett bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.